  • 231. Data: 2019-08-06 17:43:58
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 12:49:11 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 6 Aug 2019 02:15:05 -0700 (PDT), Budyń

    > Ja napisałem jako analogię -- że wszędzie widzisz spiski na biednych
    > katolików, na rządzących itd. zaś nie widzisz że nie trzyma się standardów
    > praworządności,

    standardy praworządnosci zostały złamane przez opozycje która uznała ze nie uzna
    wynikow wyborów i bedzie sabotowac panstwo - tylko dlatego ze przegrala. A było to
    zanim rząd sie sformułował.

    > Podałeś przykłady na kasowanie treści z poczytalnością praktycznie ZEROWĄ,
    > tak samo jak podawałeś przykłąd na TV Trwam które było rzekomo blokowane
    > przed wejściem na multipleks z podobnych powodów. No więc powtarzam, wleźli
    > na multipleks i za rządów im sprzyjających udział w rynku im jeszcze SPADŁ!
    > Gdzie tu jest logika, gościu!?

    a co za różnica jaka jest oglądalnosc? Kasowanie tresci z powodu ich "prawactwa" jest
    wprost niezgodne z konstytujcą - już przestala ta konstytucja tak strasznie istotna
    dla ciebie?

    > Ty taki eksperyment przeprowadziłeś?

    po co, mnie to i tak nie uwierzysz. https://imgur.com/S3arpGK

    b.

  • 232. Data: 2019-08-06 17:46:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 08:32:00 -0700 (PDT), Budyń

    > jak jest nielogiczne to nie pisz tak, ja tak nie napisalem

    Napisałeś że winnym depopulacji, a przyrostowi islamistów, są pedały. Zaś
    fakty odpowiadające za taki a nie inny stan rzeczy są takie jak opisałem, a
    co wyciąłeś. Dlatego my też się wyludniamy, mimo programów demograficznych
    pt. pińćset plusk, a nie bo lgbt szaleje i uchodźcy.

    > mylisz osoby z ideologią, ja nie walcze z osobami.
    > A własnie z ideolo.
    > Czyzbym mial sie zgodzic z kazdą ideologią tylko dlatego ze ją głoszą ludzie?
    > Ty tez tak bedziesz?

    Weź z łaski swojej sprawdź definicję słowa ideologia i spróbuj ją
    zrozumieć. Jeśli walczysz z jakąś ideologią, to walczysz z ludzmi którzy za
    nią stoją (a w zasadzie tworzą). Nie da się inaczej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 233. Data: 2019-08-06 17:55:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 17:46:56 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 6 Aug 2019 08:32:00 -0700 (PDT), Budyń

    > Napisałeś że winnym depopulacji, a przyrostowi islamistów, są pedały.

    nie, nie napislem tak

    tylko uwzglednij za 5 postów ze to nie ja uzywam słowa "pedały"

    > Weź z łaski swojej sprawdź definicję słowa ideologia i spróbuj ją
    > zrozumieć. Jeśli walczysz z jakąś ideologią, to walczysz z ludzmi którzy za
    > nią stoją (a w zasadzie tworzą). Nie da się inaczej.

    nie, walcze by ci ludzie jej nie wprowadzili. To marksisci zabijali ludzi którzy
    innych ideolo.
    A ja nie mam nic przeciwko homoseksualistom, niech sobie spokojnie zyją, byle nie
    promowali swej ideologii bo jest spolecznie szkodliwa.
    Ot, taka róznica.

    b.

  • 234. Data: 2019-08-06 18:15:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedys bozia rozdala ludziom lejki, zeby przez nie patrzyli. Okazalo sie ze tylko
    nieliczni patrzyli od wezszej strony i poszerzali horyzonty. Prawie wszyscy patrzyli
    od szerszej i skupiali sie na najczesciej najmniej istotnych zagadnieniach. Zajmujesz
    sie jakimis lotami ktore w ogolnym rozrachunku to bardzo drobne pieniadze, zydzi
    policzyli ze Polska jest im winna rownowarosc biliona zlotych w dolarach. Zegarek
    Nowaka, loty Kuchcinskiego i lgbt to nic nie znaczace sprawy z bilionem zlotych ktore
    zydzi chca nam ukrasc. Zajmujesz sie byle czym a nie widzisz rzeczy istotnej, to jest
    skala z jaka Cie zmanipulowali. Mnie nie zmanipulowali bo patrzac na swiat od wezszej
    strony lejka widze wiecej i na dodatek potrafie to wiecej co widze polaczyc w
    logiczna calosc. Dlaczego jakies zmiany maja byc robione w oparciu o dzisiejsza
    konstytucje. Pis zapowiedzial ze jak zlapie wiekszosc to zmieni konstytucje. Chwilowo
    opozycja mu bardzo pomaga zeby wygral. Kukiz chcial prostej ustawy blokujacej
    mozliwosc wyplat zydom kasy. Oczywiscie tylko tej oszukanej kasy bo nic nie mieli do
    legalnych spadkobiercow. Co zrobil pis? Wywalil projekt do kosza. Nawet jak projekt
    kukizowej ustawy dublowal by sie z innymi przepisami to po jej ( nowej konstytucji)
    uchwaleniu podwojnie by nas zabezpieczal przed nienaleznymi zadaniami. Przy okazji,
    gdzie w konstytucji wprost napisano ze zydom z przedsiebiorstwa holokaust kasa sie
    nie nalezy? Dodam jeszcze ze zapisow konstytucji jako zrodel prawa sie nie
    interpretuje. Zapisane jest to na poczatku konstytucji. Zajmujac sie Kuchcinskim i
    tecza nie zauwazyles ze 88% amerykanskich senatorow kazalo Pompiemu wymusic na nas
    rozliczenie sie z zydami. Ladnie w liscie napisali ze z poszanowaniem prawa, pierdu,
    pierdu, srutu tutu i ze rozliczac ma sie Polska z rodzinami, spadkobiercami ( te dwie
    grupy sa rozliczone lub w trakcie rozliczania i nikt wstretow nie robi) i innymi. Ci
    inni to tzw przesiebiorstwo holokaust. Przez moj lejek widac jeszcze ze gdzies z boku
    sa arabscy imigranci. Zydzi i Arabowie sie nienawidza. Moze z tym zwiazany jest opor
    materii zeby u nas bylo malo arabskich imigrantow? Nie zeby mogli zagrazac Polakom.
    Zeby nie mogli zagrazac zydowskim imigrantom. Jak widzisz moje zdanie odnosnie zydow
    oparte jest na jakiejs analizie tego co sie dookola dzieje. Czasami pozornie nie
    majace ze soba nic wspolnego zdarzenia cos w pewnym momencie polaczy. Ty nie jestes w
    stanie dostrzec drobnych ale waznych zdarzen bo zostales zmanipulowany i widzisz
    tylko to co wolno Ci widziec. Widzisz Kuchcinskiego a nie widzisz ze zydzi wymyslili
    sobie za maja zapasowy Izrael.

  • 235. Data: 2019-08-06 18:18:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 08:27:36 -0700 (PDT), Budyń

    > porównuję opcje przez wrzuceniem głosu do urny

    Jeszcze niedawno się zarzekałeś, że tego nie robisz...

    > owszem, są. Premier nie przestaje byc premierem po 15ej, pracuje zapewne
    > wiecej niz 8h na dobę, trzeba mu zapewnic warunki by to robił
    > maksymalnie wydajnie.

    I robi się to budując prywatną drogę do domu i taranując ludzi po drodze
    narażając tego premiera na uszczerbek na zdrowiu? Ja nie wiem skąd ty te
    swoje kanony wyciągasz. Śmierdzi mi tu mózgopraniem z dorzeczy.pl bo sobie
    przysiałem i widze powtarzasz słowo w słowo za nimi.

    > przy urnie zobaczysz jak naród ocenia te robotę

    Zobaczę że głosy zostały kupione kiełbachą. Więc nic nowego.

    > urzędnicy panstwowi zgodnie z twoim modelem jezdzą nedznymi samochodami,
    > latają nedznymi samolotami i zarabiają nedzne pieniądze. Bo kada poprawa
    > warunków skutkuje atakiem.

    Przypomnę tylko nieśmiało, że to pis krzyczał najbardziej jak takie
    sytuacje były jak był w opozycji, krzyczał też że się z takim postępowaniem
    rozprawi jak dojdzie do władzy. To się rozprawił...

    > Zatem problem od zawsze był rozwiązywany tak
    > ze urzędnik oprócz nedznej pensji byl czlonkiem jakis rad nadzorczych
    > itp dostawal nagrody itd byleb nie dziadowal - mówie - od zawsze bo taki
    > model zarabiania to nie pis wymyslił. To jest oczywiscie chore,

    Skala! Sprawdź skalę do jasnej cholery! Ale nie zrobisz tego, bo już
    ustaliliśmy wcześniej wielokrotnie, że to cię nie interesuje.

    > ale kady kto by zaproponowal zwiekszenie kwot pensji
    > zostanie zaatakowany przez tobie podobnych.

    Tak, pójdę ze scyzorykiem!

    > to nie było złamanie prawa

    Było -- nie da się uniewinnić niewinnej osoby.
    Nawet z definicji to jest jakiś kompletny absurd.

    > zlamaniem litery prawa. A poniewaz trwa napier... kasty z rządem

    Jakiej znowu kasty, pytam po raz enty. Tej "kasty" co oddała im władzę?
    Skoro jest/była jakaś kasta co trzymała władzę, to jakim cudem tę władzę
    oddali i w jakim celu?

    > niezbyt mnie to rusza. Naprawde nie prawo samo
    > w sobie jest gwarantem wolnosci itp.

    Jest częścią tej wolności. Jeśli najwyższe organy w państwie to prawo łamią
    to gwarancji wolności nie ma już żadnych.

    > Prawo za hitlera bylo przestrzegane.

    Powiedz to Żydom, Polakom i innym, co poszli z dymem.

    > tak na oko -zachód przed rewolucją 1968 roku? Może...

    Czyli jednak tylko my jesteśmy normalni, a pisałeś że nie jesteśmy. Mógłbyś
    się w końcu zdecydować.

    > nie rozumiem o czym mówisz,

    O tym to jest wiadomo od dawna. :P

    > kto oddał władze?

    Kasta. Szara sieć. Lewaki. Świnie oderwane od koryta i kwiczące teraz. Ci
    co pisowi dęli w oczy od zawsze, a teraz jeszcze zaczęli kłody pod nogi
    rzucać.

    > uprzejmie prosze o przykłady tej pacyfikacji oraz wskazanie bardziej istotnych
    rzeczy

    Przecież wypisuje o tych rzeczach od paru dni. Jedyne co robisz, to
    twierdzisz że to nieistotne. Rozdawanie pieniędzy nieistotne, rozpieprzanie
    trójpodziału władzy nieistotne, itd.

    > zaczynamy do czegos dochodzic -ja jestem nietolerancyjny bo mam swoje
    > zdanie i je wyrażam. Tak własnie dziala lewacka politpoprawnosc, wolno
    > wypowiadac tylko opinie lewackie.

    Nie tylko wyrażasz swoje zdanie, ale także oczekujesz od rządu żeby się
    rozprawił z tymi którzy cię kłują w oczy. Czy uważasz, że na ostatniej
    manifestacji nie wystąpiła próba pacyfikacji przez osoby zbieżne z twoimi
    poglądami, nie było bicia manifestujących, palenia flag itd.?

    > no ale przeciez tak było. Miesiecznice były spokojne przez lata dopóki
    > ich nie atakowali różni tam aktywisci powiązani z opozycją po wyborach w
    > 2015. Nie chodzi o logikę, chodzi o fakty.

    Właśnie hodzi o logikę i wyjaśnij jakoś logicznie dlaczego za lewaków ich
    nie tępili a zaczęli dopiero jak tamci doszli do władzy choć wiadomo było
    że są na przegranej pozycji.

    > aha, czyli istnieją 52 płcie :) Troche brniesz w absurdy.

    Przecież to ty napisałeś.

    > ty sobie ustaliłeś. Ja sie mogę zgodzic ze jesli ktos ma genetyczne
    > uwarunkowanie homo to jest to jakis fakt. Ale uwarunkowania kulturowe
    > które inne osoby w to wpędzają też są - tę grupę można leczyć.
    > "Przyczyniły się do tego traumatyczne przeżycia z dzieciństwa (śmierć
    > matki) oraz młody wiek. - Wcześnie odczuwałem zamieszanie co do tego,
    > kim jestem i jak się czuję wobec innych. Moje pomieszanie co do
    > "pragnienia" i fakt, że zauważałem, iż jestem "atrakcyjny" dla gejów
    > spowodowało, że zaliczyłem sam siebie do kategorii "gejów" w wieku 14
    > lat"

    Zapomniałeś docytować, że to jezus go w tym oświecił (nie ma to jak wpaść z
    deszczu pod rynnę), nie medycyna.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 236. Data: 2019-08-06 18:22:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 08:27:36 -0700 (PDT), Budyń

    > tę grupę można leczyć.

    Z twojego źródła jako kontra
    https://natemat.pl/65413,przez-lata-leczyli-homoseks
    ualistow-teraz-przepraszaja-i-koncza-dzialalnosc

    "Exodus International, czyli chrześcijańska organizacja, która od ponad 30
    lat "leczyła" w Stanach Zjednoczonych z homoseksualizmu, kończy
    działalność. Grupa oficjalnie przeprosiła społeczność LGBT za wyrządzone
    jej krzywdy. Jej szef oznajmił natomiast, że terapia zmierzająca do
    przekształcenia orientacji seksualnej była nieskuteczna.

    - Jest mi przykro, że niektórzy z was spędzili lata we wstydzie i poczuciu
    winy, podczas gdy wasze preferencje się nie zmieniły. Jest mi przykro, że
    promowaliśmy próby zmiany orientacji seksualnej i teorię konwersyjną -
    napisał Chambers, przyznając jednocześnie, że sam od lat odczuwa
    homoseksualne impulsy."

    Następny --tylko ten z kolei spod rynny na oberwanie chmury trafił.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 237. Data: 2019-08-06 18:23:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 07:41:28 -0700 (PDT), Budyń

    > nie pasuje. Uważam ze marszalek sejmu ma prawo pelnic swą funkcje po
    > własnym uważaniu, chce latac, niech lata.

    Czy któryś poprzedni marszałek latał jak kot z pęcherzem? Przecież to jest
    domena prezydenta ew. premiera, a nie marszałka. Ergo, to nie jest
    normalne. Szczególnie po zwróceniu uwagi na szczegół ile lotów zrobił w tym
    roku, a akurat tuż przed kampanią wyborczą.

    > Problem latania z rodziną trzeba opisac
    > by wiadomo kiedy można, kiedy nie itp.

    Zdrowy rozsądek nie wystarczy? Przecież jego żona, to nie jest pierwsza
    dama jak w przypadku prezydenta że się ją bierze pod pachę w celach
    wizerunkowych. Zresztą popatrz może jednak na to zestawienie (które jak się
    okazuje z nowszych informacji, jest niekompletne) i sprawdź gdzie gość tak
    uporczywie latał i po co (analogicznie jak nie interesuje cię ile kosztował
    zegarek nowaga, ale po co i od kogo go dostał).

    > ale jak wspomnialem, problem jest drugorzędny

    Znowu problemem drugorzędym nazywasz wydawanie publicznych pieniędzy na
    chciejstwo rządzących, jednocześnie zasłaniając się, że poprzednicy kradli.

    > a ja mam do wyboru kartke
    > wyborczą z kilkoma opcjami. Na razie nie widze powodu by swój głos oddac
    > na inna partie niż pis. A przecież wcale nie uważam pis za jakis ideał.

    No ja się wcale nie dziwię, skoro oczy zamykasz na wszystko co się wokół
    dzieje i z tego co widzę całą swoją wiedzę na temat życia czerpiesz z TVPiS
    i innych dorzeczy.pl (tak sobie zerknąłem i ty po prostu kalkujesz toczka w
    toczkę co tam wypisują).

    https://dorzeczy.pl/kraj/109501/YouTube-blokuje-wRea
    lu24tv-Marcin-Rola-Prawicowe-tresci-sa-prewencyjnie-
    cenzurowane.html

    Jest napad na kościół, jest LGBT i jest rzekome bezpodstawne blokowanie
    treści przez YT czy FB -- czyli dokładnie to samo co z siebie w innych
    postach wyprułeś. Że łamią regulamin serwisów z których korzystają, tak
    samo jak TVTrwam nie było w stanie dotrzymać warunków aby wystąpić na
    multipleksie, to już mało istotne dla ciebie. Winni są tylko "tamci". Stąd
    domyślam się, że nie sprawdziłeś na sobie czy tak faktycznie jest
    zakładając dwa konta, tylko się wzorowałeś na tym co ci te prawackie
    oszołomy wtłoczyły do głowy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 238. Data: 2019-08-06 18:50:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 08:55:28 -0700 (PDT), Budyń

    > nie, nie napislem tak

    Napisałeś że winne depopulacji na zachodzie jest "lewacko- liberaqlna-
    genderowa ideologia". No więc nie jest to przyczyną depopulacji zachodu,
    tylko, powtarzam po raz chyba trzeci, a co skutecznie ignorujesz, sama
    cywilizacja i fakt że w pewnym momencie przestaje się stawiać na ilość.

    > tylko uwzglednij za 5 postów ze to nie ja uzywam słowa "pedały"

    Ale poważnie myślisz że jak nie napiszesz wprost tak jak myślisz to
    wykazujesz większy szacunek niż ja? Zresztą mam w pamieci tego kucharza
    (Nowaka?) co to zdaje się u lewaka Wojewódzkiego powiedział kiedyś że nie
    jest gejem tylko pedałem. No ale jak ktoś się poczuł urażony, to
    przepraszam -- zapewniam że nic do gejów nie mam. O czym zresztą najlepiej
    chyba świadczy ta dyskusja.

    > nie, walcze by ci ludzie jej nie wprowadzili.

    No właśnie, bo chcesz ludzi dalej pod kloszem trzymać. Literalnie żeby ta
    "zaraza" nie wyszła na widok publiczny. I nie ważne że oni są, żyją i
    mieszkają obok. Ważne żeby tacy jak ty, nietolerancyjni, przeświadczeni o
    tym że tamci niosą jakąś "zarazę", ich na oczy nie widzieli.

    > To marksisci zabijali ludzi którzy innych ideolo. A ja nie mam nic
    > przeciwko homoseksualistom,

    Kociół też nawracał, a jak się nie udało, to zabijał w imię swojego boga.
    Śmiem wątpić aby to postępowanie było społecznie pożyteczne, podobnie jak
    robienie obecnie ludziom wody z mózgu.

    > niech sobie spokojnie zyją, byle nie
    > promowali swej ideologii bo jest spolecznie szkodliwa. Ot, taka róznica.

    Nie mogą spokojnie żyć, bo ich tacy jak ty palcami wytykają. Co widać jak
    wyjdą z całkiem legalną manifestacją przeciwko braku tolerancji do
    odmienności płciowej, do której mają prawo gwarantowane konstytucją!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 239. Data: 2019-08-06 19:46:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 18:18:33 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Jakiej znowu kasty, pytam po raz enty. Tej "kasty" co oddała im władzę?
    > Skoro jest/była jakaś kasta co trzymała władzę, to jakim cudem tę władzę
    > oddali i w jakim celu?

    mamy problem z wzajemnym zrozumieniem sie - kastą nazywałem wyłącznie srodowiska
    sędziowskie nie zaś całą opozycję.

    co do oddawania władzy - poprzednicy nie oddali władzy (jakos tam na ochotnika) a
    zostali jej pozbawieni.

    > Czyli jednak tylko my jesteśmy normalni, a pisałeś że nie jesteśmy. Mógłbyś
    > się w końcu zdecydować.

    mamy poważny syndrom postkolonialny gdzie kiedys decydowala moskwa a teraz bruksela.

    > Przecież wypisuje o tych rzeczach od paru dni. Jedyne co robisz, to
    > twierdzisz że to nieistotne. Rozdawanie pieniędzy nieistotne,

    ależ istotne - i bardzo pozytywne.

    rozpieprzanie
    > trójpodziału władzy nieistotne,

    istotne, ale to "sedziowska kasta" jest przyczyną - jednoznacznie ustawila sie po
    jednej stronie politycznego sporu a tego im robi nie wolno.
> [...]
    > manifestacji nie wystąpiła próba pacyfikacji przez osoby zbieżne z twoimi
    > poglądami, nie było bicia manifestujących, palenia flag itd.?

    było bicie i przemoc -jednoznacznie to potępiam. Palenie flag mi nie przeszkadza, ot
    koloryt przedstawiania swych racji.

    > Właśnie hodzi o logikę i wyjaśnij jakoś logicznie dlaczego za lewaków ich
    > nie tępili a zaczęli dopiero jak tamci doszli do władzy choć wiadomo było
    > że są na przegranej pozycji.

    zmasowane wysiłki opozycji zaczely sie oczywiscie po wyborach, jakies tam kod-y,
    obywatele rp, czy okupacja sejmu. Zmienił sie polityczny klimat, zaczely sie cyrki.

    > Przecież to ty napisałeś.

    no pytam czy uznajesz 52płcie, a ty piszesz "fakty jakie są takie są". No to ile tych
    orientacji "normalnych" jest tak po twojemu? Zakładam ze np. orientacja pedofilska
    jest równiez w twoich oczach nienormalna.

    > Zapomniałeś docytować, że to jezus go w tym oświecił (nie ma to jak wpaść z
    > deszczu pod rynnę), nie medycyna.

    Jezus to temat na inny mega wątek. Ale On jest najpierw, wszystko inne jest na
    dalszym planie.

    aha, dorzeczy rzeczywiscie uwazam za niezle pismo.

    Na razie chyba skonczylismy, jak masz cos nastepnego to wal, bo w kółko to samo to
    nudy :)

    b.

  • 240. Data: 2019-08-06 21:47:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 6, 2019 at 1:59:00 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    >odrzucil projekt prostej ustawy blokujacej mozliwosc wyplaty odszkodowan
    >zwiazanych z 447. W rozwazaniach co bedzie po jesiennych wyborach rozwazac
    >nalezy najgorsze scenariusze. Przed poprzednimi wyborami dla mnie najgorszym
    >scenariuszem byla imigracja z Afryki. Po tych co beda najgorszym scenariuszem
    >moze byc imigracja z Izraela i ogromne odszkodowania dla izraelskiego
    >przedsiebiorstwa holokaust. Chwilowo ludzie tresowani sa kasa jaka dostaja.
    >Uwazam ze nikt z wyjatkiem pisu nie jest w stanie zrobic Polakow w chuja w

    na jakiej podstawie?
    Deklaracja Terazinska https://pl.wikipedia.org/wiki/Deklaracja_terezi%C5%8
    4ska zostala podpisana za rzadow PO przez niby profesora (bez matury) Bartoszewskiego
    (warto pogooglac jak np. opuscil oboz koncentracyjny...). Na szczycie wladzy w tym
    czasie bylo sporo ludzi pochodzenia Zydowskiego (w sumie nic sie nie zmienilo od
    przywiezienia/wypromowania ich przez armie czerwona... tez od reki wygooglac mozna) +
    media na czele z Michnikiem tez mieli swoje. PiS im troche namieszal...