  • 11. Data: 2016-12-26 20:17:19
    Temat: Re: NTG Inkwizycja
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak Budyn z budowlanka ty glupio zaczales z Pilsudzkim a potem bylo jeszcze glupiej.
    Przy zbrodniach jakie byly popelniane z inicjatywy lub za przyzwolenia kosciola
    katolickiego SS i NKWD to humanisci.

  • 12. Data: 2016-12-26 21:16:57
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 19:19:23 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
> [...]
    mordowania to by nie bylo holokaustu ludzi zyjacych w ameryce jak hiszpanie tam
    doplyneli.

    europeiskich sprawowali czarni bo mieli wladze nad krolami. Na dodatek wladza ta byla
    sprawowana centralnie z wloch. >

    Dlaczego tego nie robili? Wiesz dlaczego sa dobrzy w ziololecznictwie.

    ich informacje. Byli jedynymi co potrafili pisac i archiwizowali zdobyte informacje
    zeby je pozniej wykorzystac.

    wszystkim tych co im mozna bylo cos zabrac.

    > Wnioskuję, że cie nic nie przekona.
    > Równie dobrze mógłbym dyskutować z moim psem, aby nie szczekał na
    > listonosza.
    > Więc EOT.

    Odkąd wprowadzono obsługę bankową mój pies nie szczeka na listonosza.
    Sprawy kościołów idą trochę na wyższym poziomie, ale "równolegle".

  • 13. Data: 2016-12-26 21:17:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-12-26 o 13:39, Janusz_k pisze:

    > [...]. W rzeczywistości średniowieczna Inkwizycja ocaliła wiele tysięcy
    > niewinnych

    Ooo, no proszę, nie wiedziałem, że ten typ
    działalności a la prokurator Piotrowicz był już znany
    w średniowieczu.

  • 14. Data: 2016-12-26 21:21:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 19:13:18 UTC+1 użytkownik Janusz_k napisał:
> [...]
    konieczna, wrecz nawet nieco przeszkadza.
    > Gdzie widzisz abym jakieś zarzuty czynił?

    a gdzie widzisz zebym tobie zarzucał? temat podrzucony rozwijam zarzutów nie kierujac
    do nikogo tutaj

    b.

  • 15. Data: 2016-12-26 21:24:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 16:42:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Glupio zaczales a dalej jeszcze wieksza glupota. W budowlance sa wypadki a kosciol
    katolicki uprawial morderstwa i holokausty.

    a mianowicie daj jakies przykłady morderstw czy holokaustów wbudowanych w
    program/ideologie kosciola - jesli sie cos zdarzało to były to własnie wypadki przy
    pracy

    b.

  • 16. Data: 2016-12-26 21:35:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fajny wypadek przy pracy, wymordowanie dziewiecdziesieciu procent indian. Jak by nie
    bylo poparcia i przyzwolenia wladz koscielnych to by nie wymordowali. Indianie byli
    nastawieni pokojowo, nie szli na zwarcie. Jak by ksieza dostali okolnik ze Watykan
    zabrania mordowania i nie bedzie rozgrzeszenia za morderstwa i grabiez to prymitywy
    by nie zabijaly dla zysku bo by sie baly ze do Nieba nie pojda.

  • 17. Data: 2016-12-26 21:40:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 21:35:03 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Fajny wypadek przy pracy, wymordowanie dziewiecdziesieciu procent indian.

    gdybys kiedys poczytał historię rozmawiałoby się łatwiej

    b.

  • 18. Data: 2016-12-26 22:12:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ktora historie? Ta co Indianie by napisali jak by mogli?

  • 19. Data: 2016-12-26 22:25:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 22:12:30 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Ktora historie? Ta co Indianie by napisali jak by mogli?

    którą? dowolną bez narzutu ideologicznego - indianie wygineli głównie od chorób
    którzy przywlekli biali, nie ma to nic wspolnego ani z morderstwem ani celowoscią.
    Dawaj przykłady mordowania w imie koscioła - moze i jakies pojedyncze znajdziesz,
    czemu nie, złych ludzi nie brakuje, ale doszukiwanie sie celowosci mordowania dla
    kosciola jako instytucji to stare brednie.

    b.

  • 20. Data: 2016-12-26 22:58:11
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-26 o 21:17, cef pisze:

    > Ooo, no proszę, nie wiedziałem, że ten typ
    > działalności a la prokurator Piotrowicz był już znany
    > w średniowieczu.
    Może nie przeczytałeś uważnie to Ci jeszcze raz zacytuję
    "Dla władz świeckich heretycy byli zdrajcami Boga i zdrajcami króla, i
    właśnie dlatego zasługiwali na śmierć.", ALE dla Kościoła "zgodnie z tym
    co mówił Dobry Pasterz, heretycy byli zbłakanymi owieczkami, które
    oddaliły się od stada". Św. Inkwizycja oferowała im "furtkę, która
    pozwalała im uniknąć śmierci i powrócić do wspólnoty".

    Z tego wynika że ofiary inkwizycji to bardzie sprawa rządzących
    niż kościoła, któremu do tej pory wszystko przypisywano.

    --
    Pozdr

    Janusz_k