  • 211. Data: 2019-08-05 23:51:01
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na poczatek protestuj kupujac fajki z przemytu. Jak efekt bedzie zbyt mizerny to sie
    podpal w protescie. Mozesz jeszcze wyjechac do USA. Tam tylko 42 miliony ludzi zyje
    ponizej minimum socjalnego. Wsrod tych 42 milionow 9 milionow ma zerowy dochod. Modne
    sa tam poradniki jak sie wyzywic zarciem wyrzucanym na smietnik.

  • 212. Data: 2019-08-06 00:12:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2019 20:40:29 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 30 Jul 2019 02:58:01 -0700 (PDT), Budyń

    > Coś nudno się zrobiło. :P Na bieżąco może skomentujesz ostatnie wysokie
    > loty marszałka z rodziną, a nawet jak się okazuje po fakcie, samej jego
    > rodziny,

    nie widze przeciwskazan do latania samolotami przez rządową wierchuszkę, nieistotne
    czy to tusk, czy kuchcinski. Jesli lot był uruchomiony pod samą rodzinę to jest to
    naganne. Temat w zasadzie drugorzędny, ale ponieważ nie ma wiele innego na pis to
    bedzie pompowany do oporu.

    oraz ew. skomentujesz wstrzymanie, przez podrzędny podmiot,
    > prawomocnego wyroku NSA o koniecznosci publikacji list kandydatów do KRS?
    > ;)

    zapewne, tak zgaduję, rząd chce ukryc ze listy poparcia sa podpisane przez samych
    zainteresowanych na zasadzie ja tobie a ty mnie. Politycznie niezręczne. Co do
    calosci sądownictwa mam zdanie dosc jasne - rozgonić w trzy d... i odbudować. Od
    dawna to co sie wyprawia ze sprawiedliwoscią nie ma nic wspolnego.
    Opozycja stara sie sprawic wszelkimi metodami "by było jak było" łącznie z czysto
    targowicką metodą odwołania do sił zewnętrznych - a rząd próbuje robić swoje. Jasne
    ze z punktu widzenia litery prawa to je łamie. Ale z punktu widzenia interesu
    narodowego kierunek ma prawidłowy. I ma w zwiazku z tym moje poparcie.

    Jesli ktos z totalopositzion liczy ze pisowi spadnie popracie to sie przeliczy. Ale
    dzieki tęczowym tylko mu wzrosnie.

    b.

  • 213. Data: 2019-08-06 01:58:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiesz co Budyn. Kazdy moze sie mylic. I nie widze powodu zeby np nasmiewac sie z
    kogos kto sie myli co do przyszlosci, oczywiscie pod warunkiem ze potrafi logicznie
    uzasadnic swoja teze. Glosowalem na pis bo uwierzylem im ze zrealizuja 1 ( slownie:
    jeden) punkt wspolny jaki z nimi mialem. Nie jest to tajemnica ze bylo to
    zablokowanie masowego naplywu imigrantow z Afryki. Z perspektywy czasu widze ze duza
    ilosc imigrantow islamistow na bank przeszkadzal by innym imigrantom. UE miala nam za
    nie wpuszczanie afrykanow i arabow parasol w dupie otwierac. A nic poza pogadaniem
    sie nie stalo. W miedzyczasie powstala ustawa 447. Niby amerykanska ale bardzo nas
    dotyczaca. Pojawila sie informacja ze dzisiejsza wschodnia Polska i Zachodnia
    Ukraina to zapasowy Izrael dany Zydom od ich boga. Kilka dni temu sejm glosami pisu
    odrzucil projekt prostej ustawy blokujacej mozliwosc wyplaty odszkodowan zwiazanych z
    447. W rozwazaniach co bedzie po jesiennych wyborach rozwazac nalezy najgorsze
    scenariusze. Przed poprzednimi wyborami dla mnie najgorszym scenariuszem byla
    imigracja z Afryki. Po tych co beda najgorszym scenariuszem moze byc imigracja z
    Izraela i ogromne odszkodowania dla izraelskiego przedsiebiorstwa holokaust. Chwilowo
    ludzie tresowani sa kasa jaka dostaja. Uwazam ze nikt z wyjatkiem pisu nie jest w
    stanie zrobic Polakow w chuja w kwestii zydowskiej. Jesli wygrala by wybory czerwona
    banda jelopozycja i inne popaprance to jakich argumentow mogli by uzyc ze przyjecie
    paru ( to ze milionow nie powiedza) Zydow. A pis ze to starsi bracia a wierze, ze ten
    sam bog, ze juz byli tysiac lat i bylo ok. Przy odpowiedniej ilosci kasy zapakowanej
    w Polakow to sie moze udac. Ale zeby sie udalo pis musi miec mozliwosc robienia zmian
    w konstytucji. Ty piszesz ze jakis ruch lgbt nie zaszkodzi pisowi. Ja uwazam ze
    wszystko co robi opozycja ma na celu jak najwyzsza wygrana pisu. Troche jakis malo
    znaczacych wpadek pisu opozycja musi powyciagnac z kapelusza bo inaczej ludzie mogli
    by nabrac podejrzen ze sa w chuja robieni. O ile przed poprzednimi wyborami bylem
    pewny ze bede glosowal na pis to dzisiaj taki pewny nie jestem. Jesli sie nic nie
    zmieni bede glosowal na PO. Nie dlatego ze kocham ich miloscia wielka i czysta i
    wierze im bezgranicznie. A dlatego zeby probowac zrobic zeby pis nie mial wiekszosci
    konstytucyjnej. Oni bezemnie i tak wygraja. Ale moze nie tak wysoko.

  • 214. Data: 2019-08-06 09:45:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 01:59:00 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >od ich boga. Kilka dni temu sejm glosami pisu odrzucil projekt prostej ustawy
    blokujacej mozliwosc wyplaty odszkodowan zwiazanych z 447.

    to było " głosowanie nad rozstrzygnięciem wniosku o uzupełnienie porządku dziennego o
    punkt: Pierwsze czytanie poselskiego projektu uchwały w sprawie ustawy JUST Act 447
    uchwalonej przez Kongres Stanów Zjednoczonych Ameryki"

    uchwała - czyli naprawde niewiela

    >Ja uwazam ze wszystko co robi opozycja ma na celu jak najwyzsza wygrana pisu.

    to jest trafne spostrzeżenie - opozycja robi wszystko by sie ośmieszyć. Naprawde
    nieuprzejme jest podejrzewanie ze wszyscy są durniami.
    (ale to nieprawda - grzesiu schetyna na jedynki powkladal ludzi mu niezagrazajacych,
    rozwalil zjednoczony front opozycji, wiec bedzie najwiekszą sielo opozycyjną w semie,
    ze sporymi doplatami z budżetu)
    a hipototezą jest to by pis mial wiekszosc konstytucyjną po to by móc uchwalić zwrot
    mienia "bezspadkowego". Czy to ma sens, a moze jest zwykłą teorią spiskową - nie
    wiem.
    Natomiast mam pytanie - czy na podstawie dzisiejszej konstytucji mozna wypłacic takie
    odszkodowanie? Podejrzewam ze mozna - sejm uchwali ustawe o zwrocie mienia i tyle.
    Wiec zmiana konstytucji tylko w tym celu wydaje mi sie przesadą.

    >ich miloscia wielka i czysta i wierze im bezgranicznie. A dlatego zeby probowac
    zrobic zeby pis nie mial wiekszosci konstytucyjnej. Oni bezemnie i tak wygraja. Ale
    moze nie tak wysoko.

    a dla mnie uważam ze powinien miec wiekszosc konstytucyjną po to by odciąć "tęczową
    zaraze". Jakos niespecjalnie mam nadzieje ze sie postawi całemu swiatu i taką rzecz
    wpisze do konstytucji, ale jesli nie wpisze to genderysci nas rozwalą od srodka jak
    zrobili to z całą zachodnią europą. Tamtych krajów juz nie ma, tylko o tym nie
    wiedzą. Za kilkadziesiąt lat będą rzezie miedzy resztkami blialych a islamistami - a
    potem bedzie kalifat. Nasze katolickie zassady będą wspominac z tęsknotą...

    b.

  • 215. Data: 2019-08-06 10:02:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    aha, i jedna wazna sprawa do zalatwienia: google, youtube i facebook stosuja cenzurę
    niezgodną z naszym krajowym prawem - no i zresztą z interesem narodowym.
    Kasowane są wszelkie prawicowe tresci, od kai godek, poprzez radio maryja, rola24tv
    itp.
    Rząd powinien sie zając jak to rozwiązać aby to powstrymać. Wprost na podstawie
    konstytucji (opozycja to poprze? kon-sty-tu-cja!! jasne ze nie :/ bo to tylko pałka
    na pis)
    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i
    rozpowszechniania informacji.
    2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są
    zakazane.

    b.

  • 216. Data: 2019-08-06 10:22:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Aug 2019 15:12:21 -0700 (PDT), Budyń

    > nie widze przeciwskazan do latania samolotami przez rządową wierchuszkę,
    > nieistotne czy to tusk, czy kuchcinski. Jesli lot był uruchomiony pod
    > samą rodzinę to jest to naganne.

    Mnie to mierzi, niezależnie czy lata marszałek (pytanie tylko po co i gdzie
    akurat marszałkowi się tak śpieszy) czy premier (choć premier niejako
    jednak więcej ma do działania . Pomijam prezydenta, bo to jakby oczywiste,
    zupełnie inny segment. Niemniej tusku latał rejsowymi i żył a tutaj sobie
    żoncia marszałka lata "przy okazji" i też jest git. Ale...

    "Analizując loty Kuchcińskiego, można zauważyć, że większość rejsów
    odbywała się na trasie Warszawa-Rzeszów i Rzeszów-Warszawa. W wykazie
    pojawia się również miejscowość Huwniki na Podkarpaciu, gdzie Marek
    Kuchciński ma kilkuhektarową działkę." -- No co, leciał na RODOS!

    "18 czerwca 2019 r. Marek Kuchciński poleciał samolotem do Krakowa na 70.
    rocznicę urodzin Lecha Kaczyńskiego na Wawelu." -- Serio potrzebny był do
    tego samolot?

    "29 czerwca 2019 roku jako cel podróży wpisano "wręczenie nagrody dla
    milionowego pasażera pociągu relacji Przemyśl-Kijów"." -- Serio?!

    "5 lutego 2019 r. Marek Kuchciński wyleciał do Rzeszowa na III Memoriał
    Olka Ostrowskiego w narciarstwie wysokogórskim. Marszałek Sejmu spotkał się
    rówież z samorządowcami w powiecie bieszczadzkim. [...] Wstawił też zdjęcie
    z jazdy na nartach. Podatników ta operacja miała kosztować 100 tys. zł." --
    Czyli żeby nie marnować jałowo tych 100 tys. zł to spotkał się z kolesiami
    samorzadowcami, i jeszcze na narciochach pośmigał.

    Tu masz pelny wykaz wysokich lotów marszałka:
    http://www.sejm.gov.pl/media8.nsf/files/ZJEI-BERREL/
    %24File/Wykaz_krajowych_podr%C3%B3%C5%BCy_s%C5%82u%C
    5%BCbowych_drog%C4%85_powietrzn%C4%85_Marsza%C5%82ka
    _Sejmu_VIII_kadencja.pdf

    Dalej marszałek w swoim "tłumoczeniu" stwierdził, że nie będzie siedział w
    sejmie tylko będzie jeździł po ludziach. To popatrzmy, od marca 2016 do
    grudnia 2018 -- 56 lotów. Od stycznia 2019 do lipca 2019 29 lotów. Coś mu
    średnia w 2019 mocno podskoczyła -- czy mię się tylko zdaje? Może
    skomentujesz skąd ten nagły wzrost przelotów powiązując z innymi
    nadchodzącymi niebawem wydarzeniami?

    > Temat w zasadzie drugorzędny, ale ponieważ nie ma wiele innego
    > na pis to bedzie pompowany do oporu.

    Będę wyciągać takowe na bieżąco z prośbą o komentarz (w historii nie chce
    mi się grzebać, bo po co się dwa razy denerwować, ale na szybko to możesz
    skomentować drogę co sobie poprzedni premier wybudował do domu, albo
    notoryczne wypadki i kolizje rządzących z prezydentem na czele). Aczkolwiek
    jak wszystkie twoje komentarze mają się kończyć jak do tej pory (czyli nie
    ma problemu że łamią PRAWO, bo to w imię jakiejś wyższej idei) to chyba to
    kompletne marnowanie czasu.

    > zapewne, tak zgaduję, rząd chce ukryc ze listy poparcia sa podpisane
    > przez samych zainteresowanych na zasadzie ja tobie a ty mnie.
    > Politycznie niezręczne.

    To nie jest politycznie niezręczne -- to jest łamanie prawomocnego wyroku
    sądu przez SEJM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ! Ale ty problemu oczywiście nie
    widzisz bo jest wyższa idea... Wiesz, było już paru takich co tak
    twierdzili i to się zawsze źle, dla zwykłych ludzi, kończyło.

> [...]
    > punktu widzenia litery prawa to je łamie. Ale z punktu widzenia interesu
    > narodowego kierunek ma prawidłowy. I ma w zwiazku z tym moje poparcie.

    Z mojego punktu widzenia pis spierdolił sądownictwo jeszcze bardziej choć
    miał je naprawić. Kumoterstwo i nepotyzm galopuje, nie tylko w sądach --
    wszędzie. Ale ty tego nie wiesz, albo nie chcesz widzieć -- więc nie masz
    też problemu.

    > Jesli ktos z totalopositzion liczy ze pisowi
    > spadnie popracie to sie przeliczy.

    Ale oczywiście że się przeliczy, bo pis sobie kupił wyborców którzy będą na
    niego głosować żeby nie wiem co się stało. Jedyna opcja aby totaloposyszyn
    wygrała to danie jeszcze więcej tępej gawiedzi.

    > Ale dzieki tęczowym tylko mu wzrosnie.

    No, bo praktycznie ten sam sort co głosuje za kiełbasą. Też mu się podoba
    pacyfikowanie ludzi za to że są inni choć ŻADNA W TYM ICH WINA -- tak ich
    bogu stworzył. Tymczasem nietolerancyjni od lat ich marginalizują, wyzywają
    od zboczeńców, chcą leczyć, a najlepiej wsadzić do szafy i schować by na
    nich nie patrzeć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 217. Data: 2019-08-06 10:32:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 01:02:09 -0700 (PDT), Budyń

> [...]
    > pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna
    > środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane.

    I znowu teoria spiskowa, pt. opozycja bije biednych rządzących dopiero po
    tym jak oddała im władzę. Pytam ponownie, jak dochodzisz do takich
    wniosków? Bo z logiką to wiele wspólnego nie ma, podobnie jak twierdzenie
    że ówczesna władza blokowała wejście na multipleks tv trwam aby im
    przypadkiem nie zagroziła (pomimo że na tamten czas udział w rynku to było
    bodajże pół procenta a za obecnej władzy nawet jeszcze spada). Akurat w
    trolowaniu mediów wszelakich to pis nie ma sobie równych -- twierdzenie że
    powinni siebie dodatkowo ochronić przed złem całego świata jest absurdalne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 218. Data: 2019-08-06 10:50:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 00:45:45 -0700 (PDT), Budyń

> [...]
    > kilkadziesiąt lat będą rzezie miedzy resztkami blialych a islamistami -
    > a potem bedzie kalifat. Nasze katolickie zassady będą wspominac z

    Rzadko wzywam najwyższego na daremno, ale chyba zrobię wyjątek -- bo
    bredzisz jak potłuczony skoro twierdzisz że to jest problem "tęczowej
    zarazy" którą pomieszałeś z niewiadomych przyczyn z islamistami. Pomijam
    już sposób w jaki się wypowiadasz o ludziach którzy są inni od ciebie, bo
    to symptomatyczne. Zastanawia mnie nadal jak przez pryzmat jednego elementu
    który ewidentnie cię uwiera chcesz oddawać władzę konstytucyjną nie
    zważając na to co mogą z nią zrobić, a patrząc na to jak respektują
    trójpodział władzy (a w zasadzie to go właśnie nie respektują). Dramat, i
    raczej się wycofam z ew. picia piwa z tobą, bo z każdym kolejnym napisanym
    postem tracę do ciebie szacunek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 219. Data: 2019-08-06 10:54:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 10:22:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > jednak więcej ma do działania . Pomijam prezydenta, bo to jakby oczywiste,
    > zupełnie inny segment. Niemniej tusku latał rejsowymi

    latanie tuska rejsowymi i przez cale dziesieciolecia brak zakupu rządowego samolotu
    "bo co ludzie pomyślą" to żenada. Nie chodzi o państwo tak tanie ze furmankami
    jezdzą, a państwo sprawne.

> [...]
    %24File/Wykaz_krajowych_podr%C3%B3%C5%BCy_s%C5%82u%C
    5%BCbowych_drog%C4%85_powietrzn%C4%85_Marsza%C5%82ka

    niezbyt mnie to interesuje - interesuje mnie obserwacja: jesli pojawia sie problem
    pis jakos tam reaguje, za platformy zawsze szło w zaparte np gawlowski z zarzutami
    nadal z poparciem partii.

    > Będę wyciągać takowe na bieżąco z prośbą o komentarz (w historii nie chce
    > mi się grzebać, bo po co się dwa razy denerwować, ale na szybko to możesz
    > skomentować drogę co sobie poprzedni premier wybudował do domu,

    bez specjalnego komentarza - jesli gmina wyremonuje drogę to źle bo publiczne
    pieniądze pod prywatną osobe. Jesli nie wyremontuje to wstyd na caly swiat ze premier
    40milonowego narodu ma dziurawą droge do domu. Jak sie nie obrócisz d... z tyłu.
    Jak dla mnie wierchuszka rządowa powinna miec zapewnione bardzo dobre warunki pracy
    tylko i wyłącznie po to by jak najlepiej służyć krajowi. Dziadowaniu w imie PR mówie
    nie. Zeby nas reprezentowal i decydowal o miliardach przemęczony urządnik? Co to to
    nie. Jak zmieni sie wladza powiem to samo - mam tylko nadzieje ze urzędnik wciąż
    bedzie pełnil służbę a nie budowal wlasne królestwo.

    > notoryczne wypadki i kolizje rządzących z prezydentem na czele).

    no i co rządzący mają do wypadków? Mają jeździć wolniej?

    > jak wszystkie twoje komentarze mają się kończyć jak do tej pory (czyli nie
    > ma problemu że łamią PRAWO, bo to w imię jakiejś wyższej idei) to chyba to
    > kompletne marnowanie czasu.

    na razie łamania prawa to nie ma wiele, z tego co pamietam to niepublikowanie i teraz
    ten wyrok w sprawie krs.

    > To nie jest politycznie niezręczne -- to jest łamanie prawomocnego wyroku
    > sądu przez SEJM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ! Ale ty problemu oczywiście nie
    > widzisz bo jest wyższa idea...

    ale jesli mamy rozmawiac to nie przeinaczaj moich słów - niezręcznoscia okreslilem co
    innego niz ignorowanie wyroku.

    > Wiesz, było już paru takich co tak
    > twierdzili i to się zawsze źle, dla zwykłych ludzi, kończyło.

    wiem, w normalnym kraju to bym cie poparł - ale my nie jestesmy w normalnym, wolnym
    kraju -z trudem wychodzimy z sowickiej okupacji, gdzie teraz przedstawiciele okupanta
    przeniesli sie na strone europejską i nadal blokują naprawę postokrągłostołowego
    państwa.
    Ale chyba zauważyłeś ze nawet opozycji to nie mamy normalnej?

    > Z mojego punktu widzenia pis spierdolił sądownictwo jeszcze bardziej choć
    > miał je naprawić.

    dzieki towarzyszom z totalen i blokadzie ze strony UE. Pis musial stanąć w rozkroku,
    nieodwolani sedziewie blokują go jak mogą i jest kupa.

    > No, bo praktycznie ten sam sort co głosuje za kiełbasą. Też mu się podoba
    > pacyfikowanie ludzi za to że są inni choć ŻADNA W TYM ICH WINA -- tak ich
    > bogu stworzył.

    nikt nikogo nie pacyfikuje - byl taki dowcip gdy kompozytor rosyjski pyta swojego
    amerykanskiego kolege, u mnie w orkiestrze jest 50% zydów, a u ciebie? A amerykanin
    odpowiada: nie wiem.
    Zamiast żydów podstawa sobie lgbt. Na tym polega wolnosc ze lgbt zylo sobie
    absolutnie swobodnie, nikt niekogo nie szykanowal, z pravy nie wyrzucał. Bo wyobraz
    sobie - u nas panuje tolerancja.
    Natomiast stronie lgbt nie zależy na tolerancji tyko na czyms wiecej: ta mniejszosc
    chce kręcić wiekszoscią, a dokladniej: rozpieprzyc zasady życia spolecznego. I
    wielokrotnie prowokowala szyderą z religii, jakimis cipkomaryjkami, w koncu
    sprowokowali jakis mniej rozgarnietych onr-owców, którzy nie wiedzą ze cały ten dym
    jest po to by w swiat mogło pójść "w polse bija lgbt"

    Tymczasem nietolerancyjni od lat ich marginalizują, wyzywają
    > od zboczeńców,

    to są kwestie definicyjne - wyzywają czy okreslają. Naprawde sie spodziewasz ze
    natura stworzyła 52 płcie?

    > chcą leczyć,

    to jest ciekawe - mozna pójść na terapie hetero--?homo, ale w druga stronę to jest
    opresja

    b.

  • 220. Data: 2019-08-06 11:03:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 10:51:00 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > bredzisz jak potłuczony skoro twierdzisz że to jest problem "tęczowej
    > zarazy" którą pomieszałeś z niewiadomych przyczyn z islamistami.

    ale co jest trudnego w zrozumieniu - lewacko-liberaqlna-genderowa ideologi przekonala
    biale spoleczenstwa zachodu ze najwazniejszymi wartosciami jest byc wolnym od
    wszelkich zachamowan, pozbawionym wszelkiej odpowiedzialnosci i konsumowac milo i w
    nadmiarze. Skonczylo sie to katastrofą demograficzną, i wyzbyciem sie wszelkich
    mechanizmow obronnych. A jedyną grupą spoleczną na którą to nie dziala są islamisci.
    Teraz jest kwestia tylko demografii kiedy islamisi staną się wiekszocią.
    Co tu jest nielogicznego?

    Pomijam
    > już sposób w jaki się wypowiadasz o ludziach którzy są inni od ciebie,

    w którym miejscu wypowiedzialem sie o ludziach a nie o ideologii? Zacytuj prosze.
    Staram sie pisac o chorych ideologiach bądz skrzywdzonych ludziach z pełną do nich
    miloscią (ale bez akceptacji złych czynów)

    b.