  • 11. Data: 2012-05-14 22:01:53
    Temat: Re: Meble "biurowe" do mieszkania
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    news:1xc0s1ahtn7t0.1scmjvmnbk345.dlg@40tude.net...

    > http://www.ojega.pl/

    W życiu!
    http://brw.com.pl/pl/inspiracje/14/991

  • 12. Data: 2012-05-14 22:18:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 22:01:53 +0200, Veronika napisał(a):

    > W życiu!
    > http://brw.com.pl/pl/inspiracje/14/991

    Nie widzę kardynalnej różnicy - tylko meble bardziej "nobliwe". No i
    wątkodawczyni szuka inspiracji nie-biurowej, w dodatku takiej, aby
    segregatory były niewidoczne.

  • 13. Data: 2012-05-15 14:54:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zetka wrote:
> [...]
    >
    > Może mają Państwo jakieś niebanalne
    > pomysły jak przechowywać segregatory itp.
    > w taki sposób żeby nie szpeciły mieszkania.

    ikea...

  • 14. Data: 2012-05-16 01:37:59
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > ikea...

    Na serio tak źle kobiecie życzysz ?

    Dziobak

  • 15. Data: 2012-05-16 08:06:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Na serio tak źle kobiecie życzysz ?

    ja jej życzę dobrze dlatego proponuje soldne meble a nie polskie garażowe
    B&W czy jakiś Bodzio.

  • 16. Data: 2012-05-16 08:07:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zetka wrote:

    > W ramach typowych rozwiązań - tak, ale ja liczyłam
    > na jakieś nietypowe pomysły

    no to zatrudnij dobre renomowane studio projektowe to ci zaprojektują
    niebanalne roziwązania do biura domowego, płacisz masz...

    Niestety po sklepach takich rzeczy nie znajdziesz bo nie ma na nie popytu
    masowego.

  • 17. Data: 2012-05-16 12:53:22
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 16 May 2012 08:06:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ja jej życzę dobrze dlatego proponuje soldne meble a nie polskie garażowe
    > B&W czy jakiś Bodzio.

    Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość produktów z
    ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie szybko. Szafki z
    szufladami dosłownie się bujają na boki :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 18. Data: 2012-05-16 14:29:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:

    > Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość
    > produktów z ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie
    > szybko. Szafki z szufladami dosłownie się bujają na boki :|

    to chyab kupowałeś ten najtańśze. te w normalnej cenie są bardzo dobrze
    wykonane. Też mam troszkę ikei i nie mam żadnych zastrzeżeń.

  • 19. Data: 2012-05-16 16:41:54
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 16 May 2012 12:53:22 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Nie mam dużych doświadczeń w zakresie meblowym, ale większość produktów z
    > ikei, które mają ruchome elementy w moim domu się sypie szybko. Szafki z
    > szufladami dosłownie się bujają na boki :|

    Bo trza kupic cos bez ruchomych elementow ;-)

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20135300/
    #/80135298 + akcesoria

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 20. Data: 2012-05-16 19:29:53
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-05-16 12:53, niebożę Kapsel wylazło do ludzi i marudzi:

    Może by należało jednak je poskręcać?

    qr.a