  • 41. Data: 2017-08-01 10:37:58
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: adam <a...@a...pl>

    > co mam czytac jedno zdanie jak widzialem kilka dni pod rzad latajacy nad lodzia
    sterowiec i co jakis czas, kiedys czesciej, widze samochod co ma na dachu pierdylion
    kamer a na drzwiach napisy google costam. Amatorzy w sytuacji kiedy google wpakowalo
    tyle kasy co nikt na ziemi w kupie nie widzial nic nie moga.

    Porównaj sobie szczegółowość jednych i drugich map to zobaczysz różnice.

    A to co widziałeś nie służy do tworzenia map.
    Informacja, ze OSM ściąga swoje mapy z googli to bzdura, to zupełnie
    inny projekty.

  • 42. Data: 2017-08-01 10:49:10
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 16:35, Krystek pisze:

    > Pod Androida lubię jeszcze aplikację mapową Locus Map -
    > <http://www.locusmap.eu/> (MapFactor działa też na Windows 10 Mobile).
    > Używam jej do geocachingu, ale ma o wiele więcej funkcji. I warto kupić
    > wersję komercyjną, chociaż jak na moje potrzeby to i ta darmowa sprawdza
    > się wyśmienicie. Licencja kosztuje ze 30 zł w Google Play.

    Znam i mam locusa, ale jakoś nigdy nie mogłem przebrnąć przez te
    wszystkie kafelki. Robiłem ze trzy podejścia i na razie odłożyłem.

  • 43. Data: 2017-08-01 10:55:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Aug 2017 10:37:58 +0200, adam

    > Informacja, ze OSM ściąga swoje mapy z googli to bzdura, to zupełnie
    > inny projekty.

    AM ma swoje mapy opracowane na PL. Na inne kraje korzysta z map
    zagranicznych opracowań, i raczej nie są to GM, tylko AFAIR NAVTEQ.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2017-08-01 12:02:28
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.07.2017 17:29, Sebastian Biały wrote:

    > Ilośc osób posługujących się g maps z *INTERNETEM* w PL jest znikoma.

    Ja się nie posługuję. Wszystkie usługi google, włącznie ze sklepem i
    serwisami odinstalowałem po zrootowaniu telefonu :-)

  • 45. Data: 2017-08-01 12:10:58
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Tak. Lejki jeszcze nie są na tyle popularne, a przygłupy z mobile
    > zamiast dać lejek to karają ludzi za używanie internetu poza pakietem.
    > Nie dziw się więc. Sam zmuszony bylem używać drugiej karty jako lejka i
    > robie to do dzisiaj. Pytałem kiedyś w okolicy znajomych - wielu używa
    > gmaps, ale nie ma transmisji, ładuja mapy offline i jadą. Nie dziwota
    > więc że ostrzeganie o korkach działa kiepsko jesli w ogóle.

    Bez jaj, którzy to operatorzy niby nie mają lejków?? Niedawno zmieniałem
    telefon i operatora i praktycznie u wszystkich był pakiet, a po
    wykorzystaniu lejek.

    > Oni nie mają smartfonów, nie mają nawigacji. Mają CB. Podobno wystarcza.
    > Potem słysze jak jakiś bidok stoi na parkingu i pół godziny żebra o to
    > żeby mu ktoś powiedział jak dojechac na ulicę xińską a kazde pytanie o
    > nawigację kończy się rzucaniem kurwami lub jakąs zawczasu ustawiona
    > wymówką z gatunku "zawsze się jebie". Widać to stan umysłu.

    Też się zastanawiałem zawsze, po grzyba gość krzyżówkę blokuje i na CB
    dopytuje, jak pierwszy lepszy telefon by mu powiedział gdzie ma jechać...
    Jedyny problem jaki widzę, to w GM sobie nie ustawi, że jedzie dużym i
    żeby omijał drogi z zakazami dla ciężarówek czy np. takie, które kończą
    się przejazdem pod zbyt niskim wiaduktem. Tu faktycznie jest problem.
    Ale od tego są inne nawigacje. Już bardzo dawno temu Automapa
    umożliwiała zdefiniowanie sobie gabarytów i masy własnego auta i z
    uwzględnieniem tego nawigowała.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 46. Data: 2017-08-01 12:11:47
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 12:02, KIKI pisze:

    > Ja się nie posługuję. Wszystkie usługi google, włącznie ze sklepem i
    > serwisami odinstalowałem po zrootowaniu telefonu :-)

    Jakaś mania prześladowcza? :)
    To się leczy jak co... ;)))

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 47. Data: 2017-08-01 12:15:20
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 18:33, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Mi się też średnio sprawdza, na autostradach przeważnie pokazuje korek
    > za późno, tzn wtedy gdy przejechałam ostatni sensowny zjazd. Objazd jest
    > zazwyczaj kosztowniejszy czasowo niż stanie.
    > Na zachód od PL wszędzie działa TMC - wbudowana fabryczna nawigacja z
    > TMC prowadzi mnie dużo lepiej niż ta góglowa. Tam gdzie miałem czerwono
    > w goglach, miałem też info z TMC z zalecanym objazdem.

    No ale TMC to jest osobna, radiowa infrastruktura generalnie i skoro u
    nas nie ma, to już raczej nie będzie niestety.
    Tam po prostu ktoś rozsyła te komunikaty, nie dzieje się to tak
    automatycznie zdaje się, jak w GM na bazie statystyki i algorytmów.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 48. Data: 2017-08-01 12:16:44
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 18:05, Adam Sz. pisze:

    > Fakt, też dostałem info o 4,6 GB. Nie znam szczegółów ale powinno być tyle
    > ile masz w kraju. Tak czy siak - mapy biorą znikome ilości megabajtów -
    > korzystałem przez tydzień z neta dość często i zeżarło mi poniżej
    > gigabajta :) Póki nie oglądasz filmów w HD toto jest sporo ;)

    U większości operatorów masz proporcjonalnie do opłacanego abonamentu.
    Ile dokładnie, to sobie musicie już zerknąć na strony Waszych
    operatorów, bo każdy ma inaczej.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 49. Data: 2017-08-01 12:19:22
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 10:55, Myjk pisze:
    > Tue, 1 Aug 2017 10:37:58 +0200, adam

    > AM ma swoje mapy opracowane na PL. Na inne kraje korzysta z map
    > zagranicznych opracowań, i raczej nie są to GM, tylko AFAIR NAVTEQ.

    Nie wiem jak tam teraz to wygląda, ale wcześniej było to normalnie
    wprost podane na czyich mapach bazują.
    Kiedyś Europa faktycznie była Navteqa. Czy nadal to nie wiem.
    Ale też o ironio mapa Polski zawsze była właśnie w AM najlepsza i
    zdecydowanie też AMowa mapa Polski była dużo lepsza niż AMowa mapa Europy :)

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 50. Data: 2017-08-01 12:39:54
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.08.2017 12:11, Kżyho wrote:

    > Jakaś mania prześladowcza? :)
    > To się leczy jak co... ;)))

    Mie chcę tego syfu. Jak potrzebuję appkę to przenoszę z innego telefonu
    jako apk albo wystarczają mi programy z F-droida.