  • 1. Data: 2010-06-18 10:05:21
    Temat: Miałem zacząć w tym roku bodować...
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    Miałem zacząć w tym roku bodować taki domek:
    http://picasaweb.google.pl/quent75/ProjektDomu#

    Teren na którym mam działke jest aktualnie uzbrajany.
    W budowie jest cała ulica, na dzien dzisiejszy są już wszystkie media i
    instalacje poza gazem, który z ostatnich informacji jakie mam (oficjalne
    pisamo z gazwoni) ma zostać doprowadzony dopiero na przełomie 2012/2013.

    Domek mam zaprojektowany tak, że ogrzewanie ma być kondensatem + wszedzie
    podlogówka.
    Dodatkowo w środku domu jest komin awaryjny do podlaczenia kozy.

    Nie wiem co robić w tej sytuacji.
    Widzę 2 możliwości:
    1) zacząć w tym roku, w przyszłym na jesień się wprowadzić i do czasu
    instalacji gazu z sieci korzystać z gazu w butlach (przerobka dojścia do
    kotła) + palić w kozie
    2) czekać do 2012 roku z rozpoczęciem budowy

    Jak myślicie, te butle mają sens czy się finansowo zajadę?
    Może mają jakieś inne minusy?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-06-18 10:10:15
    Temat: Re: Miałem zacząć w tym roku bodować...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    quent pisze:
    > Miałem zacząć w tym roku bodować taki domek:

    CO chcesz temu domkowi zrobić???

  • 3. Data: 2010-06-18 10:11:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości
    > Miałem zacząć w tym roku bodować taki domek:
    > http://picasaweb.google.pl/quent75/ProjektDomu#
    > Jak myślicie, te butle mają sens czy się finansowo zajadę?
    > Może mają jakieś inne minusy?

    Przemyśl grzanie pradem w ii taryfie porzez ten 1 rok

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-06-18 10:13:10
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    wiadomości news:4c1b4606@news.home.net.pl...
    > CO chcesz temu domkowi zrobić???

    Sorry miało być "ubodzić" ;-)

  • 5. Data: 2010-06-18 10:14:23
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com>

    > Przemyśl grzanie pradem w ii taryfie porzez ten 1 rok

    Nic o tym nie wiem.
    Gdzieś można o tym poczytać.
    Poszukałbym ale może znasz jakiś link tak na szybko?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2010-06-18 12:44:11
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hvfgo1$qp8$1@news.onet.pl...
    >
    > Nic o tym nie wiem.
    > Gdzieś można o tym poczytać.
    > Poszukałbym ale może znasz jakiś link tak na szybko?

    montujesz w obwodzie pieca przepływowy ogrzewacz wody i grzejesz w II
    taryfie. Jak jest pierwsza to kominek :-) Moim zdaniem - buduj! Kto wie czy
    za 2 lata znów jakas hossa sie nie zrobi i ceny zwariują.

    b.

  • 7. Data: 2010-06-18 13:08:48
    Od: Bartosz Augustyniak <o...@u...toya.net.pl>

    W dniu 2010-06-18 12:05, quent pisze:
> [...]
    > 1) zacząć w tym roku, w przyszłym na jesień się wprowadzić i do czasu
    > instalacji gazu z sieci korzystać z gazu w butlach (przerobka dojścia do
    Jak będę miał podpisana umowę że za 2 lata będę miał gaz to kupuje
    kocioł kondensacyjny i stawiam na 2 lata butle w ogrodzie
    Ale na razie coś fikają ze tylko 2 osoby z mojej ulicy się zgłosiły.
    Muszę pogadać z sąsiadem czy jakoś z nimi negocjujemy współfinansowanie
    czy jakoś tak żeby podpisali umowy

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 8. Data: 2010-06-18 18:52:29
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości
    > Miałem zacząć w tym roku bodować taki domek:
    > http://picasaweb.google.pl/quent75/ProjektDomu#

    To nie będzie bunkra? :( I gdzie Porsche? :)
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 9. Data: 2010-06-18 18:59:41
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To nie będzie bunkra? :( I gdzie Porsche? :)
    > Wojtek

    Hehe... masz na mysli poprzedni projekt? :-)
    Tamten roznil sie tylko dachem "schowanym" za scianka attykowa.
    A jednak ten szczegol faktycznie zmienal caly ogolny wyglad domu.
    Zrezygnowalem z tego rozwiazania bo to problematyczne w wykonaniu bylo, wg.
    wykonawcow z ktorymi rozmawialem.
    Tzn dalo sie zrobic ale wyszloby dosyc drogo niestety...
    Porsche to atrapa byla... cos jak te wozy milicji z kartonu ;-))

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2010-06-18 21:52:25
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    > Tamten roznil sie tylko dachem "schowanym" za scianka attykowa.
    > A jednak ten szczegol faktycznie zmienal caly ogolny wyglad domu.
    No i wyszedł bardzo sympatyczny domek :) Tylko kominy coś za wysokie.
    Wojtek