  • 171. Data: 2014-10-02 12:00:48
    Temat: Re: Myszy
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 11:54:37 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > ROTFL i tyle znowu z odpwiedzi na kluczowe pytanie.
    > Nie odpowiesz, bo NIE WIESZ, lamerze.

    Swoja droga gratulacje - wszedles w komitywe z samym Lawa! Tym samym dolaczyles
    do grona najwiekszych idiotow w grupie - gratki stary :)

    --
    Adam Sz.

  • 172. Data: 2014-10-02 12:02:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 12:00:35 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Masz odpowiedzieć na proste pytanie, na które notorycznie unikasz
    > odpowiedzi, lamerze.

    MAM!? :-) Jebnij z dyni w najblizsza sciane bo chyba sie troche zagalopowales :)

    --
    Adam Sz.

  • 173. Data: 2014-10-02 12:09:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Oct 2014 02:58:45 -0700 (PDT), Adam

    > Otoz wyjasnienie jest wyjatkowo proste: smycza szarpie wtedy kiedy widze,
    > ze trzeba

    To napisz w końcu jak go szrpniesz za smycz/obrożę gdy pies biega na
    podwórku o 3 w nocy, albo jak go szarpniesz za smycz gdy UJADA podczas
    twojej nieobecności.

    No Adasiu, już raz się w końcu przyznałeś do UŻYWANIA SIŁY w stosunku do
    psa, choć sam podważałeś skuteczność jej używania w szkoleniu.

    > - obroza napierdala psa za kazde szczekniecie
    > (bez znaczenia w jakim jest wtedy stanie i co robi).

    Jak zwykle kłamiesz i konfabulujesz żeby udowodnić swoje racje.
    Miałbyś chociaż tyle pokory, żeby przeczytac jak działa obroża.

    Mógłbyś także przestać być nadętym bufonem co udaje że pozjadał wszystkie
    rozumy i dopuścić możliwość, że klikera, czy naprzemiennie gwizdka, można
    używać do wskazywa psu dźwiękiem zarówno dobrych jak i korekty
    narastających złych zachowań.

    Ale że jesteś ograniczony umysłowo, to pierdolisz farmazony by tylko uciec
    od "trudnej" a kluczowej odpowiedzi.

    > Wiesz, ze do szkolenia psa trzeba psychicznie przygotowac i nastawic?

    Ty zdecydowanie musiałeś się przygotować, bo jak sam napisałeś, na początku
    wychowałeś sobie idiotę.

    > Nie macie pojecia o czym piszecie :)

    Tak, tylko Adaś wie! Adaś wie wszystko!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 174. Data: 2014-10-02 12:12:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Oct 2014 03:02:09 -0700 (PDT), Adam

    > MAM!? :-)

    Póki co rzeczywiście wolisz z siebie robić pośmiewisko
    i pokazywać jakim jesteś manipulantem, ignorantem i hipokrytą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 175. Data: 2014-10-02 12:15:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 12:09:35 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Tak, tylko Adaś wie! Adaś wie wszystko!

    Michałek wie lepiej? :D

    --
    Adam Sz.

  • 176. Data: 2014-10-02 12:24:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-02 12:02, Adam pisze:

    > MAM!? :-) Jebnij z dyni w najblizsza sciane bo chyba sie troche zagalopowales :)

    Wszyscy dawno wymiekli, bo nie ma z kim wogole dyskutowac. I to chyba
    nie przypadek, ze nikomu nie chce sie juz gadac, a ten dalej ujada jakby
    od tego cos zalezalo.
    Kolo ma jakies problemy i nie jest to stolec.

    Pozdro.. TK

  • 177. Data: 2014-10-02 12:24:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Oct 2014 03:15:29 -0700 (PDT), Adam

    > Michałek wie lepiej? :D

    Ważne, że wszystkowiedzący chwalipięta Adaś twierdził że WIE, a jednak NIE
    WIE i po raz KOLEJNY wychlastał pytanie, na które odpowiedź miała być
    prosta jak "PIKUŚ".

    Adasiu, dzieciaku, zlituj się.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 178. Data: 2014-10-02 12:27:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 02 Oct 2014 12:24:55 +0200, Maniek4

    > Wszyscy dawno wymiekli, bo nie ma z kim wogole dyskutowac.

    Najpierw to trzeba w ogóle dyskutować, a nie manipulować, zmyślać, dorabiać
    coś co nie zostało napisane.

    > I to chyba nie przypadek, ze nikomu nie chce sie juz gadac,
    > a ten dalej ujada jakby od tego cos zalezalo.

    Strzelam że za tę wypowiedź Adaś w nagrodę
    za dobre zachowanie wyliże ci jajka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 179. Data: 2014-10-02 12:40:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 12:24:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > od tego cos zalezalo.
    > Kolo ma jakies problemy i nie jest to stolec.

    Znaczy kto - ja? Zobacz na statystyke i tego ile produkujesz znakow - jakies 10
    x wiecej niz ja. Wiec kto tu ma problem? :-)

    --
    Adam Sz.

  • 180. Data: 2014-10-02 12:42:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 października 2014 12:24:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kolo ma jakies problemy i nie jest to stolec.

    Ah sory Maniek pomylilem Cie z myjkiem (post usunalem ale pewnie gdzies bedzie
    jeszcze wisial) - za duzo rzeczy naraz robie i juz nie patrze kto pisze :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.