  • 1. Data: 2009-07-03 08:46:59
    Temat: Mrówki w trawie
    Od: SDC <p...@p...fm>

    Witam,

    pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć aby
    nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

    sdc

  • 2. Data: 2009-07-03 09:17:50
    Temat: Re: Mrówki w trawie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 10:46:59 +0200, SDC napisał(a):

    > Witam,
    >
    > pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć aby
    > nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?
    >
    > sdc

    Telimenę?
    ;-)

  • 3. Data: 2009-07-03 09:42:43
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ikselka" żyje nie w tych czasach:

    > Telimenę?

    Eeeee gdzie tam dziś znajdziesz prawdziwą damę ;-)

    Zdroofka Johnny

    p.s. Jak to pisały licealistki w odpowiedzi na pytanie taty, czy na tym
    obozie żeglarskim bawicie się nobliwie? Licealistki na to: Bawimy się jak...
    damy! ;-)

  • 4. Data: 2009-07-03 11:59:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Jul 2009 11:42:43 +0200, johnny napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" żyje nie w tych czasach:

    > Eeeee gdzie tam dziś znajdziesz prawdziwą damę ;-)

    To ona była damą?
    :-O

    ;-)

  • 5. Data: 2009-07-03 14:07:54
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    > pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je
    > zwalczyć aby nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

    Dużo drobno zmielonego boraksu zmieszanego z cukrem pudrem (pół na
    pół), ale jeśli trafiłeś na mrówy mięsolubne to jeszcze więcej boraksu
    i jeszcze więcej cukru :) - nie licz że po kilku dniach problem
    zniknie :(
    Są jakieś "firmowe" trucizny na mrówy ale nie znam skuteczności,
    trucizny na mrówy są skuteczne tylko jeśli robotnice zaniosą to
    świństwo swojej królowej, inaczej będą ginąć robotnice a królowa w
    najlepsze będzie produkowac następne mrówy!
    A.

  • 6. Data: 2009-07-03 20:59:08
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. Dzisiaj wieczorem gdy wyrywałem agrotkaninę z likwidowanej
    plantacji (wielkie słowo) truskawek stałem się obiektem ataku rozsierdzonych
    mrówek, których gniazdo zdemolowałem przy tej okazji. Jakżesz to to piecze a
    zdążyło mnie urabać w stopy, łydki i uda kilkadziesiat owadów.
    Pozdrawiam mirmidońsko Ja...cki

  • 7. Data: 2009-07-03 21:26:01
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mrówek, których gniazdo zdemolowałem przy tej okazji. Jakżesz to to piecze
    > zdążyło mnie urabać w stopy, łydki i uda kilkadziesiat owadów.

    Zioła szwedzkie. Amol.

  • 8. Data: 2009-07-04 06:16:15
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik SDC napisał:

    > pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć
    > aby nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

    Proszek nabyłam w Obi, nie zauważyłam żadnego wpływu na rośliny, mrówki
    znikły. Pytanie, na jak długo. Na razie już miesiąc ich nie ma.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 9. Data: 2009-07-04 12:40:50
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDC" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > pojawiły mi się mrówcze kopce na trawie. Czym najlepiej je zwalczyć aby
    > nie spalić trawy? Co najbardziej polecacie?

    Stosuję "Mrówkosept" - z dobrym skutkiem.

    Antoni Broniak

  • 10. Data: 2009-07-05 10:27:44
    Od: "Martyyk" <m...@i...pl>

    Witam. Zastosuj proszek na mrówki firmy Expel bądż firmy Bros.