  • 1. Data: 2009-05-28 13:39:21
    Temat: Meble kolonialne, meble do salony i do pokoju, inne meble egzotyczne
    Od: Wolny rynek <m...@g...com>

    Witam!

    Zapraszam do serwisu firmy Mandallin: http://mandallin.pl/ oraz meble
    kolonialne: http://mandallin.pl/index.php?id=1&cid=1&sp=1&l=pl
    I na zakupy w sklepie.
    Sklep: meble kolonialne, lampy i artykuły dekoracyjne: http://sklep.mandallin.pl/

    Maciej, http://computer-systems.com.pl/

  • 2. Data: 2009-05-28 13:45:39
    Temat: Bezczelny SPAM
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 28 Maj, 15:39, Wolny rynek <m...@g...com> wrote:
    > Witam!
    >
    > Zapraszam do serwisu firmy Mandallin:http://mandallin.pl/oraz meble
    > kolonialne:http://mandallin.pl/index.php?id=1&cid=1&
    sp=1&l=pl
    > I na zakupy w sklepie.
    > Sklep: meble kolonialne, lampy i artykuły dekoracyjne:http://sklep.mandallin.pl/
    >
    > Maciej,http://computer-systems.com.pl/

  • 3. Data: 2009-05-28 19:39:14
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Trumny też pewnie robicie, co?
    Równie brzydkich mebli nie widziałem nigdzie, a przeryłem się ostatnio
    przez internet, bo akurat zamierzam kupić sporo mebli.

    Swoją drogą, to branża płacze, że posucha i kryzys i bankrucja w oczy
    zagląda, ale oferta rynku jest po prostu żałosna - chyba przyjdzie mi kupić
    oklepaną Bawarię z BRW, bo nic co wygląda na żywo równie dobrze nie ma
    podobnej ceny, a nic, co ma podobną cenę, nie wygląda na produkt wykonany z
    drewna, przynajmniej z pewnej odległości. Reszta z bogatej oferty BRW to
    dość zgrabny wziualnie szmelc z nędznymi papierowymi okleinami. A firmy
    oferujące ładne, drewniane (niechby i częściowo) meble, żądają za nie
    jeszcze więcej niż deweloperzy za mieszkania. Pomijając, że mało kto ma
    sensowną ilość składników zestawów.
    Nie wiem, czy nie opłacałoby się pojechać po meble do Niemiec czy
    Holandii...

    T.

  • 4. Data: 2009-05-28 20:54:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy nie opłacałoby się pojechać po meble do Niemiec czy
    > Holandii...

    Czesc mozesz zamowic tam gdzie robia meble do kuchni i zabudowy. Wcale nie
    wychodzi tak drogo, a przynajmniej masz co chcesz.

    Pozdro.. TK