  • 21. Data: 2009-09-10 06:39:18
    Temat: Re: Mikrofala -proszę o rad
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slavinka wrote:

    > Po co? Niesmaczne rozwiązanie - rozmrażam niezwykle rzadko w
    > mikrofali. Wyjmuję z zamrażarki przyprawione już stosownie do
    > przeznaczenie mięso i wkładam dzień wcześniej do chłodziarki, na
    > drugi dzień obróbka termiczna i TO JEST TO !!!

    Nie rozmrażanie sznycla z zamrażarki tylko podgrzanie schłodzonego w
    lodówce.

  • 22. Data: 2009-09-10 13:57:44
    Temat: Re: Mikrofala -proszę o radę
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Arte pisze:

    > Dodatkowo są o wiele
    > zdrowsze, gdyż proces gotowania jest o wiele krótszy bo gotują się w
    > parze, zatem składniki mineralne i witaminy nie wygotowywują się tak jak
    > przy tradycyjnym gotowaniu w garnku i w wodzie.

    Bez przesady, ziemniaki nie są dobrym źródłem witamin i soli mineralnych .

  • 23. Data: 2009-09-10 16:09:13
    Od: JMP <J...@o...pl>

    BQB napisał(a):

    > Bez przesady, ziemniaki nie są dobrym źródłem witamin i soli mineralnych .

    Jestes pewny?
    http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/odkry
    wamy-zalety-ziemniakow_35553.html

    --
    pozdrawiam
    JMP

  • 24. Data: 2009-09-12 18:18:01
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Najtańszą która się Tobie spodoba. Bez żadnych bajerów.
    > Zreszta pewnie i tak z niej za bardzo korzystał nie będziesz. Żarcie z
    > mikrofali smakuje ochydnie. Teraz praktycznie nie używam mikrofali już.

    No właśnie... też tak myślę, ale żona proponuje mi jakieś drogie
    egzemplarze.
    Rozumiem, że bazowo mikrofala na ten czas powinna mieć:
    1. cyfrowy czas
    2. opiekacz (grill)
    3. rozmrażanie
    Czy tak? Bo rozgadaliście się na temat smaku jedzonka :) natomiast ja
    ciągle nie wiem czy warto kupić najprostszą do gotowania mleka i
    podgrzewania zup, czy też opiekacz może się przydać?

  • 25. Data: 2009-09-12 20:48:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:
> [...]
    > ciągle nie wiem czy warto kupić najprostszą do gotowania mleka i
    > podgrzewania zup, czy też opiekacz może się przydać?

    to kup tę co ja "Kuchenka mikrofalowa Samsung FG87KST" tanai 860zł i
    całkiem sprytna, do zabudowy

  • 26. Data: 2009-09-13 12:25:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 18:11:59 +0200, Adax napisał(a):

    > Witam. Chcę kupić mikrofalę, ale nie znam się zupełnie, więc b. proszę
    > doradźcie na co zwrócić uwagę i który model jest obecnie warty grzechu.

    Polecam z talerzem "crisp" do opiekania na chrupko, o którym właśnie tutaj
    przeczytałem. Super sprawa, zwłaszcza jeśli ktoś ma do dyspozycji tylko
    piekarnik na gaz, w którym opiekanie to katorga trwająca wieki.

    Kupiłem niedawno najtańszego Samsunga GE86H-S z takim talerzem i na razie
    jestem zadowolony :) Ma też grilla i kupę programów "tematycznych". Plus
    jakieś magiczne czyszczenie parą, którego jeszcze bliżej nie obadałem ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2009-09-13 12:57:19
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem zadowolony :) Ma też grilla i kupę programów "tematycznych". Plus
    > jakieś magiczne czyszczenie parą, którego jeszcze bliżej nie obadałem ;)

    Widziałem Samsunga GE86H (ok. 360 PLN), ale tego z "-S" nie spotkałem, jaka
    różnica?

  • 28. Data: 2009-09-13 15:33:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 14:57:19 +0200, Adax napisał(a):

    > Widziałem Samsunga GE86H (ok. 360 PLN), ale tego z "-S" nie spotkałem, jaka
    > różnica?

    Wyłącznie w kolorze :) wersja "-S" jest srebrna. Kupisz i za 330zł.

    Wg. mnie to najlepsza opcja - najtańsze barachło jest w okolicach 200zł, a
    kolejne "crispy" to już 500+.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2009-09-13 16:07:33
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Wyłącznie w kolorze :) wersja "-S" jest srebrna. Kupisz i za 330zł.
    > Wg. mnie to najlepsza opcja - najtańsze barachło jest w okolicach 200zł, a
    > kolejne "crispy" to już 500+.

    Wieleki dzięki! Brałem tego Samsa pod uwagę, ale tutaj chciałem się jeszce
    upwenić i wydaje się, że pomogłeś mi w wyborze :) bo skoro jesteś
    zadowolony... Czy jeszzce ktoś zna GE86H? Pozdrawiam!

  • 30. Data: 2009-09-14 18:17:17
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam ponownie!
    Ostatecznie żona :) zadecydowała i chyba całkiem dobrze :) będzie to
    Samsung GE89MST

    http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalo
    wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

    Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?