  • 1. Data: 2013-08-19 13:01:54
    Temat: Mieszkania tanieją, powiadacie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Moja spółdzielnia we Wrocławiu buduje nowy blok. Cena za m2 - 7k, miejsce w garażu
    podziemnym - 30k. Taniocha :]

    L.

  • 2. Data: 2013-08-19 13:21:19
    Temat: Re: Mieszkania tanieją, powiadacie
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 13:01:54 UTC+2 użytkownik Lisciasty >napisał:
    > Moja spółdzielnia we Wrocławiu buduje nowy blok. Cena za m2 - 7k, miejsce w >garażu
    podziemnym - 30k. Taniocha :]
    U nas stan "developerski" już od 2000zł/m2.

  • 3. Data: 2013-08-19 19:57:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 04:01:54 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Moja spółdzielnia we Wrocławiu buduje nowy blok. Cena za m2 - 7k, miejsce w garażu
    podziemnym - 30k. Taniocha :]

    Też się popukałem w głowę na widok tej kartki. Ale niech budują, ciekawe
    jak długo będą się z tym wozić. Zwłaszcza, że chyba blisko połowa tych
    mieszkań jest w okolicy 80m2.

    Nie zapominaj też, że musisz złożyć _podanie_ o takie mieszkanie i czekać
    na łaskawe rozpatrzenie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2013-08-20 13:56:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Monday, August 19, 2013 1:21:19 PM UTC+2, Kris wrote:
    > U nas stan "developerski" już od 2000zł/m2.

    Ile kosztuje tak naprawdę 1m2 w takim bloku? Cenę gruntu pomijam.
    Ciekaw jestem, jak bardzo dymają człowieka z tymi cenami.

    L.

  • 5. Data: 2013-08-20 14:29:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-20 13:56, Lisciasty wrote:

    > Ile kosztuje tak naprawdę 1m2 w takim bloku? Cenę gruntu pomijam.
    > Ciekaw jestem, jak bardzo dymają człowieka z tymi cenami.

    O ile ceny podane są jawnie to nikt nikogo nie dyma.
    Jeśli spółdzielnia sprzeda to znaczy, że tyle te mieszkania są warte ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 6. Data: 2013-08-20 14:33:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 13:56:52 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Ile kosztuje tak naprawdę 1m2 w takim bloku? Cenę gruntu pomijam.
    I tu jest błąd. Cena gruntu to największa niewiadoma
    O ile robocizna i materiały na Sląsku czy na Pomorzu kosztuja podobnie to ceny gruntu
    mogą sie baaardzo znacznie róznić.

  • 7. Data: 2013-08-20 16:19:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-20 13:56, Lisciasty wrote:

    > Ile kosztuje tak naprawdę 1m2 w takim bloku? Cenę gruntu pomijam.
    > Ciekaw jestem, jak bardzo dymają człowieka z tymi cenami.

    Co prawda nie Wrocław i nie spółdzielnia:
    http://tiny.pl/hzfdc
    ;-)

  • 8. Data: 2013-08-20 16:39:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 05:33:43 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > I tu jest błąd. Cena gruntu to największa niewiadoma

    Przy typowych pięciu kondygnacjach nawet różnica 1000zł za m2 gruntu daje
    raptem 200zł różnicy na m2 mieszkania. Więc bez przesady.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-08-20 19:51:38
    Od: "HANA" <h...@p...spam.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Przy typowych pięciu kondygnacjach nawet różnica 1000zł za m2 gruntu daje
    > raptem 200zł różnicy na m2 mieszkania. Więc bez przesady.

    ha
    to postaw na 200 m2 dzialce budynek o zabudowie 200 m2 ;-)
    tak nie mozna liczyc
    na samym wskazniku PBC cena moze sie zmienic o 2000 pln/m2 mieszkania

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2013-08-20 21:33:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 19:51:38 +0200, HANA napisał(a):

    > ha
    > to postaw na 200 m2 dzialce budynek o zabudowie 200 m2 ;-)
    > tak nie mozna liczyc

    Liczę dla w miarę typowego przypadku budownictwa wielorodzinnego. Dziś nikt
    nie zostawia ziemi odłogiem, tylko upycha tyle budynków, ile się zmieści.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl