  • 1. Data: 2009-04-25 19:39:37
    Temat: Mozna dwufunkcyjnym z zasobnikiem grzac CWU, przy oproznionym CO?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Jak w temacie. Kociol dwufunkcyjny z zasobnikiem. Potrzebuje zrobic
    kilka
    modyfikacji w instalacji CO, a wiec musze spuscic wode. Moge jednak zaworami
    zamknac polaczenie kotla z instalacja i napelnic wewnetrzny obieg niewielka
    iloscia wody, tylko by starczylo na ogrzewanie zasobnika przez wymiennik.
    Pytanie czy sa jakies przeciwwskazania?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2009-04-25 19:57:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    > obieg niewielka iloscia wody, tylko by starczylo na ogrzewanie
    > zasobnika przez wymiennik. Pytanie czy sa jakies przeciwwskazania?

    hm... trzeba by sprawdzić w dokumentacji, teoretycznie powinno sie dać.

  • 3. Data: 2009-04-25 20:09:53
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Apr 2009 21:39:37 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    napisal(a):

> [...]
    >iloscia wody, tylko by starczylo na ogrzewanie zasobnika przez wymiennik.

    Lepiej sie skonsultowac z instalatorem. U moich rodzicow dalo sie, ale
    zrobil to instalator, cos tam w srodku odkrecil. Piec saunier-duvall typu
    lodowka.

    --
    Maciej

  • 4. Data: 2009-04-26 07:58:48
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > niewielka
    > iloscia wody, tylko by starczylo na ogrzewanie zasobnika przez wymiennik.

    Znajdź na stronce producenta schemat hydrauliczny kotła, jak nie ma to
    zeskanuj z instrukcji i pokaż - ocenimy.

  • 5. Data: 2009-04-26 08:55:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "M@tej" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Lepiej sie skonsultowac z instalatorem. U moich rodzicow dalo sie, ale
    > zrobil to instalator, cos tam w srodku odkrecil. Piec saunier-duvall typu
    > lodowka.

    W takim razie sie da - tez mam lodowke, jak kazdy z zasobnikiem ;-)

  • 6. Data: 2009-04-26 08:57:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Znajdź na stronce producenta schemat hydrauliczny kotła, jak nie ma to
    > zeskanuj z instrukcji i pokaż - ocenimy.

    Pomysl jest m.in. na podstawie tegoz schematu wlasnie - powinno byc ok, ja
    sie pytam czy nie ma jakichs ogolnych przeciwwskazan. Ale skoro ktos tu
    napisal, ze sie dalo to pewnie mozna.