  • 21. Data: 2010-05-31 11:34:44
    Temat: Re: Mokry grunt - osiadanie budnynków
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > bo budowanie na terenie zalewowym domu na poziomie gruntu jest niepojęte.

    Tak, tak, na terenie zalewowym. Powiedz to mieszkańcom połowy Pragi
    Południe, połowy Wilanowa i sporej części Wawra, części Mokotowa, Bielan,
    Pragi Pólnoc i Białołęki.

  • 22. Data: 2010-05-31 11:35:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Boombastic pisze:

    > To nie sa tereny zalewowe.

    Taaaak?

    http://forsal.pl/grafika/423165,41659,powodz_2010_ma
    pa_terenow_zalewowych_w_warszawie.html

  • 23. Data: 2010-05-31 11:35:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hu06sn$jep$1@news.onet.pl...

    > Tak, tak, na terenie zalewowym. Powiedz to mieszkańcom połowy Pragi
    > Południe, połowy Wilanowa i sporej części Wawra, części Mokotowa, Bielan,
    > Pragi Pólnoc i Białołęki.

    Powiedz to też tym z Kozanowa.

    Krzysiek

  • 24. Data: 2010-05-31 11:37:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Boombastic pisze:

    > Tak, tak, na terenie zalewowym. Powiedz to mieszkańcom połowy Pragi
    > Południe, połowy Wilanowa i sporej części Wawra, części Mokotowa,
    > Bielan, Pragi Pólnoc i Białołęki.

    Wały zawsze mogą puścić - wtedy sami się dowiedzą.

  • 25. Data: 2010-05-31 11:46:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hu06sn$jep$1@news.onet.pl...

    > Powiedz to też tym z Kozanowa.

    Tylko różnica jest taka, że nawet Niemcy na początku XX w. przeznaczyli
    tamte tereny na tereny zalewowe by chronić Wrocław. W przypadku Warszawy
    mowa jest o dzielnicach centralnycha, nie o przedmieściach, które nigdy nie
    były przewidziane na rozlewiska przeciwpowodziowe.

  • 26. Data: 2010-05-31 11:48:02
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości news:4c039f06$1@news.home.net.pl...

    > Taaaak?
    >
    > http://forsal.pl/grafika/423165,41659,powodz_2010_ma
    pa_terenow_zalewowych_w_warszawie.html

    To sobie sprawdź mądralo co to jest teren zalewowy i czym sie różni od
    terenów zagrożonych powodzią.

  • 27. Data: 2010-05-31 12:05:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Boombastic pisze:

    pa_terenow_zalewowych_w_warszawie.html

    > To sobie sprawdź mądralo co to jest teren zalewowy i czym sie różni od
    > terenów zagrożonych powodzią.

    Obszar zalewowy, Równina zalewowa - naturalny płaski i szeroki teren,
    położony bezpośrednio wzdłuż rzeki, stanowiący część doliny rzecznej,
    zalewany w okresach wezbrań i powodzi, gdy ilość wody prowadzonej przez
    rzekę przekracza pojemność koryta.

    Obszar zalewowy powoduje spłaszczenie fali powodziowej. Stanowi
    najczęściej nieużytek, porastany przez las łęgowy lub wykorzystywany
    jako pastwisko. Naturalny obszar zalewowy ograniczany jest często wałami
    przeciwpowodziowymi.

    Czyli to są naturalne tereny zalewowe. A że nie są planowo zalewane to
    wynika wyłącznie z wałów.

  • 28. Data: 2010-05-31 12:35:56
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeciwpowodziowymi.
    >
    > Czyli to są naturalne tereny zalewowe. A że nie są planowo zalewane to

    Dzięujemy za kopiuj-wklej z wikipedii. Pokaż mi miasto z terenami zalewowymi
    w jego centrum.

  • 29. Data: 2010-05-31 12:55:31
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Mon, 31 May 2010 14:35:56 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Dzięujemy za kopiuj-wklej z wikipedii. Pokaż mi miasto z terenami zalewowymi
    > w jego centrum.

    Czy dyskusja ciągle dotyczy Wawra? (w kontekście tego "centrum" pytam :-> )

    --
    ŁC
    "Łatwiej ciągnąć druta niż pchać łańcuch"

  • 30. Data: 2010-05-31 13:07:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > Czy dyskusja ciągle dotyczy Wawra? (w kontekście tego "centrum" pytam
    > :-> )

    Zobacz sobie mapę terenów zagrożonych powodzią to zobaczysz o co chodzi.