  • 21. Data: 2009-08-20 11:35:21
    Temat: Re: Mirabelka z Nancy -OT
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h6j7vd$8u2$1@news.onet.pl...
    > Nie piszę bezpośrednio do XL/Panslavisty, droga Aniu, z tej przyczyny, że
    te
    > dwie osoby żyją tylko w środowisku news-owym - to po pierwsze.
    > Po drugie - sądzę, że dialogi XL/Panslavista, jak i ich paplanina
    > o wszystkim i o niczym, dobijają tą grupę.
    > Stąd mój "list otwarty".
    > ;-)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Jan_jr

    Nie ma przymusu czytania - po to są nicki, aby wiedzieć kto pisze -
    gorzej z podszywaczami. Ponieważ to najczęściej krytykanci - zazwyczaj
    dawniej wypełniali sale sądowe jako pieniacze i obserwatorzy bez własnego
    realnego interesu.
    Czepia się GWno okrętu i wrzeszczy: płyniemy!!!

  • 22. Data: 2009-08-20 11:36:09
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Zdominuj ich merytorycznie.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Dobra porada. Miejsca w virtualu nie brak.

  • 23. Data: 2009-08-20 11:54:14
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:677a.0000015d.4a8d29e6@newsgate.onet.pl mirzan
    <l...@o...pl> napisał(a):

    > Zdominuj ich merytorycznie.

    Hejka. Może na wstępie koledzy nauczą się podstaw czyli ciąć posty i
    odpowiadać pod spodem. A potem zamiast żywić trole wrzucą ich do KF-a.
    Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

  • 24. Data: 2009-08-20 12:05:39
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 20 Aug 2009, Dirko wrote:

    > Hejka. Może na wstępie koledzy nauczą się podstaw czyli ciąć posty i
    > odpowiadać pod spodem. A potem zamiast żywić trole wrzucą ich do KF-a.
    > Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

    Obawiam się, że każdy ma kogoś w kaefie i stąd ta pustka na grupie.

    D.P.

  • 25. Data: 2009-08-20 12:10:50
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0908201404390.28646@dimed.uhc.com
    .pl
    Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

    > Obawiam się, że każdy ma kogoś w kaefie i stąd ta pustka na grupie.

    Hejka. Lepsza pustka niż czytanie ich wypocin.
    Pozdrawiam zdecydowanie Ja...cki

  • 26. Data: 2009-08-20 12:25:00
    Od: d...@d...abc.com.pl

> [...]

    .pl

    > Hejka. Lepsza pustka niż czytanie ich wypocin.

    A z kretami to już nikt nie walczy? Trawniczki też zielone jak trzeba?

    Jest o czym gadać.

    D.P.

  • 27. Data: 2009-08-20 13:07:53
    Temat: Re: Mirabelka z Nancy
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 12:57:45 +0200, d...@d...abc.com.pl napisał(a):

    > Ostrożnie. Sięga pani szczytu swego intelektu.
    > Proszę stanąć w kolejce za smalcem, jak 20 lat temu i tam ćwiczyć
    > inwektywy.
    >
    > Najbliższa kolejka w Mińsku.
    >
    > D.P.

    Mordo ty moja.
    --

    Ikselka.

  • 28. Data: 2009-08-20 14:25:16
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    .pl...

  • 29. Data: 2009-08-20 14:31:02
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik <d...@d...abc.com.pl> napisał

    > A z kretami to już nikt nie walczy? Trawniczki też zielone jak trzeba?

    Trawnik upss.. Chwastnik wykoszony. Krety, jak to krety, znów ze mną
    wygrały.

    > Jest o czym gadać.

    Oczywiście. Srebrzystość liści dopadła mi maliny. Co robić?
    Może to tylko objaw braku czegoś lub nadmiaru jakiegoś pierwiastka?

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 30. Data: 2009-08-20 17:54:46
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h6jmn0$gu1$1@news.onet.pl skryba ogorodowy
    <z...@o...pl> napisał(a):

    > Srebrzystość liści dopadła mi maliny. Co robić?
    > Może to tylko objaw braku czegoś lub nadmiaru jakiegoś pierwiastka?

    Hejka. Może w pobliżu jest jakaś huta srebra?
    http://www.e-ogrody.com/tygodnik/choroby_malin_i_jez
    yn,188,401.html
    Pozdrawiam unikalnie Ja...cki