  • 1. Data: 2012-02-20 20:49:53
    Temat: Montować kominki, zbierać/ rąbać drewno, regenerować DZ;)
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/rosyjscy-eksperci-na
    dchodzi-nowa-epoka-lodowcowa,1,5032585,wiadomosc.htm

    Kris

  • 2. Data: 2012-02-20 22:27:41
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kris <k...@W...PL> napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/rosyjscy-eksperci-na
    dchodzi-nowa-epoka-lodowcow
    > a,1,5032585,wiadomosc.html
    >
    > Pozdrawiam
    > Kris

    Zetrze się zlodowacenie z efektem cieplarnianym i wszystko zostanie po
    staremu. A chrust to trzeba zbierać bo niedługo nikogo nie będzie stać na
    grzanie współczesnymi nośnikami.

  • 3. Data: 2012-02-21 04:50:41
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik kogutek napisał:
    > Zetrze się zlodowacenie z efektem cieplarnianym i wszystko zostanie po
    > staremu. A chrust to trzeba zbierać bo niedługo nikogo nie będzie stać na
    > grzanie współczesnymi nośnikami.

    Ruskie robią propagandę, żeby zachód bardziej się przykładał do
    pozyskiwania gazu... hahaha.

    A od kiedy to klimat na ziemi ochładza się w rok, czy dwa...? i z jakiej
    przyczyny?
    No i co mają epidemie i migracje ludności poprzedzające takie
    ochłodzenie do... wiatraka???

    Mnie już nie przerażają takie doniesienia. Każdy chce zabłysnąć. Jedni
    propagują ocieplenie klimatu, to ruskie teraz dla odmiany ochłodzenie...

    A ja i tak wiem, że za oknem zimno - teraz, godz 5.50, a ja za oknem mam
    -18 stC...

    Epoka lodowcowa już nadejszła... :-P

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 4. Data: 2012-02-21 08:09:47
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > A chrust to trzeba zbierać bo niedługo nikogo nie będzie stać na
    > grzanie współczesnymi nośnikami.

    a chrust to myślisz, że za darmo możesz sobie zbierać...?:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-02-21 08:32:51
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Art. 153. kw § 1. Kto w nie należącym do niego lesie:
    1) wydobywa żywicę lub sok brzozowy, obrywa szyszki, zdziera korę,
    nacina drzewo lub w inny sposób je uszkadza,
    2) zbiera mech lub ściółkę,
    3) zbiera gałęzie, korę, wióry, trawę, wrzos, szyszki lub zioła albo
    zdziera darń,
    4) zbiera grzyby lub owoce leśne w miejscach, w których jest to
    zabronione, albo sposobem niedozwolonym,
    podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

  • 6. Data: 2012-02-21 09:19:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.02.2012 21:49, Kris pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/rosyjscy-eksperci-na
    dchodzi-nowa-epoka-lodowcowa,1,5032585,wiadomosc.htm

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fallen_Angels_(science_
    fiction_novel)

    :)

  • 7. Data: 2012-02-21 10:22:31
    Od: marsel <marcin@pl>

    Trochę się spóźnili bo na 21-go grudnia Majowie już zapowiedzieli koniec
    Świata.

  • 8. Data: 2012-02-21 10:57:21
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

    > a chrust to myślisz, że za darmo możesz sobie zbierać...?:-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    To czy się będzie opłacało zależy od tego ile zbierzesz. Jak mandat jest 250
    to trzeba zebrać za 5 tysięcy. Wtedy paliwo żeby go przewieźć będzie większym
    kosztem niż mandat. W moczu czuję że zaraz nośniki zdrożeją. Szykuje się
    wojna. Ropa zdrożeje kilkadziesiąt procent. Zaraz do niej inne nośniki
    proporcjonalnie zdrożeją.

  • 9. Data: 2012-02-21 11:04:15
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > 250
    > to trzeba zebrać za 5 tysięcy. Wtedy paliwo żeby go przewieźć będzie

    mandat zapłacisz... i chrust będziesz musiał oddać...
    a jak na większą skalę, to już o zorganizowaną przestępczość cię posądzą...

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2012-02-21 11:54:01
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > mandat zapłacisz... i chrust będziesz musiał oddać...
    > a jak na większą skalę, to już o zorganizowaną przestępczość cię
    > posądzą...

    U mnie w lesie przy którym mieszkam chrust można zbierać, Jest to las
    współwłasność kilku gospodarstw wokół niego.
    Kiedyś Jeden z właścicieli wygadał się że właściciel lasu ma obowiązek
    wycinać krzaki na granicy lasu oraz przycinać gałęzie które zwisają nad moją
    działkę. Chodzi o jakieś przepisy pożarowe czy coś. Zaproponowałem mu więc
    że skoro oni nie przycinają tego to ja te chaszcze czasem przytnę ale w
    zamian będę mógł je spalić w ognisku które na jesień organizuję pod
    kiełbaski i ziemniaczki pieczone. Zgodził się.

    Marek