  • 41. Data: 2010-08-10 12:55:22
    Temat: Re: Maty na balkon
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 12:30:39 +0200, AW napisał(a):

    > Pomijając wiele spraw, to nie rozśmieszaj mnie.
    > EOT

    Rozśmieszyć chama. Dobry tytuł na farsę.

  • 42. Data: 2010-08-10 16:56:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Rozśmieszyć chama. Dobry tytuł na farsę.

    Ile ważysz? Ile to jest odpowiednio?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 43. Data: 2010-08-11 08:30:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 18:56:52 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > (...)
    >
    > Ile ważysz? Ile to jest odpowiednio?

    62kg/164cm. Waga lekko poniżej tej idealnej - powinnam ważyć przynajmniej
    64 kg. Rozśmieszyłeś się już dostatecznie, ...?

  • 44. Data: 2010-08-11 08:57:54
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > 62kg/164cm. Waga lekko poniżej tej idealnej - powinnam ważyć przynajmniej
    > 64 kg. Rozśmieszyłeś się już dostatecznie, ...?

    Tak myślałem, że jesteś pączusiem.

    To ile powinnaś ważyć, a to co czytasz w kolorowych czasopismach kobiecych
    wspierających psychicznie kobiety otyłe, to dwie zupełnie różne sprawy.

  • 45. Data: 2010-08-11 09:37:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 10:57:54 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Tak myślałem, że jesteś pączusiem.
    >
    > To ile powinnaś ważyć, a to co czytasz w kolorowych czasopismach kobiecych
    > wspierających psychicznie kobiety otyłe, to dwie zupełnie różne sprawy.

    O, może wesprzesz mnie tytuałmi owych czasopism - żona czyta?

  • 46. Data: 2010-08-11 21:42:37
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Poproszę, bo ja jadąc np po zakupy zawsze mijam taki jeden dom, gdzie
    > piękny taras

    DOM. Ja natomiast mieszkam w bloku z dużym balkono-tarasem. I mam głęboko
    w dupie jak kto to będzie widział. Liczy się polepszenie klimatu
    intymności dla mieszkańców.
    Decyzję co do wyboru już podjąłem - maty wilkinowe.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)gmail.com