  • 11. Data: 2009-10-26 05:18:07
    Temat: Re: Montaż brodzika
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:hc265p$4cq$1@news.onet.pl...

    > Dasz gwarancję na 10 lat? Bo na początku też było dobrze, a potem -
    > materiał, stelaż pracuje. Faktem jest że brodzik nie był przyklejony do
    > ściany bo bokach silikonem, może to był ten błąd.
    >
    > MS

    jak ja montuje to daje gwarancje na 5 lat, ale i na 10 dlabym ... jaki
    stelaz pracuje? ten metalowy? nie ma szans .. chyba ze chodzi Ci o podklad
    styropianowy ... tego badziewia nie montuje ... a silikon bokami dodatkowo
    uszczelnia i wzmacnia konsturkcje

  • 12. Data: 2009-10-26 23:09:23
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

    > Ja nie jestem budowlańcem ale niedawno wywalałem taki brodzik u siebie bo
    > całą ścianę miałem w grzybie.
    > Brodzik pod płytkami oznacza mniej silikonu (tylko na wierzchu)
    > a brodzik pracuje pod wpływem obciążenia, i silikon przecieka.

    Płytki maja być na całej ścianie i pod brodzikiem żeby woda mogła tam
    spływać jeżeli by przeciekło. Brodzik się stawia 5mm od ściany żeby silikon
    mógł pracować, nigdy na styk, bo go zetnie.

  • 13. Data: 2009-10-27 17:22:45
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam 2 pytania na ww temat.
    > 1.Czy dobrym pomysłem jest, aby oprócz stawiania go na fabrycznym stelażu
    > jescze psiknąć między brodzik a wylewkę piankę? Brodzik będzie ok 2 cm nad
    > wylewką.
    > 2. Róg w którym będzie ów brodzik nie ma idealnie 90 stopni, więc planuję
    > trochę pokobminować i wpuścić go niejako pod kafelki na ścianie. Są jakieś
    > przeciwwskazania?
    > Pozdrawiam
    > ADam

    Pianka powodowałaby wolniejsze wystudzenie wody.
    Przy wannie może ma to sens ale przy brodziku IMHO raczej nie.
    Pod brodzik warto zrobić niżej wylewkę (jeśli jest możliwość)
    to nie trzeba nóg zadzierać do góry.
    Ja tez wpuściłem brodzik pod kafelki, wygląda OK.
    Uważaj tylko na kabinę bo może ci się minąć z brodzikiem.

    Pzdr
    J23

  • 14. Data: 2009-10-27 19:21:21
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

> [...]
    > spływać jeżeli by przeciekło. Brodzik się stawia 5mm od ściany żeby
    > silikon mógł pracować, nigdy na styk, bo go zetnie.

    pol centymetra od sciany ??? wyobrazam sobie ten walek silikonu miedzy
    brodzikiem i plytkami ..tfuj :D

  • 15. Data: 2009-10-28 17:07:52
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Collet" <r...@w...pl> wrote in message

    > pol centymetra od sciany ??? wyobrazam sobie ten walek silikonu miedzy
    > brodzikiem i plytkami ..tfuj :D

    On ma pracować uginając się. jak zrobisz na styk to chodząc w środku
    zetniesz połączenie.
    Popatrz na filmy od producentów brodzików. i poczytaj instrukcję silikonu.
    Za cienka warstwa jest zła i ulegnie oderwaniu. Inaczej by kazali epoksydem
    montować na twardo a jednak ma to być elastyczne połączenie.