  • 31. Data: 2014-09-09 00:00:33
    Temat: Re: NTG Jak ma na imie corka Korwina?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-08 20:16, Adam pisze:

    > A moim zdaniem to wszystko kwestia charakteru (dzieci). A ten w sporej mierze
    > bedzie zalezal od wychowania. Jak charakter bedzie (a dzieci Korwina
    > IMO charakterki odziedziczyc musialy :-) to nawet z najglupszym imieniem
    > bedzie sie przywodca i bedzie sie "rzondzic na dzielni" ;)

    Ale ja im niczego nie odmawiam. Tak sie tylko zastanawiam po kiego
    ludzie nadaja swoim dzieciom dziwaczne imiona. To, ze imie nie ma wplywu
    na to kim sa i kim moga byc jesli zechca jest oczywiste. :-)

    > Moze spytajmy sama zainteresowana (https://www.facebook.com/korynna.korwinmikke)
    > czy rodzice ja skrzywdzili, czy moze w jakis sposob wyroznili z tlumu ? :-)

    Ja tam pytac nie bede. :-) Swiat zna pewnie tysiace przypadkow w ktorych
    dzieki dziwactwom ludzie jakos zaistnieli. Przykladow pewnie nie ma co
    przytaczac bo to zbyt oczywiste. Mi sie wydaje, ze mozna byc
    wartosciowym czlowiekiem bez udziwnien pracujac na siebie i imie co
    najmniej srednie ma tu znaczenie. Kazdy jakis pomysl na siebie ma i
    dobrze jak pracuje na to samodzielnie, a imie nie ma znaczenia. Tu
    chodzi o decyzje rodzicow i ich motywacje, a nie o ze tak powiem
    obdarowanych bez pytania. Ja pewnie nie mam potrzeby bycia kontrowersyjnym.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2014-09-09 07:59:53
    Od: w...@g...com

    > Są gorsze dziwactwa. Np. w kościele gdzie wisi pół nagi facet przybity do
    > krzyża, kobieta nie może wejść z odkrytymi ramionami. :P

    Zdajesz sobie sprawę, że 2tys. lat temu taki 'pół nagi facet przybity do krzyża' to
    nie było dziwactwo, a w dzisiejszych czasach szacunek wyraża się również poprzez
    ubiór?

    Więc jeżeli nie rozumiesz, co się kryje za pewnymi gestami/symbolami/czynami, to może
    najpierw lepiej chwilę się zastanowić, niż epatować bezmyślnością na forum ?

    pzdr
    Bogdan

  • 33. Data: 2014-09-09 08:30:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Sep 2014 22:59:53 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Zdajesz sobie sprawę [...]

    Yhy!

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2014-09-09 09:13:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-09 07:59, w...@g...com pisze:

> [...]
    może najpierw lepiej chwilę się zastanowić, niż epatować bezmyślnością na forum ?

    Nie przejmuj sie.
    Ci niby oswieceni i bardziej tolerancyjni nie przepuszcza zadnej okazji,
    by dac wyraz swojej tolerancji i oswiecenia, mimo ze nikogo to nie
    interesuje. :-)
    Na dluzsza mete wystarczy przytakiwac takim tekstom na grupie i problem
    sam sie rozwiaze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2014-09-09 09:27:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 09 Sep 2014 09:13:25 +0200, Maniek4

    > Ci niby oswieceni i bardziej tolerancyjni nie przepuszcza zadnej okazji,
    > by dac wyraz swojej tolerancji i oswiecenia, mimo ze nikogo to nie
    > interesuje. :-)

    No właśnie widać. Tyle było do skomentowania w moim poście, a tamten (i ty
    też, choć udajesz że nie) się przypiął nie dosyć że do ironii, to jeszcze o
    najmniejszym znaczeniu w całej wypowiedzi. Że też się nie zdziwiłem. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 36. Data: 2014-09-09 09:55:03
    Od: w...@g...com

    > najmniejszym znaczeniu w całej wypowiedzi.
    > Pozdor Myjk

    Dobrze chociaż, że sam umniejszasz to co napisałeś. Można mieć nadzieję, że
    chlapnąłeś, bo chlapnąłeś i teraz najlepiej zamknąć temat. Wobec tego ja zamykam ;)

    Bogdan

  • 37. Data: 2014-09-09 10:09:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-09 09:27, Myjk pisze:
> [...]
    > najmniejszym znaczeniu w całej wypowiedzi. Że też się nie zdziwiłem. :>

    Twojego pierwszego posta nie widzialem. Zobaczylem go tylko jako cytat
    pewnie wiekszej calosci i nawet nie wiem, ze jestes autorem.

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2014-09-09 11:05:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Sep 2014 00:55:03 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Dobrze chociaż, że sam umniejszasz to co napisałeś. Można mieć nadzieję,
    > że chlapnąłeś, bo chlapnąłeś i teraz najlepiej zamknąć temat.
    > Wobec tego ja zamykam ;)

    Dobrze, szybciej przyschnie, że dałeś się sprowokowac jak małe dziecko. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 39. Data: 2014-09-23 11:03:20
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > Mon, 08 Sep 2014 10:04:41 +0200, quent

    > A bogate? :>

    > OMG, myślałem że gorsze niż Bonawentura być nie może. :P
    >
    > --
    Dlaczego gorsze?
    Moja matka ma na imie Edeltrauda i przez to zawsze wszedzie była
    rozpoznawana. I zawsze je sobie chwalila.

    Moze to tylko w naszych czasach tak jest ze nietypowe imie to problem?

  • 40. Data: 2014-09-23 14:56:09
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    quent wrote:

    > AFAIK - Korynna

    Lepsze Andżeliki i Brajany tak właśnie pisane? :->

    Pozdrawiam, Piotr