  • 261. Data: 2019-08-07 22:49:21
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, August 7, 2019 at 9:11:04 PM UTC+2, Budyń wrote:

    > kris -przed urną bede mial wybór pis, po, lewica i psl. Lub nie iść. Co wobec
    powyższego?

    Zapewne jeszcze jakies inne partie/komitety sie zarejestruja. Pomijanie ich ze
    wzgledu na sondazowe szanse jest takie sobie... Ja mam problem, bo obiecalem sobie
    nie glosowac na zadne POPiSy, spadkobiercow PZPRu czyli SLD i na zadne inne lewactwo
    itp... Jak juz nie mam innego wyboru (np. Komorowski vs Duda) to ide i skreslam obu
    oddajac niewazny glos :(
    Niestety nie widze zadnej opcji na zmiane tej sytuacji w najblizszym czasie. Ludzie,
    ktorzy by sie nadawali nie maja praktycznie zadnych powodow, zeby kandydowac :( W
    prywatnych firmach, korporacjach itp. dostaja znacznie lepsza kase niz szeregowy
    parlamentarzysta (pomijajac przekrety z byciem czlonkem przeroznych rad nadzorczych
    itp.), mniej stresow, tlumaczenia sie hgw komu, ujawniania swojego majatku, nie musza
    "dyskutowac" z imbecylami, ktorzy niestety sie "zalapali"...

  • 262. Data: 2019-08-07 22:59:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Aug 2019 09:34:16 -0700 (PDT), Budyń

    > nie chce dyskutowac tylko zauwazyc ze sa osoby promujące nienormalne
    > ideolo, a przy sprzyjajacych okolicznosciach mogą medialnie zostac
    > uznane za "normalne" - wtedy ty bedziesz stal na takiej pozycji, jak ja
    > teraz wobec promocji seksualizacj i dzieci

    Akurat co do tego przekonywać mnie nie musisz, kościół daje aż nadto
    dowodów na to że ideologia wpływająca na ludzi jest szkodliwa. Historia to
    pokazuje dobitnie. Jeśli dla ciebie dążenie "ideolo" do rejestracji
    związków partnerskich itp. jest znacznie gorsze niż to co wprawiał kościół
    paląc "czarownice" na stosach i mordując niewiernych (a co robi obecnie
    skrajny islam który zapewne także potępiasz), albo molestując dzieci, to
    poważnie masz poważny problem ideologiczny.

    > To ja tak krótko: wiara jest zwykłym wyborem, nie jakims uczuciem itp.

    Poważnie nie czujesz miłości do swojego boga? To tylko zwykły wybór? Ojoj.

    > i co? i nic? Bo wiara jest decyzją.

    No, nic. Bo to tylko i wyłącznie twoja decyzja. Szkoda tylko że emanujesz
    tym na prawo i lewo próbując narzucać swoje ideolo, podobnie jak twoi
    przedstawiciele wyłażą z kościołów, pchają się na ulice, do szkół,
    polityki, a nawet do gospodarki i też chcą być tymi "jedymi" -- reszta to
    zaraza i nasienie szatana.

    > Nie chcesz, nie uwierzsz nawet gdybym flaszke z powietrza wyciągnął.

    Jakbyś wyciągnął to najpierw bym się zastanowił czy to nie zwykła iluzja.
    Tak już mam. I to nas chyba różni, tobie da się łatwo wmówić -- wystarczy
    odpowiedni klucz i nie sprawdzasz jak to się dzieje że z pustego kapelusza
    wyskakuje królik.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 263. Data: 2019-08-08 08:31:49
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 22:59:40 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > skrajny islam który zapewne także potępiasz), albo molestując dzieci, to
    > poważnie masz poważny problem ideologiczny.

    na tym poziomie to mi sie nie chce, zawsze ktos wyjedzie z inkwizycją kompletnie bez
    zrozumienia czym była, jaka była skala i jaki był kontekst historyczny. Dla lepszego
    zrozumienia: mozesz twierdzić że Platon był złym człowiekiem bo popierał
    niewolnictwo, a przeciez ty dziś uważasz to za zbrodnię. Ale to wlasnie tak nie
    dziala. Współczesną historią mozesz tak omawiać bo konteksty historyczne mamy takie
    same. Ale sieganie głęboko w przeszłosc porównując do wspolczesnosci jest bez sensu -
    rownie dobrze mozesz twierdzic ze edison był debilem bo żarowke chciał z patyka
    zrobic :)

    > No, nic. Bo to tylko i wyłącznie twoja decyzja. Szkoda tylko że emanujesz
    > tym na prawo i lewo próbując narzucać swoje idelo, podobnie jak twoi

    rozmawiamy od co najmniej kilku dni, a napisalem teraz na twój wniosek. Być moze
    słowo "emanujesz" jest rozbudowana przerysowaną fiugurą stylistyczną tymniemniej
    nie jest prawdą.
    Chyba ze obronę wartosci konserwatywnych pod to podciągniesz - ale to też naciagane.

    b.

  • 264. Data: 2019-08-08 09:22:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Aug 2019 23:31:49 -0700 (PDT), Budyń

    > na tym poziomie to mi sie nie chce, zawsze ktos wyjedzie z inkwizycją

    Ty możesz wróżyć co będzie (podobnie jak twoi idole z kneblowanych przez
    żydokomunę gazet/TV) a ja nie mogę wracać do historii żeby obnażyć ideolo
    której się tak kurczowo trzymasz i wyznajesz? Myślisz może że inkwizycja
    się skończyła? W tamtej formie tak, ale przybrała nową formę, która jak
    widać zdecydowanie bardziej im się opłaca i IMHO jest jeszcze gorsza niż
    poprzednia.

    > kompletnie bez zrozumienia czym była, jaka była skala i jaki był
    > kontekst historyczny.

    Kontekst ma zerowe znaczenie w świetle tego co zarzucasz innym "złym"
    ideologiom. Jaka była skala? Ot w samej Polsce szacuje się iż ZABITO ponad
    200 "heretyków". W sumie inkwizycja ZAMORDOWAŁA kilkanaście tysięcy osób
    nie chcących przyjąć "jedynej słusznej" ideolo. Tobie tymczasem
    przeszkadza, że mniejszość, powtarzam MNIEJSZOŚĆ, seksualna się domaga
    szacunku dla tej odmienności tylko dlatego że nie rozumiesz tego,
    traktujesz jako chorobę którą można a nawet należy leczyć, i błędne wnioski
    (z zachodu) wyciągasz.

    > Dla lepszego zrozumienia:

    Dla zrozumienia przyjmij w końcu do wiadomości, że ideolo którą nasiąkłeś
    nie jest nijak lepsza. Została stworzona by konktrolować ludzi, by mieć
    wpływy i rąbać kasę. I jak w każdej ideolo są lepsi i gorsi ludzie, a
    twierdzenie że LGBT to samo zło jest tak samo absurdalne jak twierdzenie że
    chrześcijanizm to tylko i wyłącznie inkwizycja i mordowanie ludzi w imię
    tej ideologii (choć raczej zaprzeczyć się temu nie da).

    > rozmawiamy od co najmniej kilku dni, a napisalem teraz na twój wniosek.

    Chciałem zobaczyć na własne oczy, tak po prostu -- a Ty mi w zamian mózg
    zacząłeś prać swoją ideolo i tłumaczyć jak to wszystko działa. Ja wiem
    DOSKONALE jak działa, to m.in. pozwoliło mi się z tej ideolo, NARZUCONEJ NA
    SIŁĘ W MŁODOŚCI, wyrwać.

    > Być moze słowo "emanujesz" jest rozbudowana przerysowaną fiugurą
    > stylistyczną tymniemniej nie jest prawdą. Chyba ze obronę wartosci
    > konserwatywnych pod to podciągniesz - ale to też naciagane.

    Jest prawdą, chyba że chcesz zaprzeczyć że kościół ma bogactwa o jakich
    niejeden miliarder mógłby pomarzyć, że kościół jest wszędzie, na ulicach, w
    szkołach i w polityce zamiast siedzieć w swoich świątyniach. Ma wpływ na
    większość rzeczy jaka się dzieje. No ale trudno żebyś to przyznał, w końcu
    jesteś spaczony przez jedyną słuszną ideolo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 265. Data: 2019-08-08 09:26:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2019 10:46:21 -0700 (PDT), Budyń

    > aha, dorzeczy rzeczywiscie uwazam za niezle pismo.

    Aha, obejrzałem (właściwie to zmęczyłem) to co skasowali na złym YT a co
    jest dla ciebie wzorcem:

    https://gloria.tv/video/ZmDRc9dYPbWC1x2ov7ZEqKreD

    Jakby ktoś nie miał mocy oglądać, to streszczę. Ogólnie promują w tej
    rozmowie książkę wypuszczoną przez redaktora naczelnego dorzeczy. Redaktor
    wrealu24 jej co prawda jeszcze nie czytał, ale zna autora to poleca bo to z
    pewnością dobra ksiażka (LOL). Ksiażka z historiami "co by było gdyby"
    lewaków nie odsunięto od władzy (to chyba o peło) i co by się stało w 2021.
    Ciekawe że przez ostatnie 8 lat (a w sumie ponoć od 50 lat mamy lewaków,
    także w wolnej polsce) nic się nie zadziało, a miało się nagle zadziać do
    2021... Wyjaśnia że to ideologia (widać też nie rozumie pojęcia ideologia i
    że kościół którego jest zapewne wyznawcą też ma swoją ideologię) która jest
    "groźna sama w sobie" podając argumenty: 1. mają sztandar, flagę tęczową
    (papież też ma) 2. ma ideologiczne oblicze (kościół też ma) -- chęć
    narzucenia społeczeństwu akceptacji dla ślubów gejowskich (a kościół
    narzuca branie ślubów i krzywo patrzy na tych co ślubu nie mają),
    akceptacji dla adopcji (a i tak lesby mogą sobie zrobić po dziecku i je
    wychowywać i zgody mieć nie muszą, jeszcze w żłobkach i przedszkolach będą
    mieć dodatkowe punkty), aby płeć była traktowana jako wybór a nie trwanie
    przy naturze (najwyraźniej też jeszcze ? nie rozumie że natura płata figle
    -- może zrozumie, jeśli jest tolerancyjny, jak sam geja "wychowa"), wrogość
    wobec chrześcijaństwa, wobec kościoła (czyli ideologii, tylko innej) i że
    to toczka w toczkę komunizm, marksizm itd. Zapomniał oczywiscie dodać, że
    kościół też ma swoje za uszami, np. pedofilię, gejostwo, zaś przez wiele
    lat prowadzili nawracanie zepsutych ideologicznie albo nieskalanych żadną
    "sensowną" ideologią, mieczem, o polowaniu na czarownice nie wspomnę.

    Ogólnie liżą sobie nawzajemnie jajka prawackim bełkotem jadąć po bandzie
    jak leci. Znamienny jest jednak tutaj tekst, parafrazując Lisickiego: (o
    wypowiedzi Sikorskiego) gdyby to (jakiś pogląd) sobie publicysta
    powiedział/napisał to machamy ręką, bo nie takie głupoty potrafią
    wygadywać/pisać -- powiedział publicysta. ROTFL Samozaoranie level hard.

    Więc czekam na przykład gdzie ktoś jedzie po bandzie po prawakach i
    kościele na żywo równie gładko i go nie kasują. Przepraszam że muszę
    prosić, ale z zasady trzymam się z daleko od wszelakich ideologii.

    Ps. kupiłeś i przeczytałeś promowaną tam ksiażkę?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 266. Data: 2019-08-08 09:28:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 09:22:43 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    myjk, ja to może nawiedzony jestem, ale tak se ciebie czytam to ty jesteś nawiedzony
    nie mniej :-)

    b.

  • 267. Data: 2019-08-08 09:37:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Aug 2019 00:28:21 -0700 (PDT), Budyń

    > myjk, ja to może nawiedzony jestem, ale tak se ciebie czytam to ty jesteś
    nawiedzony nie mniej :-)

    Cieszę się że dotarłeś do takiego wniosku, bo taki był mój zamysł w tej
    dyskusji. Tworzyłem odwrotną narrację by pokazać w jaki sposób ty myślisz
    (i ci z których czerpiesz do rzeczy).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 268. Data: 2019-08-08 09:48:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 09:26:18 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > prosić, ale z zasady trzymam się z daleko od wszelakich ideologii.

    nie, nie trzymasz się -gdybys tak nie zauważył

    > Ps. kupiłeś i przeczytałeś promowaną tam ksiażkę?

    lisicki pisze jak dla mnie mało literackim, męczącym jezykiem. Cos tam tego autora
    mam.
    No i to jest powieść, po co mam to czytac. Jesli chcę sie rozerwać to czytam powieść
    (zwykłą beletrystykę), jesli chcę sie dowiedziec czegos o swiecie to czytam jakies
    dokumenty, fakty itp
    Wybrałeś jakis prawdziwek i sie dziwujesz. Ja sie dziwuję ze chcesz omawiac jakies
    political-fiction

    Aha, z ważnych spraw -pojeździłem wczoraj po górach na rowerze elektrycznym, no
    jestem zachwycony :)

    b.

  • 269. Data: 2019-08-08 15:16:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 8 Aug 2019 00:48:37 -0700 (PDT), Budyń

    > nie,

    Czyli nie ma zachowanych "dowodów"?

    > nie trzymasz się -gdybys tak nie zauważył

    Tolerowanie ich, nawet jeśli uważam je za skrajnie złe, nie oznacza że w
    nich tkwię w jakiś sposób albo do nich ciągnę -- tak jak ty tkwisz w
    ideologii kościelnej jak i (a co się niejako bezpośrednio z tym wiąże) w
    ideologii walki z homo jako zagrożeniu dla ludzkości.

    > lisicki pisze jak dla mnie mało literackim, męczącym jezykiem. Cos tam
    > tego autora mam. No i to jest powieść, po co mam to czytac.

    No tak, wszak leci muzyka nikogo nie dotyka. :| Chciałem tylko zauważyć że
    to jest redaktor naczelny szanowanej przez ciebie "dorzeczy". To ja się
    pytam, jak ktoś taki, piszący takie "prawdziwki", choć w tym wypadku to
    raczej muchomory sromotnikowe, ewidentnie groźne dla zdrowia czytających,
    może być rzetelnym dziennikarzem?

    > Jesli chcę
    > sie rozerwać to czytam powieść (zwykłą beletrystykę),
    > jesli chcę sie dowiedziec czegos o swiecie
    > to czytam jakies dokumenty, fakty itp

    Z tego co się w tym wątku dowiedziałem faktów nie czytasz, bo cię
    zwyczajnie nie interesują. :P Swoje wiesz (jak się okazuje z "powieści"
    dorzeczy).

    > Wybrałeś jakis prawdziwek i sie dziwujesz. Ja sie dziwuję ze chcesz
    > omawiac jakies political-fiction

    Nic sobie nie wybierałem, dotarłem do tego "prawdziwka" (zresztą szukać
    długo nie musiałem) kopiując parę słów do gógle z twoich cytatów o tym jak
    to się knebluje prawakom paszczękę kasując ich wypociny z YT i FB. No to
    jest właśnie ten usunięty materiał o który się tak piekliłeś że został
    skasowany, gdy strona na FB "pieprząca jezusa" już nie.

    > Aha, z ważnych spraw -pojeździłem wczoraj po górach na rowerze
    > elektrycznym, no jestem zachwycony :)

    Elektrycznym samochodem też już jeździłeś? ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 270. Data: 2019-08-09 09:21:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    >Tolerowanie ich, nawet jeśli uważam je za skrajnie złe, nie oznacza że w
    nich tkwię w jakiś sposób albo do nich ciągnę -- tak jak ty tkwisz w
    ideologii

    Zaraz, chcesz powiedzieć że ideologia lgbt uważasz za zlo? Czy znów mamy zakłócenia
    na łączach?

    Co do cenzury - skandaliczny jest sam fakt cenzurowania przez firmę prywatną a nie to
    czy ty uważasz te treści za mądre czy głupie, z dużym czy małym zasięgiem.

    b.