  • 11. Data: 2013-04-15 16:19:02
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 16:10:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kris, ja Ci powiem przyjacielska i niepopularna prawde, bo i tak zaraz mnie
    > tu zjedza uzytkownicy super, ale to super myjek z marketu.
    > Generalnie do mycia bezdotykowego samochodu to nie znajdziesz myjki ponizej
    > tysiaca zyli.

    A ja mysle ze wogole takie nie istnieja :) Na moim ubloconyc samochodzie nawet
    najbardziej profi sprzety w profesjonalnych duzych myjniach wysiadaja! To jest dobre
    jak ktos myje raz w tygodniu albo czesciej i ma do umycia glownie kurz, ale jak sie
    myje raz na 2-3 miesiace to trzeba sie zaprzyjaznic z gabeczka :-)

    Co do reszty to sie oczywiscie zgadzam i mysle ze Kris sobie doskonale zdaje sprawe
    ze marketowe sprzety za 200-300 pln nadaja sie conajwyzej do plukania, a ich trwalosc
    jest mocno ograniczona ... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-04-15 17:09:17
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > tu zjedza uzytkownicy super, ale to super myjek z marketu.
    >
    > Generalnie do mycia bezdotykowego samochodu to nie znajdziesz myjki ponizej

    Pisząc "mycie samochodu" nie miałem na myśli aby po tej operacji błyszczał on się jak
    psa jaja na lewej stroni.
    Ma być z grubsza opłukany z kurzu błota itp. Na polerowanie aut szkoda mi czasu. Do
    tej pory myłem woda z węza + szczota w ręce i efekt moim zdaniem był ok. Myjka pewnie
    da jeszcze lepsze efektry, ale głównie chodzi mi o mycie podjazdu i tarasu oraz
    kosiarki.
    >Myjka K 5.55 jest dobra myjka i jak na moj gust to jest model
    >
    > od jakiego wogole powinienes zaczac rozwazania.
    Przeczytałem watek z przed dwóch lat chyba i własnie tam pisałes o 5,55. Teraz chyba
    już tego nie produkują w zeszłym roku bYł nastepca 5.55 CZYLI 5,2012 a w tym
    jeszcze inny nr nadali- własnie kupmpel w skłądzie mi go pokazywał. Nr chyba 5,40ale
    mogłem żłe zapamiętac. Cena katalogowa ok 1200 ja mogę ją kupić poniżej 1000zł. Biorę
    to pod uwage

> [...]
    >
    > parametry z pudelka tanich myjek jakos nie chca pokrywac sie z
    >
    > rzeczywistoscia. Osobiscie odradzam do celow jakie przedstawiles kupno
    >
    > taniej myjki. Prawda jest przykra niestety - dobry sprzet kosztuje. Nawet
    >
    > myjka jaka podaje Adam to nie to samo co myjka tej samej firmy o tych samych
    >
    > parametrach z profesjonalnej serii HD. Lance, dysze, weze to zupelnie co
    >
    > innego, a wszelkiego rodzaju dodatki jak t-racery o ile nie zalezy komus na
    >
    > ograniczeniu chlapania to dodatki do amatorskiego sprzetu, bo dobra myjka
    >
    > zrobi to samo dwa razy szybciej najzwyklejsza lanca.

    Dzięki za info
    >Watpie tez zebys potrzebowal rury do czyszczenia rury kanalizacyjnej.
    Jak temat przemyślałem to się z Tobą zgodze - pewnie w zyciu bym tego do niczego nie
    użył. Zaraz po budowie po kilku miesiącach mieszkania zapchało mi się przyłącze
    kanalizacyjne(resztki materiałów budowlanych itp)
    żadnbą myjką bym tego nie przepchał, facet z autem typui WUKO zrobił mi to za 50zł w
    pół godziny. Od tego czasu kilka lat mineło i spokój.

    Dzieki za opinie.
    Czy wydajność ponad 400l/godz jest ok?

  • 13. Data: 2013-04-15 20:04:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Dzieki za opinie.
    > Czy wydajność ponad 400l/godz jest ok?

    hm...

    6l/minutę czyli tyle co daje zwykła bateria umywalkowa :)

    czyli w dwie sekundy wylewa szklankę wody :)

    chyba słabo

  • 14. Data: 2013-04-15 20:12:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 20:04:45 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > 6l/minut� czyli tyle co daje zwyk�a bateria umywalkowa :)

    A do czego to Kris podlaczy jak nie to baterii umywalkowej? ;-) Jezeli myjka bedzie
    miala wieksza wydajnosc niz zrodlo zasilania to bedzie dostawala "czkawki" i pompa
    sie szybciej zuzyje :-)

    Moja myjka ma wydajnosc ~570l/h i myje jak szalona a to ze nie robi sie przy tym
    jezioro pod autem to jest jej wielka zaleta :-) Mysle ze wiekszej wydajnosci nie
    bylbym jej w stanie moim kranikiem w garazu zapewnic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-04-15 20:24:13
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > 6l/minut� czyli tyle co daje zwyk�a bateria umywalkowa :)
    > czyli w dwie sekundy wylewa szklankďż˝ wody :)

    Karchery serii 5 mają własnie wydajność w granicach 460 litrów/godz
    Myjnie samochodowe samoobsługowe mają wydajność 11 litrów/min więc 6 l/min w
    amatorskiej myjce to nie najgorzej myślę

  • 16. Data: 2013-04-15 22:05:57
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-15 09:23, Kris pisze:
    > Wiosna nadeszła, myjke czas kupić.,
    > Zastosowanie rzekłbym standardowe:
    > 2 auta,
    No właśnie - zacznij od sprawdzenia, czy w Twojej gminie wogóle wolno
    myć auta poza myjnią. Wiele gmin (jak nie większość) wprowadziło
    przepisy zabraniające mycia samochodów. U mnie tak jest, ale nasza
    dzielna straż jeszcze nie wpadła na ten trop zarabiania łatwych
    pieniędzy. Póki co myję ale wk...am się, bo IMO z auta zmywam tylko to,
    co przywiozłem z dróg gminnych - nie zmywam przecież żądnych
    chemikaliów, oleju itp.
    Jacek

  • 17. Data: 2013-04-15 22:16:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 22:05:57 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > W dniu 2013-04-15 09:23, Kris pisze:

    > No w�a�nie - zacznij od sprawdzenia, czy w Twojej gminie wog�le wolno
    >
    > my� auta poza myjni�. Wiele gmin (jak nie wi�kszo��) wprowadzi�o
    >
    > przepisy zabraniaj�ce mycia samochod�w.

    Póki co tym się nie przejmuję. Do moje posesji prowadzi ponad 100 metrowa moja
    prywatna droga i strażnicy tak łatwo mnie nie podejdą;)

  • 18. Data: 2013-04-15 22:37:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Karchery serii 5 mają własnie wydajność w granicach 460 litrów/godz
    > Myjnie samochodowe samoobsługowe mają wydajność 11 litrów/min więc 6
    > l/min w amatorskiej myjce to nie najgorzej myślę

    po sprawdzeniu masz w sumie rację :)

  • 19. Data: 2013-04-15 23:07:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]
    >umycia glownie kurz, ale jak sie myje raz na 2-3 >miesiace to trzeba sie

    Dwa, trzy miesiace powiadasz? :-))

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2013-04-15 23:13:37
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 23:07:36 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dwa, trzy miesiace powiadasz? :-))

    Po co myc czesciej? ;) Tylko na jakies imprezy myje, dwa razy do roku na swieta etc.
    Samochod to srodek transportu, nie traktuje go jakos specjalnie (pozatym w sumie to
    mam 3 obecnie - nie chcialoby mi sie ich wszystkich myc co tydzien! Szkoda zycia ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.