  • 11. Data: 2010-02-25 19:28:07
    Temat: Re: Młynek do pieprzu
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:14lycz6m0e0h0.13iwcsiqk9sb7.dlg@40tude.net...

    > Ja już dałam za wygraną. Pozostaje śledzenie aukcji na Allegro oraz Desa.
    > --
    >
    > Ikselka.

    E tam - podałem link do tego co szukacie

  • 12. Data: 2010-02-25 19:29:20
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Ja już dałam za wygraną. Pozostaje śledzenie aukcji na Allegro oraz Desa.
    > --
    >
    > Ikselka.

    http://www.smak-kuchni.pl/Mlynek-do-pieprzu-drewnian
    y-maly-2NT-p272.html

    Mechanizmy metalowe lub ceramiczne (na całe życie).

  • 13. Data: 2010-02-25 19:41:12
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 20:29:20 +0100, Prawusek napisał(a):

    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > http://www.smak-kuchni.pl/Mlynek-do-pieprzu-drewnian
    y-maly-2NT-p272.html

    > Mechanizmy metalowe lub ceramiczne (na całe życie).

    Polecam taki - mam identyczny, tyle że ceramika w brązach. Co prawda jest
    niby do kawy, ale ja uzywam do pieprzu - ustawia się grubość mielenia,
    mechanizm jest metalowy. Dobry mlynek do mielenia na zapas. Tyle że szukam
    takiego małego, stołowego.
    http://www.allegro.pl/item935710258_stary_reczny_mly
    nek_do_kawy_czasy_prl.html
    --

    Ikselka.

  • 14. Data: 2010-02-25 19:43:00
    Od: Janusz Wo <j...@t...pl>

    Prawusek wrote:

    > E tam - podałem link do tego co szukacie

    Dzięki Ci, dzięki wszystkim... Tylko, że na tym linku "Dostępność:
    chwilowo brak." No... i taki jakiś mało atrakcyjny...
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    Popraw gaz w adresie

  • 15. Data: 2010-02-25 20:03:11
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > niby do kawy, ale ja uzywam do pieprzu - ustawia się grubość mielenia,
    > mechanizm jest metalowy. Dobry mlynek do mielenia na zapas. Tyle że szukam

    Musi być malowany fajans? Jeżeli nei to na tej samej stronie:
    http://www.smak-kuchni.pl/Mlynki-do-kawy-c21.html
    http://www.smak-kuchni.pl/Mlynki-do-pieprzu-drewnian
    e-c41.html
    http://www.smak-kuchni.pl/Mlynki-do-przypraw---uniwe
    rsalne-c47.html

    Pisałem, że były w ofercie czeskiego Porkerta młynki żarnowe do
    mocowania na ścianie (u mnie w domu rodzinnym na ścianie kredensu
    kuchennego) ze zbiornikiem porcelanowym, ręcznie malowanym, z naczyniem
    szkalnym z podziałką wsuwanym w prowadnice pod żarnami. Było szczelne -
    mogła tam być kawa mielona przez dłuższy czas - nie wietrzała. Porkert miał
    wiele wzorów i kilka kolorystyk.

  • 16. Data: 2010-02-25 20:24:24
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    http://www.porkert.biz/export/php/index_coffee_a.php

  • 17. Data: 2010-02-26 10:17:35
    Od: "ttw" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Janusz Wo" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Szukam młynka do pieprzu. Ma być ręczny, bez plastiku, najlepiej
    > metalowy mechanizm. Wolałbym z korbką, bo daje możliwość zmielenia
    > większej ilości pieprzu.Fajnie by bylo gdyby mial szklaną wstawkę, zeby
    > było widać, co tam jest w środku. Nie lubię też takiego rozwiązania, gdy
    > trzeba na nowo ustawiać grubość mielenia po każdym uzupełnieniu pieprzu.
    > Wiem, przesadzam, ale może istnieje takie coś? Allegro przejrzałem.
    > Pozdrawiam - JanuszWo
    ---
    Witam
    Wiekszosc mlynkow dostepnych w naszych sklepach nadaje sie tylko do ozdoby a
    nie do mielenia, no chyba ze ktos uzywa mlynka sporadycznie. Ja uzywam
    mlynka (do pieprzu i soli) codziennie do wszystkiego, dlatego przeszedlem
    droge przez meke zanim kupilem wytrzymaly mlynek nie do zdarcia. Do dzis sto
    mi na szafie kolekcja zmaltretowanych mlynkow do pieprzu, ktore padly w
    szybkim tempie albo nie mielily jak trzeba.

    Polecam mlynki do pieprzu, soli i przypraw firmy BISSETTI
    firma robi najlepsze mlynki na swiecie od ponad 60 lat
    http://www.bisetti.it/eng/products.htm

    U nas do kupienia w sklepie internetowym
    www.galeriakuchenna.pl

    Sam uzywam takiego
    http://tinyurl.com/yblgryx
    Jest mechanizm metalowy, regulacja mielenia i porcelanowy mechanizm mielacy
    Tylko ceny tych mlynkow troche odstraszaja, ale warto. Ten mlynek uzywam od
    lat i jest nie do zdarcia:)

    Pozdrawiam
    Tomek-Tw.
    gg 81195

  • 18. Data: 2010-02-26 13:41:35
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-26 11:17, ttw pisze:
> [...]
    > Tylko ceny tych mlynkow troche odstraszaja, ale warto. Ten mlynek uzywam od

    Eee tam, ja kupiłem młynek do pieprzu w
    Biedronce. Wygląd ma, delikatnie mówiąc,
    niezbyt wyszukany ale za to ma ceramiczny
    mechanizm mielący, z regulacją grubości
    naturalnie. Po paru miesiącach żałuję, że nie
    wziąłem jeszcze jednego do soli.

    AW

  • 19. Data: 2010-02-26 15:21:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 14:41:35 +0100, AW napisał(a):

    > naturalnie. Po paru miesiącach żałuję, że nie
    > wziąłem jeszcze jednego do soli.

    Ja rozumiem mielenie pieprzu, ale.. soli? Co to niby daje i co jest złego
    w zwykłej solniczce?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-02-26 16:13:50
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-26 16:21, Borys Pogoreło pisze:

    > Ja rozumiem mielenie pieprzu, ale.. soli? Co to niby daje i co jest złego
    > w zwykłej solniczce?

    1. Czasami chcesz mieć grube ziarna soli. Coś
    takiego jak na słonych paluszkach. Bierzesz
    grubą sól morską i mielisz na taką, która ci
    odpowiada.
    2. Sól warzona (drobnoziarnista) słabo
    przylega np. do frytek, jest nieco zbyt gruba
    chociaż drobna :-) i tu może przydać się
    młynek żeby ją jeszcze bardziej rozdrobnić.
    3. Nie ma nic złego w zwykłej solniczce.

    AW