  • 211. Data: 2014-10-03 14:02:28
    Temat: Re: Myszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Oct 2014 13:10:51 +0200, Maniek4

    > Natrectwa sa obiawem pewnych anormalnych stanow psychicznych o
    > wielorakim podlozu. Czasem jedynym sposobem zlagodzenia ich
    > jest wizyta u psychiatry.

    Na przykład powtarzanie, że się z kimś kończy dyskusję, a potem ponowny
    powrót i podgryzanie. Skorzystaj ze swojej rady.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 212. Data: 2014-10-03 14:53:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 13:06:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Przypomnij mi - czy to czasem nie ty wypisywa�e� te brednie o
    > uzale�nianiu ps�w od narkotyk�w?

    Nie, cos ci sie pomylilo.

    --
    Adam Sz.

  • 213. Data: 2014-10-03 16:29:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-03 14:02, Myjk pisze:
    > Fri, 03 Oct 2014 13:10:51 +0200, Maniek4

    > Na przykład powtarzanie, że się z kimś kończy dyskusję, a potem ponowny
    > powrót i podgryzanie. Skorzystaj ze swojej rady.

    Tylko kiedy piszesz podobne bzdury podajac mnie za przyklad:

    "> Dyskusja na ten temat wbrew pozorom nie jest bzdurna, bo problem jest
    > powszechny. Nie jest rozwiązany, bo są takie mameje jak Adaś czy
    Maniek co
    > psy traktują po człowieczemu, nie dopuszczają stosowania środków w nieco
    > odmiennej formie niż sami stosują."

    Choc jak widac po liczbie wymieknietych Twoich adwersarzy i tak bez
    znaczenia.

    A teraz cos napisz na temat zaiste zywotnego, podobno "powszechnego"
    problemu nad ktorym tak sie spinasz wypisujac elaboraty, bo moj post
    bedzie ostatni.

  • 214. Data: 2014-10-03 17:02:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 16:29:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A teraz cos napisz na temat zaiste zywotnego, podobno "powszechnego"
    > problemu nad ktorym tak sie spinasz wypisujac elaboraty, bo moj post
    > bedzie ostatni.

    Odpuśc mu bo gość w kolejnej dyskusji się udziela nie rozumiejąc o czym mowa. Czasami
    pisze coś co ma sens ale jest to jakby z boku głownego wątku.
    W tej dyskusji od poczatku nie rozumie w czym problem ale posty generuje.
    Gdzies tam po drodze Lawa doszedłz więc zaraz będzie więcej wyzwisk, coś o proekcji,
    anonimowości i straszenie policją/prokuratorem.
    Będzie się działo;)

  • 215. Data: 2014-10-03 17:27:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Oct 2014 16:29:25 +0200, Maniek4

    > Tylko kiedy piszesz podobne bzdury podajac mnie za przyklad:

    Podaję cię za przykład, bo pisałeś w tym wątku i wypisywałeś podobne bzdury
    co Adaś. To dlaczego niby mam cię nie podawać za przykład?

    > Choc jak widac po liczbie wymieknietych Twoich adwersarzy
    > i tak bez znaczenia.

    Póki co wszyscy piszą, z tobą na czele.

    > bo moj post bedzie ostatni.

    Nie obiecuj, nie obiecuj, bo znowu zrobisz z siebie kłamczuszka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 216. Data: 2014-10-03 17:31:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Oct 2014 08:02:16 -0700 (PDT), Kris

    > Odpuśc mu bo gość w kolejnej dyskusji się udziela
    > nie rozumiejąc o czym mowa.

    No, no! Nie rozumiem wcale że Adaś stosuje siłę w stosunku do swojego psa
    żeby go wychować a upiera się że tej siły nie stosuje, hipokryta. ;>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 217. Data: 2014-10-03 19:13:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-03 17:02, Kris pisze:

> [...]
    > Gdzies tam po drodze Lawa doszedłz więc zaraz będzie więcej wyzwisk, coś o
    proekcji, anonimowości i straszenie policją/prokuratorem.

    Policja? Straszyl kogos policja, a mnie nazywal na tej grupie sk..synem?
    No to niezle. Tylko czemu wlasciwie mnie to nie dziwi? :-)

    Nie uwazasz, ze to ciekawe, ze Majk tak sie spina? Przeciez to smieszne,
    ze przy tak blachym temacie mozna sobie narobic tylu wrogow. Ani to
    wazne, ani na temat, a ten nawija i nawija nie patrzac na nic. :-)

    Pozdro.. TK

  • 218. Data: 2014-10-03 20:24:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Oct 2014 19:13:12 +0200, Maniek4

    > mozna sobie narobic tylu wrogow.

    Raptem czterech, i zawsze lepiej mieć czterech wrogów niż czterech
    manipulantów i hipokrytów wśród "przyjaciół". Poza tym co, teraz
    przyjdziesz do mnie z kolegami? :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 219. Data: 2014-10-03 21:11:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 19:13:12 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Policja? Straszyl kogos policja, a mnie nazywal na tej grupie sk..synem?
    > No to niezle. Tylko czemu wlasciwie mnie to nie dziwi? :-)
    Na tej grupie chyba jeszcze nie(ale pewności nie mam) ale na sąsiednich to norma-
    nawet kopie zawiadomienia pokazywał które na Policję złożył żeby ustalili adres
    gościa który go niby obraził podczas dyskusji. Palant zwykły szkoda słów.

  • 220. Data: 2014-10-03 21:14:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 17:31:33 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > No, no! Nie rozumiem wcale że Adaś stosuje siłę w stosunku do swojego psa
    > żeby go wychować a upiera się że tej siły nie stosuje, hipokryta. ;>
    Pyszczys jak Lawa na kazdy post a nie bardzo wiesz o czym jest dyskusja. Jeszcze
    zacznij wyzwska itp(to w sumie już z Adamem przerabiacie) i będzie trudno pokonac
    Ciebie doświadczeniem nawet schodząc do Twojego poziomu dyskusji.