  • 41. Data: 2010-06-01 19:08:39
    Temat: Re: Mokry grunt - osiadanie budnynków
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości news:4c053d07$1@news.home.net.pl...

    > No i nie da się ukryć, że mają więcej racji niż ci, co Pragę zaliczają
    > do ścisłego centrum Warszawy ;)

    Powiedz to mieszkańcom Górnego Mokotowa, bliskiej Woli czy bliskiego
    Żoliborza, że mieszkają na peryferiach. Dawna gmina centrum obejmowała
    centralne dzielnice i Praga Południe z Pragą Północ do tej gminy się
    zaliczały.
    A że Warszawa jest ustawiona trochę plecami do Wisły to taki już jej urok.

  • 42. Data: 2010-06-05 21:06:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Boombastic pisze:

    > No chyba o to chodzi od początku, nie?

    Zważywszy to, że określenia "tereny zalewowe" użyłem ja, to nie uważasz
    że lepiej wiem, co miałem na myśli, hmm? ;->

    Określenie "tereny zalewowe" to mogą być zarówno tereny zalewane
    naturalnie, jak i zalewane planowo (dodatkowo nie są to zbiory rozłączne).

    Ja użyłem tego określenia w stosunku do terenów naturalnie zalewanych.

    Teraz rozumiesz?

  • 43. Data: 2010-06-05 22:47:24
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > Określenie "tereny zalewowe" to mogą być zarówno tereny zalewane
    > naturalnie, jak i zalewane planowo (dodatkowo nie są to zbiory rozłączne).

    A powinny być nierozłączne - powinny być tożsame. Na terenie zalewowym
    może być pastwisko, nieużytek rolny pełniący funkcję użytku
    ekologicznego lub zabudowania związane z użytkowaniem akwenu i na
    okoliczność zalania przygotowane. Wszystko inne nie powinno się na
    terenie zalewowym mieścić - chyba że jest ubezpieczone od
    odpowiedzialności cywilnej (jak woda zabudowania zabierze i nimi most
    uszkodzi) i ewentualnie od strat właściciela - z wpisem do księgi
    wieczystej że właściciel zrzeka się roszczeń do zarządcy akwenu, nie
    ubezpieczył się - jego strata.

    --
    Darek

  • 44. Data: 2010-06-06 00:05:31
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message

    >z wpisem do księgi wieczystej że właściciel zrzeka się roszczeń do zarządcy
    >akwenu, nie ubezpieczył się - jego strata.

    A ja dodam, że nawet go nie powinno się ubezpieczać. Od głupoty nie da się
    ubezbieczyć.

  • 45. Data: 2010-06-06 08:53:17
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message

    > A ja dodam, że nawet go nie powinno się ubezpieczać. Od głupoty nie da
    > się ubezbieczyć.

    Dlaczego nie i dlaczego głupoty? Jak lubi i go stać to czemu nie -
    oczywiście składka i zakres odpowiedzialności skalkulowane stosownie do
    ryzyka. Czy ja napisałem że to ma być ubezpieczenie za dwie flaszki?

    --
    Darek

  • 46. Data: 2010-06-06 09:55:03
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Zważywszy to, że określenia "tereny zalewowe" użyłem ja, to nie uważasz
    > że lepiej wiem, co miałem na myśli, hmm? ;->

    Jesteś autorem słowników?

  • 47. Data: 2010-06-07 07:36:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dariusz K. Ładziak pisze:

> [...]
    > uszkodzi) i ewentualnie od strat właściciela - z wpisem do księgi
    > wieczystej że właściciel zrzeka się roszczeń do zarządcy akwenu, nie

    Mogę się pod tym tylko podpisać - ale niestety z ludzkiej głupoty na
    takich terenach powstają zabudowania mieszkalne, a potem ci sami głupcy
    lamentują i wyciągają rękę po kasę.