  • 11. Data: 2016-01-23 12:54:16
    Temat: Re: NTG Do Adama Sz.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jan 2016 21:14:22 -0000 (UTC), masti

    > jak łatwiejsze to spokojnie możesz.
    > Stoczek nadaje sie nawet dla zupełnie początkujących

    Ale i tak się to nie opłaca. Ja nawet (a może tym bardziej) z dzieciakiem
    wyjeżdżam w Alpy. Szczególnie, że wyapda dzieciakom wziąć instruktora, a w
    PL instruktorzy nie chcą szkolić grup (np. 2-3 dzieci znajomych) a lekcje
    indywidualne są chorobliwie drogie. Dlatego jeżdżę na tzw. Ferie Rodzinne z
    polskimi "biurami zimowymi" typu RASC czy SS. Dziecko się zostawia o 9 pod
    instruktorami, odbiera o 14 -- samemu można w tym czasie spokojnie pocinać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 12. Data: 2016-01-23 12:57:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 12:54, Myjk pisze:
> [...]
    > instruktorami, odbiera o 14 -- samemu można w tym czasie spokojnie pocinać.
    I to się nazywa ferie z dziećmi? :-> To nie lepiej pojechać bez dzieci w
    jakimś normalnym terminie?

    Maciek

  • 13. Data: 2016-01-23 13:18:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Jan 2016 12:57:08 +0100, Maciek

    > I to się nazywa ferie z dziećmi? :->

    Tak, od 14 do 16 jeszcze jest trochę czasu kiedy sobie wspólnie pojeździmy,
    od 16 do 20 też jest czas bycia z dzieckiem (choć biuro też dzieciom
    organizuje zajęcia po stoku). :P

    Ja jeżdżę względnie dobrze na nartach (trochę się z RASC szkoliłem),
    dziecko też ma być uczone przez instruktora -- oni mają metodykę opracowaną
    pod dzieci, ponadto dzieci są w grupie z dziećmi, itd.

    > To nie lepiej pojechać bez dzieci w jakimś normalnym terminie?

    Jedno nie wyklucza drugiego. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2016-01-23 21:24:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 stycznia 2016 23:00:56 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jade do Czarnej, stad ten Cienkow. Latem tam chodzilem na piechote, ale
    > zima nigdy nie bylem. Mozna na dobra sprawe wejsc na gore i zjechac do
    > Malinki. Tylko trzeba jakos wrocic. Popatrze jeszcze te klepki.

    Kumpel wlasnie dzisiaj byl na Cienkowie i mowil, ze calkiem fajnie :) Na
    klepkach tez zjezdzal (bo to jest po drugiej stronie drogi ;) I nawet
    ponoc korkow nie bylo duzych :)`
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-01-24 19:02:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 21:24:36 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kumpel wlasnie dzisiaj byl na Cienkowie i mowil, ze calkiem fajnie :) Na
    > klepkach tez zjezdzal (bo to jest po drugiej stronie drogi ;) I nawet
    > ponoc korkow nie bylo duzych :)`

    Maniek - bylem dzisiaj na Palenicy i... jedz do Bialki, serio :))

    Z Katowic masz tylko z 50min dalej - na Zakopiance powinien byc w miare luzik -
    w tamta strone i tak skrecasz z 10-15km przez Zakopanym w lewo, a spowrotem
    to sobie odpalisz google maps i Cie poprowadzi bez korkow spowrotem :)

    Pojezdzisz sobie na 100%. Na palenicy warunki sa beznadziejne - same muldy.
    Zeby sobie dobrze pojezdzic to musisz byc tam o 7 rano i tak przez 2-3h
    bedzie OK. Pozniej robi sie niefajnie :)

    W Bialce jezdzilem 3 dni i tam od rana do wieczora warunki byly *perfekcyjne* :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-01-25 00:11:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-24 o 19:02, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > bedzie OK. Pozniej robi sie niefajnie :)
    >
    > W Bialce jezdzilem 3 dni i tam od rana do wieczora warunki byly *perfekcyjne* :)

    Ech Adam... Jade do Wisly.
    Moglbys tak chociaz w ramach patriotyzmu lokalnego napisac, ze w Wisle
    jest git?
    Bialka to w chu od Wisly. A lepsze od Bialki sa Dolomity nieco nizej. No
    wez mnie nie zalamuj moim wyborem... :-(

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2016-01-25 00:14:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-23 o 13:18, Myjk pisze:
> [...]
    > dziecko też ma być uczone przez instruktora -- oni mają metodykę opracowaną
    > pod dzieci, ponadto dzieci są w grupie z dziećmi, itd.

    A tam z Waszymi radami...
    W Himalaje moze zarazerwije w przyszlym roku... :-P

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2016-01-25 01:41:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 00:11:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ech Adam... Jade do Wisly.

    Z Katowic, z korkami przed Wisla wyjdzie tak samo jak do Bialki :-)

    > Moglbys tak chociaz w ramach patriotyzmu lokalnego napisac, ze w Wisle
    > jest git?
    > Bialka to w chu od Wisly.

    No ale pisales, ze jedziesz z Katowic :-)

    > A lepsze od Bialki sa Dolomity nieco nizej. No
    > wez mnie nie zalamuj moim wyborem... :-(

    No juz nie przesadzajmy - roznice masz rzedu 30-40 minut, do Bialki z Katowic
    walisz A4, a potem kawalek Zakopianka - jezdzilem tam tez pare razy i nigdy
    jeszcze w korku nie stalem :-)

    Jedziesz na pare dni czy jeden dzien?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-01-25 14:51:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-01-25 o 01:41, Adam Sz. pisze:

    > No ale pisales, ze jedziesz z Katowic :-)

    Mialem na mysli kierunek. Cel to Wisla. Gdybm jechal do Bialki to nie
    przez Katowice.

> [...]
    > walisz A4, a potem kawalek Zakopianka - jezdzilem tam tez pare razy i nigdy

    Jeszcze nie wiem. Popieprzyla sie pogoda. Zamiar jest taki zeby z
    dzieciakami pobyc na stoku. Jak bedzie sie zobaczy.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2016-01-25 15:19:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 14:51:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Jeszcze nie wiem. Popieprzyla sie pogoda. Zamiar jest taki zeby z
    > dzieciakami pobyc na stoku. Jak bedzie sie zobaczy.

    Tak dopytuje mocno, bo Ty przeciez mieszkasz na drugim koncu Polski, nie?

    I jest dla mnie rzecza niewiarygodna, ze Ty specjalnie z drugiego konca
    Polski chcesz przyjechac do Wisly zeby pojezdzic na nartach????? :-)

    Czy po prostu jedziesz gdzies indziej, a tylko jeden dzien chcesz odskoczyc
    i poszusowac? Mowie Ci - jedz do Bialki i nawet nie mysl o Wisle. To jest
    przereklamowana wiocha :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.