  • 1. Data: 2014-09-08 09:58:18
    Temat: NTG Jak ma na imie corka Korwina?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Toczylismy tu dyskusje polityczne i w tym kontekscie pytanie jak w temacie.
    Powiem szczerze - biedne dziecko. :-)

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-09-08 10:04:41
    Temat: Re: NTG Jak ma na imie corka Korwina?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-08 09:58, Maniek4 wrote:
    > Uszanowanie
    >
    > Toczylismy tu dyskusje polityczne i w tym kontekscie pytanie jak w temacie.
    > Powiem szczerze - biedne dziecko. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    A czemuż to biedne?
    AFAIK - Korynna

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2014-09-08 10:23:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 08 Sep 2014 10:04:41 +0200, quent

    > A czemuż to biedne?

    A bogate? :>

    > AFAIK - Korynna

    OMG, myślałem że gorsze niż Bonawentura być nie może. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2014-09-08 10:43:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 10:23:44 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > A bogate? :>

    Majac ojca z majatkiem ponad 10mln to raczej nie biedne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-09-08 10:49:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 10:04, quent pisze:

    > A czemuż to biedne?

    Odpowiedz wydaje sie tak oczywista, ze szkoda klawiszy na tlumacznia.
    Wystarczy wspomniec okres wczesnoszkolny. Jednak tego "wystarczy
    wspomniec" wcale nie jestem pewien. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2014-09-08 10:53:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 10:43, Adam pisze:

    > Majac ojca z majatkiem ponad 10mln to raczej nie biedne :)

    Dla pokolenia facebooka i smartfonow z chmurami liczy sie tylko zapis na
    koncie. :-(
    Biedne dzieci :-P

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2014-09-08 10:56:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-08 10:49, Maniek4 wrote:

    > Odpowiedz wydaje sie tak oczywista, ze szkoda klawiszy na tlumacznia.
    > Wystarczy wspomniec okres wczesnoszkolny. Jednak tego "wystarczy
    > wspomniec" wcale nie jestem pewien. :-)
    >

    > Pozdro.. TK

    Pisałeś o jakimś kontekście politycznym.
    Imię ciekawe...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2014-09-08 10:59:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 09:58:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Toczylismy tu dyskusje polityczne i w tym kontekscie pytanie jak w temacie.
    > Powiem szczerze - biedne dziecko. :-)

    Korwin to ten tytan pracy co tak bardzo pracę lubi że może i z nią spać?;)
    http://www.rp.pl/artykul/11,1137888-Korwin-Mikke-spa
    l-w-Parlamencie-Europejskim.html

  • 9. Data: 2014-09-08 11:02:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 10:56, quent pisze:

    > Pisałeś o jakimś kontekście politycznym.

    No tak. Trudno Nazwisko Korwin wiazac z budowlanka. Ale jak widac mozna
    poza polityka osiagac stany psychiczne bedace nieodparta potrzeba bycia
    permanentnie oryginalnym.

    > Imię ciekawe...

    Konczita Wurst to nie? I zeby to tylko imie. :-D

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2014-09-08 11:11:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-08 11:02, Maniek4 wrote:

    > No tak. Trudno Nazwisko Korwin wiazac z budowlanka. Ale jak widac mozna
    > poza polityka osiagac stany psychiczne bedace nieodparta potrzeba bycia
    > permanentnie oryginalnym.

    Szara masa Ci imponuje?
    Rozumiem choć nie podzielam.

    > Konczita Wurst to nie? I zeby to tylko imie. :-D

    To straszne buractwo śmiać się z czyjegoś imienia nie sądzisz?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info