  • 21. Data: 2009-07-26 18:49:23
    Temat: Re: Mikrofala
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 26 Jul 2009 16:07:00 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Kup sobie najprostszą z możliwych z pokrętłami, jest szansa, że doczeka
    > roku 2020 :-)))

    No własnie byłem oglądałem po marketach, wciąż te z pokrętłami są do
    zdobycia, pokrętła te kuszą swoją "ipodową" prostotą ;)
    W sumie piekarnik też mam osobno, więc ten grill chyba nie będzie taki znów
    potrzebny..?

    W ogóle to cały czas łażę, sprzątam i układam, i chyba zasypię grupę
    tysiącem pytań bo nie wiem wielu rzeczy o samodzielnym mieszkaniu :P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 22. Data: 2009-09-03 03:20:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 19:11:36 +0200, kor_nick napisał(a):

    > pizze zamrozoną zrobisz w 8 minut, kiełbaskę podgrzejesz w 5
    > szkoda uruchamiac piekarnika na takią drobnicę a ten talerz crisp naprawde
    > się przydaje.

    Dzięki za podpowiedź, tak bym kupił jakąś tanią Amicę tylko z grillem.
    Talerz jest super, od kilku dni go testuję i zapomniałem już o
    nagrzewającym się wieki piekarniku :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl