  • 21. Data: 2012-06-05 22:57:38
    Temat: Re: Monitoring
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqlo4b$3sq$1@inews.gazeta.pl...

    > http://nekma.pl/
    >
    > pozdrawiam

    Dzieki, jak chce obejrzec cos konkretnego to dowiaduje sie, ze mam "zbyt
    niskie uprawnienia do obejrzenia zawartosci" co kolwiek to znaczy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2012-06-06 08:20:51
    Temat: Odp: Monitoring
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Rejestrator np. BCS 420, dysk 200, kamery po 200, zasilacz 170 i akumulator
    140. Ja staram się robić tak, że jedna kamera patrzy prosto w twarz np. przy
    wejściu lub na tablicę rejestracyjną samochodu (parking) a druga lub
    pozostałe możliwie jak najszerzej. Dzięki temu widać kto wchodzi i co robi.
    Bo bez sensu jest nawalić 20 kamer widzących szczegółowo skoro można dać
    jedną wąską i 2 szerokie.

    PC

  • 23. Data: 2012-06-06 08:54:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rejestrator BCS popularny nie ma problemu z przegladarkami dziala szybko i

    Daj spokój. Obraz statyczny do przyjęcia ale jak coś się rusza to nieraz
    tylko duchy widać.
    Rejestrator ma zarejestrować ruchomy obiekt a nie służyć do oglądania półek
    na magazynie.
    BCSy to zabaweczki na pokaz. Porównaj sobie bitrate zapisu.

    Marek

  • 24. Data: 2012-06-06 09:07:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Maniek.

    Dobrze ci radzę. Kup kamerę Yudor megapikselową. Tzw. kopułkę z oświetlaczem
    IR. Dostaniesz już za 500zł netto. Wraz z kamerą masz gratis program do
    zainstalowania na komputerze który obsługuje do 36 kamer nie tylko
    producenta Yudora ale także innych prawie 1000 modeli innych producentów.
    Komputer jakikolwiek na allegro polizingowy za kilka stówek, skrętka i
    gotowe. Przy rozbudowie o kolejne kamery kupujesz switch gigabitowy i tylko
    wpinasz kolejne kamery do zasilania i ethernetu.
    Kamera posiada także gniazdo mikroSD na którym jest zapis z detekcji ruchu.
    To często wykorzystywane jest na wypadek sabotażu komputera albo jakiejśc
    awarii np. switcha, kamera samodzielnie wykonuje zapis kazdego ruchu.
    Jeśli cię temat interesuje to napisz do mnie na taunusmtv poczta onet pl

    Marek

  • 25. Data: 2012-06-06 09:16:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "vitek" <v...@s...pl> napisał w wiadomości
    >A może.... zainstalowanie atrapy za 10zł załatwi sprawę? Lub 3 atrapy :)

    Każdy dzieciak pozna atrapę.

    Marek

  • 26. Data: 2012-06-06 10:56:07
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    > Uszanowanie.
    > Niech mi szanowne grono doradzi co kupic do monitoringu. Jedna kamera i jakies
    > urzadzenie rejestrujace w miare niezlej jakosci.
    > Potrzebuje tego do rejestrowania w magazynie. Pomieszczenie 5x5.
    > Z gory dziekuje.
    > Pozdro.. TK

    Tylko proszę bez śmiechu ;) Pisze tak bo widziałem takie oto rozwiązanie: w
    sklepie wieskim naliczyłem 4 takie rejestratory:
    http://www.manta-sklep.com.pl/opis.php?t=Manta%20MM-
    308%20DVR%20Camera%20Black%20Box%20Wideorejestrator%
    20samochodowy&towarID=9877&kategoriaID=22
    ma to dość dobre parametry i ma zalete że mozna to tak ustawić by nagrywało
    tylko jak jest ruch. Właściciel bardzo sobie to rozwiązanie chwali bo moze
    bezproblemów to przestawiac (bateria wbudowana) jak i zamaskować bo małe, Widzi
    toto w nocy. do tych kamer ma podpięty kabelek i wszystkie ida do "centrali"
    czyli do jednego TV LCD i sobie przepinaw "konsoli" wtyczki jaką kamere chce
    oglądać. Wszytkie kamery maja karty i obraz sie nagrywa. (nagrywa w zapetleniu
    więc zawsze ma z 3-8 dni obraz). Poniewaz wszystko jest w "wiejskim markecie"
    zna ludzi i to mu wszystko załatwia. w sumie kamer jest 10 (policzyłem na
    konsoli) A zaciekawło mnie to bo sam uzywam takiej kamerki w swoim samochodzie.
    Pozdrawiam
    Robert

  • 27. Data: 2012-06-06 11:02:42
    Od: Robson <r...@...pl>

    > W normalnym rejestratorze wąskim gardłem jest pal. czyli obraz jaki
    > otrzymasz (z kamery za100-200zł) będzie taki jak z kasety VHS.

    Oszukujesz.
    PAL to 768×576 pikseli. Magnetowid VHS, jeśli był bardzo dobry zapisywał
    max 200 linii.
    Proszę, pierwsza z brzegu kamera zaprzeczająca twoim stwierdzeniom:
    http://sklep.led.com.pl/kamera-kolor-avc442a-kopulka
    -650tvl-005lux-p-1477.html

  • 28. Data: 2012-06-06 11:05:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Anonim" <a...@n...mam.emaila> napisał w wiadomości

> [...]
    > załatwia. w sumie kamer jest 10 (policzyłem na konsoli) A zaciekawło mnie
    > to bo sam uzywam takiej kamerki w swoim samochodzie.

    I co piętnaście minut Maniek będzie latał do magazynu i oglądał ostatnie
    nagrane15 minut zanim się "zatrze" nadpisywanym materiałem?

    Zastanawiam się też jak toto nagrywa w trybi włączonego IR. Zapewne IR
    odbija się pięknie od szyby przedniej i na ekranie widzimy białą plamę.

    Marek

  • 29. Data: 2012-06-06 11:16:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > max 200 linii.
    > Proszę, pierwsza z brzegu kamera zaprzeczająca twoim stwierdzeniom:

    Tak ale... Pierwszy lepszy rejestrator zapisuje co najwyżej 720x576 ale są i
    jakies tanie jak (BCSy?) które zapisują 704 lini a nie 720.
    No i jeszcze jedno, co innego rozdzielczość przetwornika a co innego
    rozdzielczość obrazu generowanego na wyjściu VIDEO OUT.

    Marek

  • 30. Data: 2012-06-06 11:19:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 6 czerwca 2012 09:07:51 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Dobrze ci radzę. Kup kamerę Yudor megapikselową. Tzw. kopułkę z oświetlaczem
    > IR. Dostaniesz już za 500zł netto. Wraz z kamerą masz gratis program do

    Mozesz podac model tej kamery? Pierwsza strona googla pokazuje tylko takie powyzej
    tysiaka, np:

    http://kamera-ip.com.pl/kamery-ip-c-19_4.html?filter
    _id=72

    pozdr.