  • 11. Data: 2014-10-06 14:50:19
    Temat: Re: NTG Drukarka - moze ktos wie jaki model
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 14:29:01 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak najbardziej. W mojej CLP325W za 300z� s� czujniki toner�w

    Ale jestes pewien, ze to czujniki? Czy po prostu drukarka po wydrukowaniu
    jednej strony robi -1 na jakims prostym liczniku w czipie i wedlug tego licznika
    wyswietla stopien jego zuzycia? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-10-06 14:51:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Ale jestes pewien, ze to czujniki? Czy po prostu drukarka po wydrukowaniu
    > jednej strony robi -1 na jakims prostym liczniku w czipie i wedlug tego licznika
    > wyswietla stopien jego zuzycia? :)

    no jeszcze nie rozbierałem, żeby sprawdzić :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-10-06 15:00:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-06 14:48, Adam pisze:

    > No ja do dzisiaj drukuje po ~1000 stron A4 faktur miesiecznie na HP1020 (b/w) -
    > chodzi chyba juz piaty rok, zuzylem niezliczona ilosc tonerow - wymieniam
    > raz na 2-3 miesiace i nie wymienilbym jej na nic innego - regenerowany i
    > napelniony toner kosztuje 10 pln i mimo takiego przebiegu drukuje jak nowa :-)
    >
    > A teraz co.. kupisz drukarke z zamontowanym czipem ktory po ilus stronach
    > "uszkadza" drukarke. Eh co za czasy :)

    Ja w firmie mam OKI 3320. Nawet nie wiem ile ma lat, ale druk iglowy na
    dzis na nie wiele sie nadaje.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2014-10-06 15:02:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-10-06 15:00, Maniek4 pisze:

    > Ja w firmie mam OKI 3320. Nawet nie wiem ile ma lat, ale druk iglowy na
    > dzis na nie wiele sie nadaje.

    !niewiele!

    TK

  • 15. Data: 2014-10-06 15:21:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 06 Oct 2014 15:00:26 +0200, Maniek4

    > ale druk iglowy na dzis na nie wiele sie nadaje.

    Cały czas jest to najtańszy z możliwych sposobów druku. Przydaje się w
    dużych firmach gdzie dokumenty są obszerne a potrzeba 2-3 kopie. Gdyby
    takie firmy chciały druk robić na laserówkach, to by zwyczajnie poszły z
    torbami.

    Ja od 9 lat jadę na OKI C5400 z dupleksem i tylko raz była w serwisie -- po
    tym jak piorun trzepnął gdzieś blisko i 3/4 sprzętu poleciało przez porty
    LAN. Ale do tanich w eksploatacji to te OKI one nie należą, więc nie
    polecam. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2014-10-06 15:40:37
    Od: XJL <X...@w...pl.invalid>

    W dniu 06.10.2014 o 14:11, Adam pisze:
    > Ah - rozumiem o czym piszesz. Ale raczej zadna tania drukarka nie bedzie
    > miala w tonerze za 80 pln czujnika poziomu ilosci tonera :) Ta aukcja co
    > wkleiles wydaje sie spoko ;) Tylko nie wiem jak z gwarancja..
    > pozdr.

    Wystarczy, że nie będzie miała żadnego czujnika i pozwoli użytkownikowi
    samemu zdecydować kiedy toner się skończył.

  • 17. Data: 2014-10-06 16:26:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    XJL wrote:

    > Wystarczy, że nie będzie miała żadnego czujnika i pozwoli użytkownikowi
    > samemu zdecydować kiedy toner się skończył.

    a są jeszcze takie na rynku? :)

  • 18. Data: 2014-10-06 19:23:08
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > aukcja
    > co
    > wkleiles wydaje sie spoko ;) Tylko nie wiem jak z gwarancja..

    droższe też nie mają takiego czujnika
    mam drukarkę CLP775 i tonera jest niby na 3500 stron (startowy tyle
    ma), alarm się włączył przy 2300 stronach
    ale alarm nie blokuje drukowania tylko pali się czerwona lampka i przy
    włączaniu trzeba potwierdzić że ma drukować mimo alarmu, teraz jestem
    przy 3000 stron wydruku - ciekawe na ile jeszcze jest proszku
    wkład niestartowy ma mieć 9000 stron wydruku - zobaczymy

    jeffrey

  • 19. Data: 2014-10-06 20:33:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-06 14:11, Adam wrote:
    > zadna tania drukarka nie bedzie
    > miala w tonerze za 80 pln czujnika poziomu ilosci tonera

    Wystarczy że policzy statystycznie poziom zaczernienia kartki co jest
    *trywialne* i znając model fizyczny (zapewne znaleziony empirycznie u
    producenta) z wysoką precyzja ocenić ilośc toneru.

  • 20. Data: 2014-10-06 20:48:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 października 2014 20:33:16 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Wystarczy �e policzy statystycznie poziom zaczernienia kartki co jest
    > *trywialne* i znaj�c model fizyczny (zapewne znaleziony empirycznie u
    > producenta) z wysok� precyzja oceni� ilo�c toneru.

    Ale producentowi nie chodzi o to zeby drukarka precyzyjnie okreslila ilosc
    pozostalego toneru tylko zeby klient szybciej kupil nowy toner ;)

    Te drukarki IMHO maja prosciutkie liczniki - wklepane ma 3000 i jak drukuje
    i uzywa danego toneru to licznik w chipie tonera robi "-1" i to cala
    filozofia :) W prostych / tanich drukarkach na 99% tak bedzie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.