  • 41. Data: 2013-05-02 07:20:31
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kris napisał(a):
> [...]

    Maszynka daje radę, choć dobrze jest troszeczką ją stjuningować -
    skasować luzy przede wszystkim...

    Na razie wydaje się, że tarcze będą starczać dość długo.

    I tu jest hundebegraben :)
    --
    zbigi

  • 42. Data: 2013-05-10 09:21:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 21:18:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Moim zdaniem nie.

    A co sądzisz o łańcuchach PICCO DURO
    http://allegro.pl/lancuch-stihl-picco-duro-widiowy-3
    -8-1-3mm-52og-i3235974073.html
    Warty swojej ceny? Czy mopże lepiej 3 tradycyjne w to miejsce?

  • 43. Data: 2013-05-11 10:23:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >A co sądzisz o łańcuchach PICCO DURO
    >http://allegro.pl/lancuch-stihl-picco-duro-widiowy-
    3-8-1-3mm-52og-i3235974073.html
    >Warty swojej ceny? Czy mopże lepiej 3 tradycyjne w to miejsce?

    Lancuch bardzo chwalony.
    Ja go nigdy nie uzywalem, ale widzialem juz te lancuchy z powyrywanymi
    ostrzami. Rzecz calkiem normalna, bo twarde materialy sa za razem kruche,
    wiec sa tez malo odporne na uderzenia - w tym przypadku na kontakt z np.
    gwozdziami w drewnie. O ile normalny lancuch po spotkaniu z gwozdziem nadaje
    sie zwykle do ostrzenia, tak tu nie ma co ostrzyc. Jezeli tniesz drewno z
    powiedzmy lasu na opal to warto. Do rozbiorek moim zdaniem z ekonomicznego
    punktu widzenia nadaje sie tak sobie.

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2013-05-11 20:56:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 maja 2013 10:23:48 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > U?ytkownik "Kris" <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Lancuch bardzo chwalony.
    Dzięki za opinie.
    Spóźniioną niestety bo wczoraj zamówiłem;)

    > Ja go nigdy nie uzywalem

    Zakłądam że do otrzenia równiez dio Ciebie nie trafiją więc dla mnie to pozytywna
    wiadomość;)
    >ile normalny lancuch po spotkaniu z gwozdziem nadaje
    >
    > sie zwykle do ostrzenia, tak tu nie ma co ostrzyc.

    Ogniwo ok 2zł kosztuje więc wuymieniamy jakby co;)
    > Jezeli tniesz drewno z
    >
    > powiedzmy lasu na opal to warto.

    Ot to.
    Ten rok będzie inny jak inne.
    Zawsze drewno miałem z różnych żródeł i w różnym terminie a teraz mam zamówione
    jednorazowo 0m2 tzw papierówki liściastej którą przywiozą mi jednego dnia więc kilka
    dni ostrego piłowania będzie;)
    Tak na marginesie- w zeszłym roku bez znajomości trudno było od leśniczego drewno
    kupić a w tym roku u nas każdy prawie leśniczy sprzedaje bez łaski a i oficjalne
    ceny niższe;)

  • 45. Data: 2013-05-12 18:29:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 maja 2013 20:56:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zawsze drewno miałem z różnych żródeł i w różnym terminie a teraz mam zamówione
    >jednorazowo 0m2 tzw papierówki
    Cyfrę wcieło;) Miało być:
    "60 m2 tzw papierówki"

  • 46. Data: 2013-05-12 19:20:51
    Od: p...@t...pl

    Na pewno kwadratowych? :)

  • 47. Data: 2013-05-12 20:30:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 19:20:51 UTC+2 użytkownik p...@t...pl
    napisał:
    > Na pewno kwadratowych?
    Na pewnno nie;)
    m3

  • 48. Data: 2013-05-12 20:47:28
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 12 maja 2013 20:30:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na pewnno nie;)
    >
    > m3

    No jak z nadleśnictwa to m3, jak od handlarza to przestrzenne, hheeehe.

  • 49. Data: 2013-05-12 22:29:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Zakłądam że do otrzenia równiez dio Ciebie nie trafiją więc dla mnie to
    >pozytywna wiadomość;)

    Ostrzy sie takie rzeczy tarczami diamentowymi. Tarcza drozsza to i ostrzenie
    drozsze. :-)

    >Ogniwo ok 2zł kosztuje więc wuymieniamy jakby co;)

    Doliczyc musisz tez wymiane, ale stresu nie ma.

    >Tak na marginesie- w zeszłym roku bez znajomości trudno było od leśniczego
    >drewno kupić a w tym roku u nas każdy prawie >leśniczy sprzedaje bez łaski
    >a i oficjalne ceny niższe;)

    Moze wreszcie skonczy sie ta paranoja.

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2013-05-13 06:01:21
    Temat: Re: Myjka ?
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Kris napisał(a):
    [...]
> [...]
    > Tak na marginesie- w zeszłym roku bez znajomości trudno było od leśniczego
    drewno kupić a w tym roku u nas każdy prawie leśniczy sprzedaje bez

    Bo elektrownie przestały kupować biomasę do współspalania - między
    innymi ceny świadectw emisji CO2 spadły tak, że biomasa przestała się
    opłacać.
    I bardzo dobrze :)
    --
    zbigi