  • 11. Data: 2009-08-19 11:08:07
    Temat: Re: Mirabelka z Nancy
    Od: d...@d...abc.com.pl

    > Zastanów się, co z tego o czym piszesz może obchodzić czytelników tej grupy
    > news-owej? Pisz bezpośrednio do Panslavisty.
    >
    > Jan_jr

    Panie, panie.

    D.P.

  • 12. Data: 2009-08-19 11:09:48
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 19 Sie, 09:28, "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zastanów się, co z tego o czym piszesz może obchodzić czytelników tej grupy
    > news-owej?

    Pisz bezpośrednio do XL i Panslawisty.

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Ania

  • 13. Data: 2009-08-19 12:29:46
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 10:28:34 +0200, Jan_jr napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Zastanów się, co z tego o czym piszesz może obchodzić czytelników tej grupy
    > news-owej? Pisz bezpośrednio do Panslavisty.
    >
    > Jan_jr

    A ty dlaczego nie piszesz bezpośrednio do mnie? Uwazasz, ze wszystkich tu
    obchodzi twoja chęć rządzenia? Wypad.
    --

    Ikselka.

  • 14. Data: 2009-08-19 13:55:26
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > A ty dlaczego nie piszesz bezpośrednio do mnie? Uwazasz, ze wszystkich tu
    > obchodzi twoja chęć rządzenia? Wypad.
    > --
    >
    > Ikselka.

    A niech sobie porządzi - miłe mu widocznie mniemanie, że ma do pogadania...

  • 15. Data: 2009-08-19 14:50:59
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:55:26 +0200, Panslavista napisał(a):

    > grupy

    > A niech sobie porządzi - miłe mu widocznie mniemanie, że ma do pogadania...

    Jakie "rządzi"? Chęć rządzenia to jeszcze nie rządy.
    --

    Ikselka.

  • 16. Data: 2009-08-20 07:02:19
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Wed, 19 Aug 2009, XL wrote:

    > Jakie "rządzi"? Chęć rządzenia to jeszcze nie rządy.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Jak was komuna za mordę trzymała to nie było chętnych do pyskówki.
    A teraz możecie mówić co chcecie to znów nikt z tego nie umie skorzystać.

    D.P.

  • 17. Data: 2009-08-20 10:18:39
    Temat: Re: Mirabelka z Nancy -OT
    Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl>

    Nie piszę bezpośrednio do XL/Panslavisty, droga Aniu, z tej przyczyny, że te
    dwie osoby żyją tylko w środowisku news-owym - to po pierwsze.
    Po drugie - sądzę, że dialogi XL/Panslavista, jak i ich paplanina
    o wszystkim i o niczym, dobijają tą grupę.
    Stąd mój "list otwarty".
    ;-)

    Pozdrowienia,
    Jan_jr

    d.googlegroups.com...

  • 18. Data: 2009-08-20 10:21:58
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 09:02:19 +0200, d...@d...abc.com.pl napisał(a):

    > Jak was komuna za mordę trzymała to nie było chętnych do pyskówki.
    > A teraz możecie mówić co chcecie to znów nikt z tego nie umie skorzystać.
    >
    > D.P.

    Ty korzystasz za nas, durniu.
    --

    Ikselka.

  • 19. Data: 2009-08-20 10:48:06
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Po drugie - sądzę, że dialogi XL/Panslavista, jak i ich paplanina
    > o wszystkim i o niczym, dobijają tą grupę.
> [...]

    Zdominuj ich merytorycznie.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 20. Data: 2009-08-20 10:57:45
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 20 Aug 2009, XL wrote:

    > Ty korzystasz za nas, durniu.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Ostrożnie. Sięga pani szczytu swego intelektu.
    Proszę stanąć w kolejce za smalcem, jak 20 lat temu i tam ćwiczyć
    inwektywy.

    Najbliższa kolejka w Mińsku.

    D.P.