  • 1. Data: 2009-05-18 06:29:20
    Temat: Montaz parapetów zewnetrznych
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Właśnie wziąłem się za ocieplenie i tak jakoś nie bardzo wiem jak
    zamocować zewnętrzne parapety. Okna pcv z roletami zewnętrznymi, okno
    zlicowane ze ścianą, prowadnice rolety wystają po za mur. Styropian 15cm.
    I drugie pytanie dotyczy ocieplenia ościeżnic okiennych wraz z
    prowadnicą rolety, podcinam styropian i zakładam do połowy ościeżnicy,
    jakieś 3 cm, potem pod styropian chce wstrzlić piankę. Czy takie
    rozwiązanie ograniczy mostki?

  • 2. Data: 2009-05-18 07:12:31
    Temat: Re: Montaz parapetów zewnetrznych
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Zapomniałem o najważniejszym, parapety kamienne.

  • 3. Data: 2009-05-18 12:44:43
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Severin" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > potem pod styropian chce wstrzlić piankę. Czy takie rozwiązanie ograniczy

    A jak kleiłeś styropian? Na placki czy na ramkę ??

  • 4. Data: 2009-05-18 12:53:09
    Od: Severin <s...@w...pl>

    kiki pisze:
    > "Severin" <s...@w...pl> wrote in message
    >
    > A jak kleiłeś styropian? Na placki czy na ramkę ??

    Ramka i trzy placki w środku

  • 5. Data: 2009-05-18 17:38:39
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Ramka i trzy placki w środku

    super!

    Ja wymieniam właśnie zewnętrzne parapety, które sie pozapadały i folia nie
    była zdarta. Jutro omówie z wykonawcą jak on to zamierza "poprawnie"
    zamontować żeby nie były pozapadana :-) I ci powiem :-)

  • 6. Data: 2009-05-18 17:56:08
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    > Ja wymieniam właśnie zewnętrzne parapety, które sie pozapadały i folia nie
    > była zdarta. Jutro omówie z wykonawcą jak on to zamierza "poprawnie"
    > zamontować żeby nie były pozapadana :-) I ci powiem :-)

    Dzieki, czekam z niecierpliwoscią:)