  • 31. Data: 2009-09-17 18:17:43
    Temat: Re: Mikrofala -proszę o radę
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adax wrote:
    > Witam ponownie!
    > Ostatecznie żona :) zadecydowała i chyba całkiem dobrze :) będzie to
    > Samsung GE89MST
    >
    > http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalo
    wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

    > Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

    kto gra w karty ten ma łeb obdarty ;-)

  • 32. Data: 2009-09-17 22:30:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 20:17:17 +0200, Adax napisał(a):

    > http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalo
    wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

    > Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

    Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę przyjemność
    ;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w czystości to masakra]

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 33. Data: 2009-09-18 16:22:32
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    wa_GE89MST_2B_Karty_d
    > Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę przyjemność
    > ;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w czystości to masakra]

    hmmmm... żeby było śmieszniej następnego dnia małżonka wybrała jeszcze
    inną, najnowszy typ (podwójny grill):
    http://www.electro.pl/list_products.php?sphrase=GE89
    ast&szukaj=&a=search_result

    kupuję w przyszłym tygodniu, ale tym razem ten sprzęt podoba mi się również
    optycznie, wydaje mi się, że niezły wybór :) 452 PLN

    Trochę jestem zaskoczony problemem czystości Inox. Mam czajnik, kuchnię,
    zmywarkę i nie widzę problemu -chyba że myślisz, że sprzątanie to "aniołki"
    :) ;) i nie jestem wcale złośliwy, b. proszę rozszerz ten temat...
    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2009-09-18 21:14:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 18:22:32 +0200, Adax napisał(a):

    > hmmmm... żeby było śmieszniej następnego dnia małżonka wybrała jeszcze
    > inną, najnowszy typ (podwójny grill):
    > http://www.electro.pl/list_products.php?sphrase=GE89
    ast&szukaj=&a=search_result

    Wygląda na bełkot marketingowy. Ten cały "podwójny grill" ma raptem 1250W,
    gdy pojedynczy ma 1100W. Przy sprawności 100% niewielka różnica. Jakoś
    motywują sens tego?

    > Trochę jestem zaskoczony problemem czystości Inox. Mam czajnik, kuchnię,
    > zmywarkę i nie widzę problemu -chyba że myślisz, że sprzątanie to "aniołki"
    > :) ;) i nie jestem wcale złośliwy, b. proszę rozszerz ten temat...

    Nie widzisz problemu, bo żona sprząta? ;-)

    Kolega, który sprzedaje AGD mi kiedyś opowiedział półżartem, że 95%
    facetów kupujących sprzęt INOX na wzmiankę o konieczności częstego
    czyszczenia odpowiadało "a czy to ja będę czyścił?". :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2009-09-19 11:39:30
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > facetów kupujących sprzęt INOX na wzmiankę o konieczności częstego
    > czyszczenia odpowiadało "a czy to ja będę czyścił?". :)

    Dzięki za odp! :) Ale ciągle nie wiem dlaczego utrzymanie czyxtości Inox
    jedt trudniejsze od utrzymania w czystości np. plastiku? Serio nie wiem, bo
    rzeczywiście nie sprzątem :) Bardziej trzyma ?

  • 36. Data: 2009-09-19 12:43:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 13:39:30 +0200, Adax napisał(a):

    > Dzięki za odp! :) Ale ciągle nie wiem dlaczego utrzymanie czyxtości Inox
    > jedt trudniejsze od utrzymania w czystości np. plastiku? Serio nie wiem, bo
    > rzeczywiście nie sprzątem :) Bardziej trzyma ?

    Widać praktycznie każdy odcisk i zabrudzenie, podczas gdy na lakierowanej
    powierzchni trochę brudu musi się zebrać by był widoczny. Jeśli ktoś jest
    maniakiem czystości, to INOX go wykończy.. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 37. Data: 2009-09-20 08:05:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło wrote:

    wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

    > Jeśli lubi sprzątać, to czemu nie - warto dopłacić 100zł za tę
    > przyjemność ;-) [inox może fajnie wygląda, ale utrzymać to w
    > czystości to masakra]

    bzdety srety...

    wystarczy nie być fleją i nie zapuszczać na bieżąco

  • 38. Data: 2009-09-20 08:08:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    > lakierowanej powierzchni trochę brudu musi się zebrać by był
    > widoczny. Jeśli ktoś jest maniakiem czystości, to INOX go wykończy..

    wg mojego odczucia to piszesz o flejtuchach, wystarczy na bierząca
    przecierać brud i ślady łapek i z inoxem nei ma problemu.