  • 21. Data: 2009-12-16 10:01:40
    Temat: Re: Montaz drewnianych stopni na betonie
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:54nmv6-7nc.ln1@kerber.swps.edu.pl...

    > Jak kto woli, z konfirmatami prosciej, nie trzeba wiercic stopnia, tylko
    > sie go opiera i pianuje.

    Ale trzeba wbijac kolki drewniane w beton i trzeba to zrobic dobrze, zeby
    konfirmat stabilnie sie wkrecal, nie mozna stawac na stopniach i mniej ich
    zamontujesz w ciagu dnia. Z kolkami fischeropodobnymi wszystko jest
    prostrze - oczywiscie moim zdaniem.

  • 22. Data: 2009-12-16 11:09:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Ghost"

> [...]
    > konfirmat stabilnie sie wkrecal, nie mozna stawac na stopniach i mniej ich
    > zamontujesz w ciagu dnia. Z kolkami fischeropodobnymi wszystko jest

    Kołki daje się 10 plastikowe (nylon).
    Montujesz więcej w ciągu dnia. Pianka dwuskładnikowa. Po 20 min. można
    chodzić.
    Kołki Fischera nie są złe. Ale nie możesz przymierzyć stopnia.
    Konfirmaty też są dobre.
    A co do pękania to jak drewno niedosuszone to tak się dzieje.
    Kiedyś był klej specjalny do stopni Ponal Statik Henkela. W kartuszach jak
    silikon. Już nie robią. Był rewelacyjny.

    Robert

  • 23. Data: 2009-12-16 11:20:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kołki Fischera nie są złe. Ale nie możesz przymierzyć stopnia.

    Rzeco?

  • 24. Data: 2009-12-16 11:32:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Ghost"

    > Rzeco?

    No jak go nabijesz na kołki to zdjąć to nie tak łatwo.

    Robert

  • 25. Data: 2009-12-16 11:47:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost"

    > No jak go nabijesz na kołki to zdjąć to nie tak łatwo.

    Zdejmiesz znacznie latwiej niz zapianowany, ale przeciez to kolki musza byc
    dobrze zamocowane - a stopien bedzie pasowal.

    BTW chyba wystarczy tej dyskusji ;-) Kto chce ma sporo mozliwosci
    zaprezentowanych i swoj rozum oraz preferencje.