  • 51. Data: 2010-05-31 19:47:23
    Temat: Re: Moje przeboje z klientem
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 21:26:23 +0200, kiki napisał(a):

    > To może zacznij leczyć ludzi medycyną niekonwencjonalną :-) Tego jeszcze nie
    > robiłeś :-)
    > Tak w ogóle to strach dać komuś coś do roboty, bo wczoraj piekł chleb, dwa
    > dni temu był portieram a teraz buduje domy :-)
    > Albo uzupełnij wykształcenie :-)

    Dzięki za dobre rady kiki :)))
    W ostatecznosci zajme sie importem z ChRL i wykosze Cie z rynku hehe :)

    --
    best regards,
    scream

  • 52. Data: 2010-05-31 20:29:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Dzięki za dobre rady kiki :)))
    > W ostatecznosci zajme sie importem z ChRL i wykosze Cie z rynku hehe :)

    I wszystko po cztery ;D

  • 53. Data: 2010-05-31 20:37:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    > To może zacznij leczyć ludzi medycyną niekonwencjonalną :-) Tego jeszcze nie
    > robiłeś :-)

    Może komuś kładł zaprawę radiestezyjną... ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 54. Data: 2010-05-31 20:57:37
    Od: M <M...@o...pl>

    scream pisze:

    > Nie bardzo rozumiem co ma plan pracy do rozliczania się po etapach. Klient
    > przelewał kasę wcześniej w niewielkich transzach tak, żeby była kasa na
    > bieżący etap + niezbędne materiały.

    I jak się kończy etap, to go rozliczasz zanim przejdziesz do następnego. :-)

    Wtedy na koniec pozostaje ci do rozliczenia tylko jeden etap.

    M.

  • 55. Data: 2010-05-31 20:59:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 22:57:37 +0200, M napisał(a):

    > I jak się kończy etap, to go rozliczasz zanim przejdziesz do następnego. :-)
    >
    > Wtedy na koniec pozostaje ci do rozliczenia tylko jeden etap.

    A, w tym sensie... No, przyznaję Ci rację.

    --
    best regards,
    scream