  • 1. Data: 2013-07-20 13:07:50
    Temat: Miedzian zabójca opryskiwaczy?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Dziś robiłem oprysk miedzianem.
    1,5 litrowy opryskiwacz z Lidla zrobił gejzer i zaczął sikać do góry
    tam, gdzie otwór od tłoczyska. Potem uruchomiłem starego Pilmeta i
    identycznie się stało.
    Czym w takim razie mam pryskać tym miedzianem?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-07-20 13:16:52
    Temat: Re: Miedzian zabójca opryskiwaczy?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 13:07:50 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > identycznie się stało.
    > Czym w takim razie mam pryskać tym miedzianem?

    http://komixxy.pl/uimages/201006/1276357037_by_jpc_5
    00.jpg
    ;-D

    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 3. Data: 2013-07-20 15:18:50
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-20 13:16, Ikselka pisze:

    > http://komixxy.pl/uimages/201006/1276357037_by_jpc_5
    00.jpg\
    Jacek

  • 4. Data: 2013-07-20 16:24:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 15:18:50 +0200, Jacek napisał(a):

    00.jpg\
    > Jacek

    Noczochczesz, typowa potrawa wiejskich żniwiarzy niegdyś... :-)