  • 21. Data: 2016-01-21 22:36:26
    Temat: Re: Materiał na łóżko
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 13:37:57 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    > Bardzo fajne. Z jakiego drewna ta klejonka? Tez robiles sam, czy zamawiales
    > u stolarza?
    >
    > Zastanawiam sie jeszcze, czy na ostatnim zdjeciu lezy Twoja zona w ciazy,
    > czy to po prostu Twoja dupa? :D
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Klejonke kupowalem w Goerlitz, w baumarkecie Hornbach.
    Maja różne: dębowe, bukowe, sosnowe i jeszcze ze 2-3 gatunki.
    Kupilem buka.
    Listwę 3,5x5 przymocowelem do desek bocznych, a na środek dałem dwie.
    Na to położyłem listewki spiete tasiemką (Jisk).
    Na listewkach materace, najtańsze, jakie byly ze sprężynami, a na te materace
    położyłem 5cm matę z pianki Wellpur ( Jisk).
    Leży sie komfortowo, obojętnie: brzuchem, czy dupą do góry.

  • 22. Data: 2016-01-22 20:25:02
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 11:09:08 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    4WPkyRLIdWhPQjjvqIciSH1r-6o8Xtk/edit?usp=sharing

    > Fajne, dzięki za linka.
    > Ja bym chciał robić coś podobnego, ale z zagłówkiem lekko pochylonym,
    > żeby było wygodniej się opierać.
    >
    > Czy podwójne dechy na środku zamiast grubszej pojedynczej to z jakiegoś
    > konkretnego powodu, czy akurat tak miałeś materiał?
    >
    > Pzdr
    > --
    > /__/_* /
    > /

    Taki mialem material.
    Klejonke bukowa kupilem w niemieckim baumarkecie.