  • 11. Data: 2012-04-23 20:28:00
    Temat: Re: Montaż paneli
    Od: s...@g...com

    > wiesz jak kupi naprawdę solidne panele to estetka wiele nie ucierpi, tylko
    > ze naprawdę dobre panele to sporo kosztują :)

    Dwa lata i trzy miesiące spedziłem w USA wykańczając mieszkania. O naprawde różnym
    standardzie.
    Pamietam jedno mieszkanie
    Centrum Chicago 10 minut do jeziora, dwie łazienki zewnętrzna ściana w szkle
    podziemny parking no i kuchnia ....
    wykonana z metalowych szafek, pewnie z lat sześćdziesiatych (nie jestem pewien) ale
    one też kiedyś były naprawde dobre i pewnie duzo kosztowały.

    Marzył mi sie kiedyś blat z kamienia piekna sprawa. Tylko zrezygnowałem. Wiesz
    dlaczego, bo pozbawiał mnie "mobilności".
    W USA podobało mi sie to że tam dostosowywujesz mieszkania do swoich potrzeb a nie
    odwrotnie (Kocham płyty gipsowo-kartonowe).
    Ja sam trzy lata temu kupiłem mieszkanie. Wykończyłem najlepiej jak potrafiłem ale po
    roku pojawiło sie jedno dziecko za kilka tygodni bedzie drugie. I musiałem zrobić
    demolke żeby dostosować mieszkanie do aktualnej sytuacji.
    A kto wie co bedzie za kilka lat jak małe dorosną.

    Kiedys kolega kupując meble za 20 kzł do kuchni powiedział "no mam spokój na 15 lat"
    A ja myśle że przez pietnacie lat to jeszcze będe musiał zrobić ze dwie demolki albo
    znaleść inne mieszkanie
    i dlatego zdanie że

    " > ze naprawdę dobre panele to sporo kosztują :)"

    jest dla mnie pozbawione sensu ekonowmicznego
    ja szukam tanich i łatwo demontowalnych rozwiązań :)

  • 12. Data: 2012-04-23 22:16:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    >
    > jest dla mnie pozbawione sensu ekonowmicznego
    > ja szukam tanich i łatwo demontowalnych rozwiązań :)

    Nie stać cię i dorabiasz ideologię...

    U nas w Polsce dom buduje sie wciąż na długo. Dlatego buduje sie domy aby
    twały. W USA też sa ludzie budujący domy dla trwania.

  • 13. Data: 2012-04-24 07:07:39
    Od: piotr <k...@T...pl>

    W dniu 23.04.2012 20:28, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > jest dla mnie pozbawione sensu ekonowmicznego
    > ja szukam tanich i łatwo demontowalnych rozwiązań :)

    wykładzina

  • 14. Data: 2012-04-24 20:10:23
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 22:16:20 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Nie stać cię i dorabiasz ideologię...
    >
    > U nas w Polsce dom buduje sie wciąż na długo. Dlatego buduje sie domy aby
    > twały. W USA też sa ludzie budujący domy dla trwania.

    I tu mnie masz :)