  • 1. Data: 2009-08-25 06:31:48
    Temat: Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Witam

    chcialem zamontowac antene na scianie bloku ktory zostal w zeszlym roku
    ocieplony
    100 mm styro + tynk +malowanie,
    nie mam zabardzo jak zamontowac wspornika anteny do sciany przy oknie
    poniewaz mam balkon nad oknem
    a w pokoju w ktory mchce zamontowac antene nie posiadam sam balkonu

    czy sa jakies przeciwskazania lub uwarunkowanai prawne lub przepisy mowiace
    o sposobie mozntazu anteny zeby sie nieokazalo ze wspolnota traci gwarancje
    na ocieplenie
    przez to?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-25 07:23:59
    Temat: Re: Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 25-08-2009 o 08:31:48 maanj <a...@o...pl> napisał(a):

    > czy sa jakies przeciwskazania lub uwarunkowanai prawne

    najpierw musi być chyba zgoda, na anteną mocowaną do ściany

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 3. Data: 2009-08-25 07:33:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 25, 9:23 am, lukas <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam,
    >   lukas
    > gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.

    Zgoda wspolnoty lub spoldzielni.

  • 4. Data: 2009-08-25 09:17:03
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Tue, 25 Aug 2009 08:31:48 +0200, maanj wrote:

    Podwiesić pod balkonem.

  • 5. Data: 2009-08-26 07:47:25
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    > On Tue, 25 Aug 2009 08:31:48 +0200, maanj wrote:
    >
    > Podwiesić pod balkonem.

    No nie moge sąsiad sie nie zgadza - trudno.

    A jeszcze pytanko - jak zamontowac najrozsadniej ten uchyt do sciany?
    wspolnota nie ma nic przeciwko montazowi -dowiedzialem sie.

    przypominam iz jest styropian 140 a nie 100 jak wczesniej pisalem siatka
    tynk malowanie

    niechce robic przelotowych otworów
    pomysl mam taki wywiercic otwory/ wbic kolek rozporowy w beton przes styro i
    wtedy przykrecic?
    co Wy na to?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-08-26 08:27:36
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:47:25 +0200, maanj napisał(a):

    > No nie moge sąsiad sie nie zgadza - trudno.

    A co ma sąsiad do gadania, skoro budynek jest wspólnotowy, a wspólnota się
    zgadza?

    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-08-26 09:41:41
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > siatka tynk malowanie
    > niechce robic przelotowych otworów
    > pomysl mam taki wywiercic otwory/ wbic kolek rozporowy w beton przes
    Daj większą podkładkę pod stopę uchwytu, choćby ze sklejki, do której
    znajdziesz jakiś zgodny lakier samochodowy w spraju. Skręć z umiarem, by
    tynk nie popękał.

  • 8. Data: 2009-08-26 10:02:35
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    > A co ma sąsiad do gadania, skoro budynek jest wspólnotowy, a wspólnota się
    > zgadza?

    no bo to jego balkon

  • 9. Data: 2009-08-26 10:28:53
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mowiace
    > o sposobie mozntazu anteny zeby sie nieokazalo ze wspolnota traci

    a kątownik przymocoany do balkonu z odpowiednim "wysiegiem" ? i na tym
    kątowniku pionowa rurka do ktorej mocujesz antene? Nie da sie tak? (mowie
    teoretycznie, bo nie znam "sytuacji"...)

  • 10. Data: 2009-08-26 10:43:48
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 12:02:35 +0200, maanj napisał(a):

    > no bo to jego balkon

    To balkony nie są wspólnotowe? - jak to, przecież wszystko, co przylega do
    budynku "połączone z nim w sposób stały", jest wspólnoty, więc balkony w
    szczególnej szczególnosci, jeśli mają być bezpieczne i się nie poobrywać...
    bonierozumię.
    --

    Ikselka.