  • 11. Data: 2009-05-15 15:58:37
    Temat: Re: Mocowanie llamp do elewacji zewnetrznej
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    news:guk34g$8n1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Fajna sprawa. Wlasnie kombinowalem jak powiesic lampe w styropianie 20cm
    > grubym ;)

    Ja robiłem tak.
    Wziąłem taki zwykły duży gwóźdź 2-3mm średnicy. Wbiłem w styropian poprzez
    tynk strukturalny i wyjąłem. Dziura tak na 10cm byle nie za gryma.
    Później wkrętarka z bardzo dobrze dopasowana końcówką i zaparłem się z całej
    siły. Możliwie wolnymi obrotami cisnąc ile miałem siły w końcu wkręciłem.
    Pamietaj żeby cisnąć z całej siły, bo w przeciwnym razie wyskoczy ci
    końcówka i rozorasz plastik po czym nie wkręcisz tego kołka już nigdy.
    Wkręcanie idzie bardzo ciężko ale tak ma iść żeby mocno trzymało. Druga
    sztuka już pójdzie lepiej :-)
    Powodzenia :-)

  • 12. Data: 2009-05-15 19:01:08
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

> [...]
    > już nigdy.
    > Wkręcanie idzie bardzo ciężko ale tak ma iść żeby mocno trzymało. Druga

    Tak męczyłeś się z tymi dyblami FID 50 Fischera? Mi poszło bez większego
    wysiłku - odpowiedni bit do wkrętaka typu "młotek" i wkręcanie ręczne.
    Uderzenie szpicem dybla aby przebić tynk, kilka sekund wkręcania i gotowe.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 13. Data: 2009-05-15 20:32:24
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak męczyłeś się z tymi dyblami FID 50 Fischera? Mi poszło bez większego
    > wysiłku - odpowiedni bit do wkrętaka typu "młotek" i wkręcanie ręczne.
    > Uderzenie szpicem dybla aby przebić tynk, kilka sekund wkręcania i gotowe.

    "Pewnie siły w ręcach nie mieli" ;-)
    U mnie też poszło bez problemu - jakiś wkrętak z wymiennymi końcówkami torx.
    Aczkolwiek u mnie na tym wiszą tylko czujki od temermometru :-)

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2009-05-16 10:25:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "JKK" <j...@i...fm> wrote in message

> [...]
    > torx.
    > Aczkolwiek u mnie na tym wiszą tylko czujki od temermometru :-)

    Nie miałem idealnie pasującej końcówki chyba.

  • 15. Data: 2009-05-21 07:08:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Elewacja mojego budynku to styro 12cm + klej + siatka. Pod styro suporeks.
    > W pewnych miejscach musze przymocowac do tej elewacji lampy
    > Czym najlepiej mocować te lampy
    > Czy są moze jakieś kołki ponad 12cm długości czy inne sposoby.
    > Czekam na Wasze sugestie
    Dzieki za rady. Przetestowałem kołki do styropianu- i nie mam do nich
    zaufania. Lampy zamocowałem w końcu na zwykłych kołkach średnicy 8mm
    długosci 16cm.
    Może mi się chałupa nie wychłodzi- bo takie kołki to przecież ksiażkowy
    mostek termiczny;)))

    Krzysiek