  • 21. Data: 2018-08-24 23:21:08
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-24 o 09:26, collie pisze:

    > W opcji trasy "Optymalna" suwakiem możesz wybrać swoje preferencje
    > między trasą krótką i szybką: czy ma być bliżej, ale dłużej, czy dalej,
    > ale krócej. Ja mam ten suwak przesunięty poza połowę, w kierunku "szybka"
    > i zbytnio nie ciągnie po wertepach. Ale jak ustawię trasę "Szybka", to
    > na bank nie zjedzie z autostrady, chyba że trzeba skręcić do leśniczówki.

    Poza tym definiuje się próg zadziałania nadkładania drogi (czyli do ilu
    km ma ignorować), jakie kategorie dróg omijać i coś tam jeszcze.

    Można pójść jeszcze dalej i robić zmiany bezpośrednio w plikach
    konfiguracyjnych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2018-08-24 23:27:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.08.2018 22:03, Mateusz Viste pisze:

    > Kolejny raz zgrywasz mądralę, jedynie się przy tym kompromitując. A
    > przecież wystarczyło dosłownie 10s pracy z przeglądarką by nie wyjść na
    > idiotę.

    Pier... pierdzielisz jak potłuczony (znów), nie mając pojęcia o czym
    mowa i mniemając, że Google zastąpi Ci mózg. Ale może w określeniu
    "jak potłuczony" winienem zrezygnować z "jak"? To napisz wyraźnie,
    bo nie będę się kopał z niepełnosprawnym koniem.

  • 23. Data: 2018-08-24 23:41:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    24 Aug 2018 20:03:26 GMT, w <5b80648e$0$14293$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
    Viste <m...@n...pamietam> napisał(-a):

    > Kolejny raz zgrywasz mądralę, jedynie się przy tym kompromitując. A
    > przecież wystarczyło dosłownie 10s pracy z przeglądarką by nie wyjść na
> [...]
    a-znakow-drogowych-
    > jak-dziala-i-czy-warto-za-niego-doplacac.html

    1. Tak, samochody potrafią rozpoznawać znaki drogowe.
    Ciekawe jak rozpoznają, że mijamy skrzyżowanie i znak przestaje obowiązywać.
    2. Nie warto za to dopłacać, bo navi mają ograniczenia prędkości w sobie.

  • 24. Data: 2018-08-24 23:42:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Aug 2018 13:20:57 +0200, w <5b7fea1a$0$589$65785112@news.neostrada.pl>,
    KIKI <h...@u...dl> napisał(-a):

    > Tak Tom Tom zawsze był super i mało co mu dorównuje.

    Teraz to mu chyba już wszystko dorównuje, a nawet wyprzedza.

  • 25. Data: 2018-08-24 23:44:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Aug 2018 13:19:17 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, "Adam Sz."
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Rewelacyjna, bo rozpoznaje w czasie rzeczywistym korki.

    GM sama w sobie jest wyjątkowo biedna, a i z korkami różnie bywa.
    We Wrocławiu zupełnie nie sprawdza się.
    Zresztą na okolicznych trasach też nie.

  • 26. Data: 2018-08-24 23:50:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.08.2018 23:21, Adam pisze:

    > Poza tym definiuje się próg zadziałania nadkładania drogi (czyli do ilu km ma
    > ignorować), jakie kategorie dróg omijać i coś tam jeszcze.
    >
    > Można pójść jeszcze dalej i robić zmiany bezpośrednio w plikach konfiguracyjnych.

    Zgadza się, można AM dopieścić w ustawieniach tak, że będzie nas prowadzić
    tak jak chcemy, ale grzebanie w plikach konfiguracyjnych to już jednak wyższa
    szkoła jazdy, jak dla mnie. :) Aha, w AM jest jeszcze funkcja traffic livedrive
    (unikanie korków), ale trzeba mieć urządzenie z bieżącym dostępem do internetu.

  • 27. Data: 2018-08-24 23:59:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Aug 2018 23:21:08 +0200, w <plpss3$ck1$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > km ma ignorować), jakie kategorie dróg omijać i coś tam jeszcze.
    >
    > Można pójść jeszcze dalej i robić zmiany bezpośrednio w plikach

    AM była fajna X lat temu.
    Teraz wygląda na abandonware. Mapy z błędami, prowadzenie takie sobie, traffic
    (livedrive) naprawdę słabowity.

  • 28. Data: 2018-08-25 09:10:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 24 Aug 2018 23:27:16 +0200, collie wrote:
> [...]
    > potłuczony" winienem zrezygnować z "jak"? To napisz wyraźnie, bo nie
    > będę się kopał z niepełnosprawnym koniem.

    Ostatnia rzewnie płakałeś że ludzie źli niedobrzy i dokuczają ci na
    grupie "ad personam", nie wnosząc nic konstruktywnego do dyskusji. To ja
    się z ciekawości zapytam - w którym miejscu twojej powyższej wypowiedzi
    znajduje się element konstruktywny? Trol jesteś i tyle. Tak, z jednym "l"
    tylko. Bo na więcej cię nie stać.

    Mateusz

  • 29. Data: 2018-08-25 18:50:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.08.2018 09:10, Mateusz Viste pisze:

    > [bzdety, niewarte cytowania]

    Jesteś ciul (jak mówią na Śląsku i w łódzkim o takich),
    cham, prostak i mitoman. Teraz zaczynam rozumieć Zenka
    Kapelindera, dlaczego gdy rozmawia z takimi ciulami,
    to wuje latają gęsto w powietrzu. Fakt, inaczej się
    z nimi nie da, bo gdy chcesz usłyszeć w dyskusji
    argument, dlaczego taki ciul się z tobą nie zgadza,
    to miast tego usłyszysz, że jesteś idiota i ciul rzuci
    sznurkiem, którego nawet nie rozumie. Ale Google u ciula
    uber alles, bo w głowie pusto, gdyż w życiu uczył się
    tylko na błędach, nie na uniwersytetach. I to by było
    na tyle z Tobą, ciulu.

  • 30. Data: 2018-08-26 05:41:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 21:51 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Czyli nic nie czyta. Pojawiające się na ekranie znaki są wbudowane w
    > program.

    Czyta, ma dedykowaną kamerę do tej funkcji. Bardzo często są sytuacje, że
    na mapie jest limit 90km/h a przy drodze stoi znak ograniczenia do 40km/h
    (bo jest remont). Wtedy na konsoli i na nawigacji pojawia się znak
    odczytany z drogi.

> [...]
    > pojawia
    > się odpowiedni znak. Na podstawie tego sądzisz, że nawigacja czyta na

    Nie wiem jakie masz auto i co tam u Ciebie się wyświetla - może zerknij do
    instrukcji?

    > Zdrowia życzę.

    Nawzajem.

    Pozdrawiam