  • 51. Data: 2009-01-07 12:35:17
    Temat: Re: Mróza konstrukcja dachu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości
    news:5afd.00000047.49649f8d@newsgate.onet.pl...

    > Tak juz w zyciu bywa, ze jak jednemu sie klaniasz to w tym samym czasie na
    > innego wypinasz tylek.
    > Piszesz o zbieznosci pogladow. A to, to co? Cytuje Twoj tekst.
    > Bo wtedy marketing nie działał i przez to ludzie popełniali potężne błędy
    > wykonawcze jak brak impregnacji, brak izolacji fundamentów, sciany 1W itp.

    A ironii w mojej wypowiedzi o marketingu ty nie poniał?;))

    Krzysiek

  • 52. Data: 2009-01-07 13:12:07
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > Użytkownik "tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

    > A ironii  w mojej wypowiedzi o marketingu ty nie poniał?;))

> [...]
    Aaa a ha. No rzeczywiscie nie ponial. Cos ze mna juz zaczyna byc gorzej niz
    myslalem. Chociaz zastanowilo mnie te "potezne" bledy. Zebys choc jaka zaluzja
    rzucil to bym z mety zaskoczyl. A tak to niepotrzebnie, jak wyrostek jaki, w
    te guziki klepalem. Na przyszlosc bede uwazal ale to tez czasem zawodzi; moj
    kolega uwazal a i tak sie potem zenic musial.
    Pzdr.

  • 53. Data: 2009-01-07 13:17:46
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > te guziki klepalem. Na przyszlosc bede uwazal ale to tez czasem zawodzi;
    > moj
    > kolega uwazal a i tak sie potem zenic musial.

    Tak się kończą właśnie zabawy niebezpiecznymi rzeczami;)))

    Krzysiek

  • 54. Data: 2009-01-07 13:19:17
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Sty, 18:45, "Maniek4" <t...@p...fm> wrote:

    > O witaj, dawno Cie tu nie bylo. :-)

    Teraz może będę wpadał tu częściej bo mrozy i rączki mi marzną na
    budowie ...
    ... tak że aż chce mi się robić ... nic.
    ;-)

    > Skoro Tornad pisze o wiezbach ponad 600 letnich, to i tak mysle, ze my
    > takich nie potrzebujemy.:-))

    Ja będę żył wiecznie ...
    :-)))))))))))))))))

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 55. Data: 2009-01-07 15:53:29
    Od: AK Drake <a...@n...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > To sie zgadza, slyszalem o takich przypadkach dla tego napisalem przy
    > zwyklych mrozach. Swoja droga ciekawe jak sobie radza drzewa na Syberii.

    Rosną powoli i "ciasno", mają bardzo zagęszczone słoje w stosunku do
    tych ze strefy umiarkowanej.

    Najlepsze drewno na konstrukcyjne. Piły łańcuchowe na tym "tracą zęby".

    --
    AK Drake

  • 56. Data: 2009-01-07 17:21:11
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jesli Maniek ma zbiezne z tym zdanie to odwoluje go z trybuny honorowej,
    > odbieram nalezne i nienalezne mu medale i zaszyty...

    Tornad, no nie mozesz, nie teraz, nie mozesz normalnie mi tego zrobic....:-)

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2009-01-07 17:23:03
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Użytkownik "tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

    > Tak się kończą właśnie zabawy niebezpiecznymi rzeczami;)))

    HAHAHAHAHA.......

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2009-01-07 17:26:32
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Ja będę żył wiecznie ...
    >:-)))))))))))))))))

    A to sorry, zrob moze stalowa?? :-))

    zpozdro.. TK

  • 59. Data: 2009-01-08 10:54:48
    Od: Sen <s...@w...pl>

    Kilka takich faktow:
    - uzywane kiedys drewno nie bylo pozbawiane zywicy, dzieki czemu jego
    trwalosc byla o niebo wieksza. Teraz przed wycinka zawsze sciaga sie zywice.
    - impragnacja i impregnaty. Nie wiem jak gdzie indziej, ale wiem jak w
    tartaku z ktorego drewno bralem. Tak mam atest srodka ktorym
    impregnowano drewno. I nie wierze w teorie spiskowe, ze tartak do
    impregnacji uzywa super-rakotworczych preparatow. Bo duzym firmom sie to
    po prostu juz nie oplaca. Zreszta, w poprawnie wykonanym poddaszu,
    pomiedzy pomieszczeniem uzytkowym a wiezba jest welna i folia
    paroizolacyjna, a wiezba jest wentylowana, nie ma tam miejsca na
    przenikanie oparow.
    Ale kazy moze robic jak chce. Mozecie smarowac sobie więzbe gęsim
    tluszczem. Ja zaufam sprawdzonemu i duzemu dostawcy drewna.
    Choc pewnie jak bym bral drewno od malego kombinujacego tartaku to
    pewnie tez bym sam wolal impregnowac.
    S.

  • 60. Data: 2009-01-09 09:23:09
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Sen pisze:
> [...]
    > tluszczem. Ja zaufam sprawdzonemu i duzemu dostawcy drewna.
    > Choc pewnie jak bym bral drewno od malego kombinujacego tartaku to

    Skuteczny marketing polega na wykreowaniu potrzeb konsumentów a więc
    ściany masz co najmniej z porothermu, mimo braku piwnicy ściany
    fundamentu zailozowane przeciw wilgociowo minimum dwukrotnie z każdej
    strony, więźba dachowa zaimpregnowana ciśnieniowo a na dachu dachówka
    tylko i wyłącznie ceramiczna. A swoją drogą wytłumacz mi jak "ściąga się
    żywicę" z drzewa, sam mam las i ścinałem drzewa wielokrotnie i w życiu o
    takich cudach nie słyszałem.