  • 1. Data: 2010-03-16 19:25:58
    Temat: Montowanie oscieżnic regulowanych
    Od: "Przemo" <a...@w...pl>

    Witam nie wiem czy dobrze wyt łumacze kolega gdzies widział na targac takie
    małe blaszki wygiete w litere "u" wielkości 7mm na 7 mm może 1 mm wiecej
    ktore pomagaja w montarzu oscieżnicy regulowanej a dokładnie tej końcowej
    czesci oscieżnicy, Jak takie blaszki sie nazywaja i gdzie je można kupić .
    Blaszki te powodują ze oscieznicy nie trzeba kleic ani na klej ani na
    sylikon.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-16 20:57:19
    Temat: Re: Montowanie oscieżnic regulowanych
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > czesci oscieżnicy, Jak takie blaszki sie nazywaja i gdzie je można kupić .
    > Blaszki te powodują ze oscieznicy nie trzeba kleic ani na klej ani na

    nie wiem co to za blaszki, ale nie mogę sobie wyobrazić, w jaki sposób
    miałyby one mocować dwie części złożonej ościeżnicy (bo chyba o ten
    montaż ci chodzi), elementy te są tak spasowane, że wchodzi jeden w
    drugi bez zbędnego luzu, chyba, że są jakieś sposoby mocowania inne
    niż klejenie, które przewidział producent, ale się nie spotkałem,
    BTW nie wiem też dlaczego chcesz uniknąć klejenia, jeśli chodzi ci o
    ewentualny późniejszy demontaż, to po prostu nie sklejaj elementów ze
    sobą, lecz tę wkładaną część przyklej płaszczyzną do ściany na pasek
    kleju montażowego lub nawet punktowo, przy demontażu wystarczy użyć
    zwykłego wysuwanego nożyka do przecięcia spoiny

    pozdrawiam
    s_13