  • 1. Data: 2012-05-13 20:03:33
    Temat: Meble "biurowe" do mieszkania
    Od: "Zetka" <Z...@n...pl>

    Mam małe mieszkanie, a tak się składa,
    że muszę w nim prowadzić małe biuro.

    Może mają Państwo jakieś niebanalne
    pomysły jak przechowywać segregatory itp.
    w taki sposób żeby nie szpeciły mieszkania.
    Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 2. Data: 2012-05-13 20:06:28
    Temat: Re: Meble "biurowe" do mieszkania
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    http://www.ojega.pl/

  • 3. Data: 2012-05-13 20:11:03
    Od: "Zetka" <Z...@n...pl>

    > http://www.ojega.pl/

    Dziękuję.
    Chodziło mi jednak o coś co wyglądałoby, o ile
    możności, "mało biurowo" :-)

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 4. Data: 2012-05-13 21:30:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 20:11:03 +0200, Zetka napisał(a):

    > Dziękuję.
    > Chodziło mi jednak o coś co wyglądałoby, o ile
    > możności, "mało biurowo" :-)

    Pozostaje "domowa" szafa czy zabudowany regał - tych ci dostatek w
    sklepach.

  • 5. Data: 2012-05-13 21:51:35
    Od: "Zetka" <Z...@n...pl>

    >>> http://www.ojega.pl/

    > Pozostaje "domowa" szafa czy zabudowany regał - tych ci dostatek w
    > sklepach.

    W ramach typowych rozwiązań - tak, ale ja liczyłam
    na jakieś nietypowe pomysły

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 6. Data: 2012-05-13 22:58:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 21:51:35 +0200, Zetka napisał(a):

    > W ramach typowych rozwiązań - tak, ale ja liczyłam
    > na jakieś nietypowe pomysły

    Hmmm - kosz na brudy?
    ;-PPP

  • 7. Data: 2012-05-13 23:15:30
    Od: iszkur <n...@d...com>

    przejrzyj: http://www.apartmenttherapy.com/categories/workspace

    --
    robert [iszkur na gmailu, gt: Iszkur pl]

  • 8. Data: 2012-05-14 00:53:06
    Od: Fragile <s...@o...pl>

> [...]

    > Może mają Państwo jakieś niebanalne
    > pomysły jak przechowywać segregatory itp.
    > w taki sposób żeby nie szpeciły mieszkania.

    Znajomi mają podobne rozwiązanie do tego w linku, czyli blat do pracy,
    półki, szuflady itp. ukryte "w szafie":

    http://b4.net.pl/galeria/zdjecie.php?id=5076&cols=4&
    rows=10&type=s

    Drzwi szafy są na całą 5m ścianę, motyw na drzwiach zbliżony do tego w
    linku, ale w szarościo-zieleniach (pasuje im do wystroju wnętrza):

    http://www.domoplus.pl/2010/nowoczesne-inspiracje

    Drzwi (przesuwne, otwierane klasycznie, lub składane) można zamówić sobie
    takie, jakie tylko dusza zapragnie - drewniane, szklane, półtransparentne,
    lustrzane, z przeróznymi wzorami, wstawkami, gładkie, błyszczące, matowe,
    pokryte tkaniną, tapetą, fototapetą etc.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 9. Data: 2012-05-14 01:08:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 00:53:06 +0200, Fragile napisał(a):

> [...]
    > lustrzane, z przeróznymi wzorami, wstawkami, gładkie, błyszczące, matowe,
    > pokryte tkaniną, tapetą, fototapetą etc.

    Fajne. Zamówiłabym sobie z matowego szkła, podświetlane od środka białym,
    imitującym słoneczne, światłem. Albo lustrzane...

  • 10. Data: 2012-05-14 01:34:13
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 01:08:17 +0200, Ikselka napisał(a):

    rows=10&type=s

    > Fajne. Zamówiłabym sobie z matowego szkła, podświetlane od środka białym,
    > imitującym słoneczne, światłem. Albo lustrzane...

    Ja raczej też. Lustrzane dodatkowo powiększają i rozjaśniają wnętrze, więc
    w małym pomieszczeniu tym bardziej się sprawdzają.

    Pozdrawiam,
    M.