  • 181. Data: 2017-09-06 14:33:10
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-06 o 11:35, Kris pisze:

    > I tak praktycznie przez całe wakacje było bo to dojazdowa droga do nadmorskiej
    miejscowości.
    > Objazd bocznymi drogami 7km tez nie sugerował GM i biedni turyści w korku stali.

    I bardzo dobrze.
    Zachcialo sie na wakacje jezdzic a nie na doopie siedziec. To niech
    teraz w korkach stoja a moze sie naucza.
    Przez nich biedni poslowie PO na sluzbie musieli po plazy z agitacja
    biegac, zamiast siedziec w klimatyzowanych biurach i przyjmowac
    petentow. :-P

    Pozdro.. TK

  • 182. Data: 2017-09-06 15:33:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 14:33:06 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > Przez nich biedni poslowie PO na sluzbie musieli po plazy z agitacja
    > biegac, zamiast siedziec w klimatyzowanych biurach i przyjmowac

    Biedni posłowie PO to nawet na przystanku Woodstock byli
    A poseł, wielbiciel zegarków co to na Ukrainie ministrem został dość szybko
    stwierdził ze pensja ministra 1500zł to za mało i prawdopodobnie zaczał sobie
    dorabiać. http://wyborcza.pl/7,155287,22298646,slawomir-nowak-
    na-celowniku-sluzb-antykorupcyjnych-ukrainy.html?dis
    ableRedirects=trueukraińskie służby antykorupcyjne zaczęły węszyć;)

  • 183. Data: 2017-09-06 21:43:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Że GM nie jest takie idealne.
    Akurat w tym względzie jest lepsza od każdej nawigacji offline. I jest
    darmowa

    > Nie wiem jak tam inni aktualizują mapy ale GM dopiero po 3 miesiącach zaczął
    prowadzić objazdem

    To Ci odpowiem. Inne władowałyby w remont za każdym razem. I po pół roku.

    > A informowanie o korku 10cio minutowym w przypadku gdy ten korek jest na 2 godz to
    tez jakiś specjalna funkcjonalność GH?

    Korek może być na 10 minut. Skąd wiesz, że na 2h skoro w nim nie stałeś?

  • 184. Data: 2017-09-06 23:20:11
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-06 o 15:33, Kris pisze:

> [...]
    na-celowniku-sluzb-antykorupcyjnych-ukrainy.html?dis
    ableRedirects=trueukraińskie służby antykorupcyjne zaczęły węszyć;)

    Ty nie politykuj tylko czysc soczewki w obiektywie. W weekend sa duze
    szanse na zorze polarne. Tradycyjnie na pomorzu prawdopodobienstwo
    najwieksze.

    Pozdro.. TK

  • 185. Data: 2017-09-07 07:06:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 21:43:55 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Korek może być na 10 minut. Skąd wiesz, że na 2h skoro w nim nie stałeś?

    Pisałem wcześniej. Kolega busami tam jeżdzi i regularnie stał w tych korkach
    Tego konkretnego dnia prawie 2 godz

  • 186. Data: 2017-09-07 07:09:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 23:20:06 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > >

    > Ty nie politykuj tylko czysc soczewki w obiektywie. W weekend sa duze
    > szanse na zorze polarne. Tradycyjnie na pomorzu prawdopodobienstwo

    A chmury nie przeszkodzą?
    Od wczoraj od 18tej do teraz cały czas leje. Nie pada tylko leje.
    W te wakacje czyste niebo moze kilka razy nocą było. No dobra kilkanaście.
    Chyba do śląskiego Eldorado się wyprowadzę;)

  • 187. Data: 2017-09-07 09:35:38
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-07 o 07:09, Kris pisze:

    > A chmury nie przeszkodzą?
    Mysle, ze jak beda to bedzie doopa z ogladania. Na weekend moze pogoda
    sie poprawi.

    > Od wczoraj od 18tej do teraz cały czas leje. Nie pada tylko leje.
    > W te wakacje czyste niebo moze kilka razy nocą było. No dobra kilkanaście.
    > Chyba do śląskiego Eldorado się wyprowadzę;)

    To lato i wiosna sa jednymi z najgorszych jakie pamietam. Zadnej chociaz
    kilkudniowej stabilizacji. Od konca czerwca wybieralem sie do Augustowa
    poplywac na nartach wodnych, ale nie bylo kiedy. Jak w sobote upal to w
    niedziele leje a noca z 14 stopni. To juz pod namiot nie chce mi sie
    jezdzic w takie warunki. Mam nadzieje, ze chociaz zima bedzie podobna
    jak ostatnia.

    Pozdro.. TK

  • 188. Data: 2017-09-07 13:59:40
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 09:35, maniek4 pisze:
> [...]
    > niedziele leje a noca z 14 stopni. To juz pod namiot nie chce mi sie
    > jezdzic w takie warunki. Mam nadzieje, ze chociaz zima bedzie podobna

    True... Zwłaszcza weekendy mnie bolą, których z dobrą pogodą to może
    było z kilka. A tak to, co wychodziłem pogrzebać sobie przy moim starym
    aucie (nie mam garażu), czy chciałem coś tam porobić w okół domu, to
    wiecznie deszcz, deszcz i deszcz.
    Teraz na weekend mam zorganizowanego grilla na prawie 40 osób. I co? I
    od tygodnia pada i jakoś nie wierzę, że w weekend się wypogodzi nagle :/
    A myślałem, że wzorem ostatnich lat, jak już lato kiepski, to chociaż
    wrzesień będzie słoneczny i całkiem ciepły. I dupa :(
    Jakaś masakra z tą pogodą :(
    Auto miało mi jeździć, a stoi od 3 miesięcy dalej na kobyłkach, bo nie
    ma kiedy ogarnąć w taką pogodę :(

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 189. Data: 2017-09-07 14:14:57
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 15:43, Budyń pisze:

    > czyzby przyszedł czas zaktualizowac? :)

    Już od dłuższego czasu, po którejś tam aktualizacji, taka opcja jest.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 190. Data: 2017-09-07 14:16:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 21:23, maniek4 pisze:

    > Moze i tak, ale ja z tym nie gadam. Zdarzaja sie takie same nazwy w
    > innym wojewodztwie, wiec takiemu programowaniu nie ufam.

    A czemu tu ufać? Mówisz konkretny adres, wyświetla Ci podpowiedzi (z
    tymi różnymi województwami jeżeli jest mnogość miast o tej samej
    nazwie), wybierasz i w drogę.

    Pzdr

    --
    /__/_* /