  • 61. Data: 2014-12-13 11:28:52
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-13 11:00, Adam pisze:

    > Szkoda czasu na tego idiote :-) Ja sie juz przekonalem w watku nt. wychowania
    > psa ze w jego glowie jest tylko echo.

    Pamietamy, pamietamy. O grzaniu pompa powietrzem ze strychu nie bylo?

    Pozdro.. TK

  • 62. Data: 2014-12-13 11:51:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Dec 2014 11:26:38 +0100, Maniek4

    > Piles cos?
    > Przeciez nie pisal nwet do Ciebie.

    ROTFL

    Zdecyduj się w końcu, maniek.

    > Dobrze sie czujesz?
    > Jak komus temat pasuje to pisze,
    > jak nie to nie pisze. Co ja mam do tego?
    > Wychodzi niestety, ze faktycznie ktos ma problem z emocjami,
    > ale napewno nie jest to Ghost.

    Wiadomo wszem i wobec, że to ty masz problem z emocjami na punkcie
    borapotfora. Ostatnio się zapierałeś usilnie, że nie chodzi o kasę aż tu
    nagle wyjeżdżasz z kolejnym wątkiem, w którym rozbija się tylko i wyłącznie
    o kasę. :D

    > I nic Ci do tego. Moge, lubie i chce mi sie.

    Najwidoczniej nie znasz netykiety i dlatego zarzucasz grupę swoimi
    entegami, pomimo, że są grupy gdzie byś się idealnie znalazł.

    > Nie no wez. Przeciez to infantyle.

    Bardziej infantylne niż wyciąganie borapotfora do odpowiedzi, a następnie
    jego "argumentowanie" swoją miętką pytką? Nie no, weź.

    > Juz Ci pisalem. Czytac nie musisz.

    Nie będziesz mi mówił co mogę a czego nie mogę.
    Wiem co mogę i to do mnie należy decyzja.
    Przyswój to w końcu.

    > Wybieraj tylko powazne watki.
    > Bo prawde mowiac to jedyne co mozesz zrobic.

    Te niepoważne też bedę wybierał i komenował jak mi się podoba. Jak sam
    zauważyłeś, nic ci do tego -- a jak ci się nie podoba że komentuję twoje
    posty, to ich nie pisz. Poważnie, masz zrypaną logikę, co udowodniłeś w
    wielu wątkach, w szczególności popisałeś się wybitnie w wątku o wychowaniu
    psów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2014-12-13 11:53:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 13 grudnia 2014 11:28:52 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pamietamy, pamietamy. O grzaniu pompa powietrzem ze strychu nie bylo?

    A te rzeczy zwiazane z ogrzewaniem i klimatyzacja to juz inna para kaloszy :-)
    Niech robi jak chce - jemu dupa zmarznie albo ucho napuchnie od halasu - mi
    to rybka. Ale znecania sie nad zwierzetami nie scierpie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 64. Data: 2014-12-13 11:54:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Dec 2014 02:00:12 -0800 (PST), Adam

    > Szkoda czasu na tego idiote :-)

    Nie mlaskaj.

    > Ja sie juz przekonalem w watku nt. wychowania
    > psa ze w jego glowie jest tylko echo.

    Echo na twoje super "argumenty", hipokryto i manipulancie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2014-12-13 12:01:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Dec 2014 02:53:23 -0800 (PST), Adam

    > A te rzeczy zwiazane z ogrzewaniem
    > i klimatyzacja to juz inna para kaloszy :-)

    Przecież sam sobie udowniłeś, że uzyskam ten sam efekt co ty swoim turbo
    wentylatorem z pompy powietrznej. Już zapomniałeś. Wiadomo, z pamięcią masz
    jeszcze większe problemy niż maniuś z czytaniem ze zrozumieniem. he he he

    > Niech robi jak chce - jemu dupa zmarznie
    > albo ucho napuchnie od halasu - mi to rybka.

    Pewnie, że zrobię jak zechcę, tak jak i ty sobie będziesz montować
    turbowentylatory na ścianach, które będą cichutkie i wyjątkowo komfortowe.

    > Ale znecania sie nad zwierzetami nie scierpie.

    To po co, cyniku i hipokryto, ciągniesz zwięrzęta smyczą za szyję?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 66. Data: 2014-12-13 12:05:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-13 10:42, Myjk pisze:

    > Może jesteś ślepy, albo masz pamięć kiepską, bo z pewnością nie umiesz
    > czytać ze zrozumieniem, ale wykazywałem ci to już w poprzednim wątku, a
    > teraz zwracałem ponownie uwagę, że raz ci to już wykazywałem. hehe A ty,
    > jak ten osioł, dalej swoje. Jednak kompletnie nic nie przyswajasz.

    I dziwisz sie, ze trudno czytac ze zrozumieniem kogos, kto wiekszosc
    mysli w glowie ma tak poukladane?

    > ADRESOWAŁEŚ GO DO *WSZYSTKICH* CZYTAJĄCYCH TĘ GRUPĘ.
    > Czy ty byłeś kiedyś normalny?

    No i kilku odpisalo bez zalu. Poza jednym ktoremu temat sie nie podoba i
    probuje narzucic reszcie swoj porzadek.
    Nie przejmuj sie, ze nic nie rozumiesz. Sa jeszcze inne dziedziny zycia
    w ktorych sprawdzisz sie napewno znacznie lepiej.

    > Mam wybór, wiem o tym, i z niego korzystam jak mi się podoba. Ty mi nie
    > będziesz sugerować, jak mam z tego prawa wyboru korzystać.

    Wlasnie bede, bo to jedyna droga zeby nie leciala Ci piana z pyska.

    > Czego znowu nie zrozumiałeś?

    Zrozumialem probe deprecjonowania dyskutanta wyrwanymi cytatami z innych
    dyskusji. Mam Ci odpowiedziec czemu nie poddalem sie manipulacji?

    > Przy tobie trzeba krótko i zwięźle, bo jak napiszę zbyt złożone zdanie, to
    > albo nie zdołasz przeczytać do końca, albo nie zrozumiesz. To był ukłon w
    > twoją stronę, mańku.

    A miedzy belkotem alkoholika odpowiesz czy zajebiscie pisac to dobrze
    czy zle? Przypomne, ze przed ostatnimi Twoimi flaszkami o to pytalem.

    > Wszystko rozumiem, nawet ci wyjaśniłem, że pisałeś mi to, co ja tobie
    > napisałem już dawno. Usiądź wygodnie i przeczytaj ponownie.

    No ale mi nie przeszkadza, ze piszesz i czytasz. To Tobie przeszkadza,
    ze ja pisze.

    > Widzę, że rączki nadal masz zajęte. Odrobię lekcje za ciebie, leniu:
    > http://sjp.pwn.pl/sjp/zajebisty;2542522.html

    Aaaa, czyli dobrze. No to sie ciesze.

    > Coś jak magister blokers.

    Ahaaaaa.
    http://magisterblokers.wordpress.com/
    Calkiem niezle, ale to nie moje.

    > Przez szczelinę żyletki, jak góst.

    Podchwitliwe pytanie, dajace do myslenia, na ktore nie bylo odpowiedzi.
    Jakie to grupowe. Jak czaisz baze to odpowiedz sobie sam.
    A do meritum to jak to jest z ta struga? Widzisz ja tam?

    > Też słyszałem i używam ich jako wyraz szacunku do dyskutanta, a nie do
    > trolla przebrzydłego, co czytać nie potrafi ze zrozumieniem i nie umie po
    > męsku się zachowywać, tylko na rodzinę wjeżdża.

    Daj juz spokoj. Na ta manipulacje nikt sie nie nabierze.

    > W gówno można wejść przez przypadek, jak ja w "rozmowie" z tobą. Na
    > szczęście da się szybko to wytrzeć. A słoma z butów zawsze takim jak ty
    > wylizie.

    Uuuuu. Puszczaja zwieracze widze. :->>

    > Sami sobie robicie dobrze.

    Strasznie brakuje Ci koalicji co?

    > No i już masz odpowiedź na swoje pytanie.
    > Następnym razem się zastanów wcześniej, nie będziesz marnować internetu.

    Pytalem Cie o cos, co dotyczy internetu?

    TK

  • 67. Data: 2014-12-13 12:26:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Wiadomo wszem i wobec, że to ty masz problem z emocjami

    Jest dobre powiedzenie, ze jeśli trzech kolesi ci mówi, ze jesteś pijany, to
    najlepsze co możesz zrobić to iść się przespać.

    Wszyscy maja problemy z emocjami, ale niestety tylko ty wychodzisz na
    idiotę.

  • 68. Data: 2014-12-13 12:28:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-13 11:51, Myjk pisze:
    > Sat, 13 Dec 2014 11:26:38 +0100, Maniek4

    > ROTFL
    >
    > Zdecyduj się w końcu, maniek.

    Skoro nie pisal to po co szczekasz?

> [...]
    > nagle wyjeżdżasz z kolejnym wątkiem, w którym rozbija się tylko i wyłącznie

    Nie wiem co tam w swojej paranoi widziales, ale nastepnym razem czytaj
    ze zrozumieniem.

    > Najwidoczniej nie znasz netykiety i dlatego zarzucasz grupę swoimi
    > entegami, pomimo, że są grupy gdzie byś się idealnie znalazł.

    Zdecyduj sie. Netykieta czy entegi? Albo choc raz w zyciu przeczytaj
    netykiete, a nie znow uzywasz pojec ktorych nie znasz.

    > Bardziej infantylne niż wyciąganie borapotfora do odpowiedzi, a następnie
    > jego "argumentowanie" swoją miętką pytką? Nie no, weź.

    No dobra. Mozesz sobie nie darowac rowniez nastepnym razem. :-DD

    > Nie będziesz mi mówił co mogę a czego nie mogę.

    A w zyciu. Nigdy nic takiego nie pisalem :-)

    > Wiem co mogę i to do mnie należy decyzja.
    > Przyswój to w końcu.

    No to luzik. Skoro chcesz mnie czytac to jest mi tylko milo. Nie rozumie
    w takim razie po co ten caly cyrk, ze cos pisze. Czytaj tam sobie w
    spokoju dalej. W razie czego pytaj.

    > Te niepoważne też bedę wybierał i komenował jak mi się podoba. Jak sam
    > zauważyłeś, nic ci do tego -- a jak ci się nie podoba że komentuję twoje
    > posty, to ich nie pisz.

    Ciesze sie zatem, ze chcesz czytac moje watki i je komentowac. Inaczej
    pisanie nie ma sensu.

    > Poważnie, masz zrypaną logikę, co udowodniłeś w
    > wielu wątkach, w szczególności popisałeś się wybitnie w wątku o wychowaniu
    > psów.

    W kazdym razie licze na dalsza Twoja lekture i czynny udzial w
    nadchodzacych dyskusjach.

    TK

  • 69. Data: 2014-12-13 12:48:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Dec 2014 12:26:13 +0100, Ghost

    > Wszyscy maja problemy z emocjami, ale niestety tylko ja,
    > ghost, wychodzę na idiotę.

    No.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 70. Data: 2014-12-13 13:06:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 13 grudnia 2014 12:01:34 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Pewnie, że zrobię jak zechcę, tak jak i ty sobie będziesz montować
    > turbowentylatory na ścianach,

    LOL jakie turbowentylatory na scianach? :)))
    Wymyslasz jakas nowa rzeczywistosc.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.