  • 11. Data: 2013-08-21 18:34:49
    Temat: Re: Mieszkania tanieją, powiadacie
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-08-20 16:19, quent pisze:

    > Co prawda nie Wrocław i nie spółdzielnia:
    > http://tiny.pl/hzfdc

    Bo to jest mieszkanie w pakiecie z dożywotnim zwolnieniem
    z PIT i nie tylko ;-)

    T.

  • 12. Data: 2013-08-24 22:46:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-19 19:57, Borys Pogoreło pisze:

    > Też się popukałem w głowę na widok tej kartki. Ale niech budują, ciekawe
    > jak długo będą się z tym wozić. Zwłaszcza, że chyba blisko połowa tych
    > mieszkań jest w okolicy 80m2.
    >
    > Nie zapominaj też, że musisz złożyć _podanie_ o takie mieszkanie i czekać
    > na łaskawe rozpatrzenie ;)

    A jeśli się nazywam Winnicki i nie potrzebuję salonów - trzy, góra
    cztery pokoje? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2013-08-25 08:28:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Przy typowych pięciu kondygnacjach nawet różnica 1000zł za m2 gruntu daje
    > raptem 200zł różnicy na m2 mieszkania. Więc bez przesady.

    Rozumiem, ze wejscie po drabinie z sasiedniej dzialki, oraz budynek bez
    okien.

  • 14. Data: 2013-08-25 09:54:37
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-19 13:01, Lisciasty pisze:
    > Moja spółdzielnia we Wrocławiu buduje nowy blok. Cena za m2 - 7k, miejsce w garażu
    podziemnym - 30k. Taniocha :]

    > L.

    a sprzedadzą po ile?

    --
    sjs

  • 15. Data: 2013-08-26 11:18:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 09:54:37 +0200, SJS napisał(a):

    > a sprzedadzą po ile?

    Na ile znam tę spółdzielnię, to będzie stało puste nawet 10 lat, a nie
    sprzedadzą taniej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2013-08-26 11:20:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 08:28:33 +0200, Ghost napisał(a):

    > Rozumiem, ze wejscie po drabinie z sasiedniej dzialki, oraz budynek bez
    > okien.

    Ile się da przeznaczą na miejsca postojowe, za które odpowiednio skasują.
    Ale OK, niech będzie 400-500zł różnicy na cenie metra.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl