  • 1. Data: 2016-02-15 12:07:35
    Temat: NTG Gruszka bokserska - obciążenie podstawy/materiał o dużej gestości
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Z synem byłem w Decathlonie.
    Przez maks pół godziny ćwiczył na gruszce bokserskiej.

    Mniej więcej takie coś:
    http://altpro-sport.pl/product-pol-996-Everlast-Grus
    zka-bokserska-stojaca-dla-doroslych.html

    Efekt: o ósmej poszedł spać.
    Chcę takie coś kupić.

    Tylko że jak syn uderzał za mocno to podstawa podskakiwała.
    Pytanie czym podstawe wypełnić żeby podstawa była stabilna.
    Ewentualnie czy są jakies tego typu urządzenia które można by zastosować w pokoju
    dziecięcym.

    Na zasadzie:
    miesiąc w pokoju
    miesiąc w piwnicy
    i tak w kółko.
    żeby synowi za szybko się nie znudziło.

    Worek bokserski jest za mało dynamiczny :)

  • 2. Data: 2016-02-15 12:52:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 12:07:39 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Tylko że jak syn uderzał za mocno to podstawa podskakiwała.
    > Pytanie czym podstawe wypełnić żeby podstawa była stabilna.

    Tak jak piszą na stronie - piaskiem lub wodą. Nic lepszego bez przerabiania
    tego nie wymyslisz. Moze w sklepie nie byla napelniona w pelni? Pisze, ze
    napelniona to 30kg. Nie wiem ile Twoj syn ma lat, jaka ma wage i jak mocne
    pierdolniecie :D Ale skoro poszedl spac o osmej to domniemywam, ze jest
    jeszcze maly, wiec podstawa 30kg powinna spokojnie utrzymac gruche na
    miejscu:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-02-16 18:00:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-15 o 12:07, Bolko pisze:
    > Z synem byłem w Decathlonie.
    > Przez maks pół godziny ćwiczył na gruszce bokserskiej.
    Jeżeli podłoga (oraz jej właściciele) to wytrzymają, to możesz
    zastosować mechaniczne mocowanie do podłogi gdy sam ciężar okaże się
    niewystarczający.
    Szukaj pod hasłem "kotwa z gwintem wewnętrznym".
    Co do materiału wypełnienia to najcięższy, jaki mi przychodzi go głowy
    jest magnetyt. Jak masz kogoś znajomego w górnictwie węgla kamiennego to
    może załatwi te parę kilo (koszt w granicach 10 zł za kg)
    Tu pierwszy z brzegu link do sprzedaży:
    http://ruda-slaska.lento.pl/magnetyt-sprzedaz,863190
    .html
    Jacek

  • 4. Data: 2016-02-16 19:19:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A mnie przychodzibdo glowy kopnac sie do najblizszego wulkanizatora i kupic po 2 zyle
    z ogonkiem za kilo starych ciezarkow do wywazania kol. Ze dwa razy ciezsze od tego
    magnetytu i piec razy tansze.