  • 71. Data: 2017-08-07 10:07:41
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 21:31, Kris pisze:
    > jak chcesz gdzieś szybko dojechać to włącz GM, popatrz jaką trasę proponuje i
    pojedz inną;) Ominiesz korki;)

    w piątek musiałem pojechać do Goleniowa, zawsze jeżdżę przez Stargard i
    Maszewo, potem ul. Maszewską na miejsce. Ulica Maszewska jest od pół
    roku na całej długości zamknięta. Z ciekawości włączyłem wszystkie
    nawigacje jakie mam i tak:
    Google pociągnęły mnie w tą zamkniętą Maszewską,
    Automapa, OsmAnd, Maps.me i Yanosik prawidłowo objazdem.
    Yanosik potem pogubił się zupełnie, pozostałe mniej więcej zgodnie
    pociągnęły do celu.
    Tak więc google przez pół roku nie mają informacji o zamkniętej ulicy,
    co ciekawe pokazywały korek na tej ulicy.

  • 72. Data: 2017-08-07 12:50:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 sierpnia 2017 10:07:42 UTC+2 użytkownik adam napisał:

> [...]
    > Tak więc google przez pół roku nie mają informacji o zamkniętej ulicy,
    > co ciekawe pokazywały korek na tej ulicy.

    Wklepałem trasę Stargard -> Goleniów i pierwszą jaką zaproponował jest
    trasa o 12km dłuższa ale o 10 min krótsza od tej, którą rzekomo Tobie
    zaproponował:

    https://scr.pgr.pl/2017/08/2017-08-07_12-49-17-06981
    .png

    Natomiast na Maszewskiej jak najbardziej poprawnie pokazuje korki:

    https://scr.pgr.pl/2017/08/2017-08-07_12-49-46-99947
    .png

    I proponuje tą trasę jako ostatnią (trzecią), najdłuższą.

    Także nie wiem jak Ty tam sobie klikasz ale robisz to źle :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 73. Data: 2017-08-07 12:52:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    [...]
    > W dniu poniedziałek, 7 sierpnia 2017 10:07:42 UTC+2 użytkownik adam napisał:

    > Także nie wiem jak Ty tam sobie klikasz ale robisz to źle :-)

    Może masz aktywną opcję "unikaj autostrad"? Wtedy rzeczywiście ta trasa
    mimo korka jest najszybsza :)

    https://scr.pgr.pl/2017/08/2017-08-07_12-52-00-32612
    .png

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2017-08-07 14:15:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 sierpnia 2017 12:52:10 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > [...]
    >
    > Może masz aktywną opcję "unikaj autostrad"? Wtedy rzeczywiście ta trasa
> [...]

    Biorąć pod uwagę ze autor p[osta pisał że Maszewska jest zamknieta całkowicie od pół
    roku to rzeczywiście będzie to najszybsza trasa;)Helikopterem chyba.
    A korki pewnie się tworzą dlatego ze gogle tam wszystkich kieruje. Identyczna
    sytuacje opisywałem tworząc ten wątek- trasa zamknięta gogle tam ludzi kieruje,
    kilkanaście kilometrów dalej remont drogi(trwający od wiosny więc żadna nowość dla
    googla nie powinna być), jest super 7km możliwość ominięcia tego ale gogle nie
    podpowiada tej trasy tylko sugeruje jechać/stać w korku. Korek wg googla 10monut a
    realnie 2 a czasami i 3godz;)
    Z dojazdem do Kostrzyna w ten weekend podobnie kierował.
    Wg mnie ich algorytmy omijania korków sa bardzo niedoskonałe póki co .

  • 75. Data: 2017-08-07 14:55:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 14:15, Kris pisze:

> [...]
    > Z dojazdem do Kostrzyna w ten weekend podobnie kierował.
    > Wg mnie ich algorytmy omijania korków sa bardzo niedoskonałe póki co .

    Klikam dobrze, navi uruchomiłem już jak minąłem Maszewo, tak więc żadna
    nawigacja nie miała wyboru, nie mogły mnie pokierować na obwodnice
    Szczecina.

  • 76. Data: 2017-08-07 15:35:09
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 12:50, Adam Sz. pisze:

> [...]
    >
    > I proponuje tą trasę jako ostatnią (trzecią), najdłuższą.
    >
    > Także nie wiem jak Ty tam sobie klikasz ale robisz to źle :-)

    Ciekawostka, którą zauważyłem dopiero przeglądając Twoje screeny. Google
    Maps pokazują miasto, którego od dwu lat już nie ma. Teraz poprawna
    nazwa to Stargard.
    Automapa, Maps.me, OmAnd, Yanosik pokazują prawidłowo - Stargard.
    Ponadto ten Stargard Szczeciński wcale nie pokrywa się z miastem, lecz
    leży gdzieś w polach kilka km od właściwego.

  • 77. Data: 2017-08-07 20:54:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 sierpnia 2017 15:35:10 UTC+2 użytkownik adam napisał:

> [...]
    > Ponadto ten Stargard Szczeciński wcale nie pokrywa się z miastem, lecz
    > leży gdzieś w polach kilka km od właściwego.

    Pokazuje dobrze:

    https://scr.pgr.pl/2017/08/2017-08-07_20-54-03-42262
    .png

    To ja wpisałem Stargard Szczeciński i tak zostało ale na mapie jest
    poprawnie - samo Stargard. Więc - możesz wpisać starą / nową nazwę i
    pokaże to samo miasto :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 78. Data: 2017-08-29 14:47:18
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-08-01 o 23:11, Adam Sz. pisze:

    > Moim zdaniem to slaby / niedobrze dzialajacy GPS w telefonie. Zle poda
    > aktualna pozycje i mapa sie gubi. Bo watpie, ze taka trase wytycza odrazu
    > zle - jezeli tak to niech ktos pokaze na maps.google.com jakas trase z
    > punktu A do B, gdzie google robi taki manewr.
    >
    > Mi sie nigdy nie zdarzaja takie akcje ale tez telefonu w paczce czipsow
    > nie znalazlem ;)

    Płosze bałdzo. Ostatni weekendowy wyjazd. Trasa S7 w kierunku Krakowa,
    niestety nie pamietam w ktorym miejscu:

    https://zapodaj.net/08b0e1a30ba8c.jpg.html
    https://zapodaj.net/b869e5f4151e2.jpg.html

    Ze zdjec trudno sie zorientowac gdzie to jest, bo jakosc mizerna z uwagi
    na fotografowanie pzy predkosci autostradowej. Panie wybacza.
    Jednak jakosc nie jest tu najwazniejsza. Wystarczajaco dobrze widac
    kolko jakie kaze zrobic nawigacja, by wrocic na te sama droge. Takie cos
    dzieje sie w trakcie jazdy. Prosta droga i nie wiadomo skad cos takiego.
    Sprawa druga - okolice Radomia w kierunku do Warszawy nawigacja kaze
    skrecac a to w lewo, a to w prawo w kompletnie niezrozumialych
    miejscach, gdzie sa tylko cztery pasy i nie wyglada na to, zeby tam
    kiedykolwiek bylo jakies skrzyzowanie.
    Sprawa trzecia - Lotnisko w Balicach dane bylo mi ogladac dwa razy kilku
    kilometrowym kolkiem od strony Ojcowa, bo nawigacja sugeruje zjazd na
    drugie rondo przy terminalu, gdzie trzeba zjechac na pierwszym. Kiedy
    patrzylem na mape to w ogole nie rozumiem czemu nawigacja prowadzila
    takimi pipidowami od samego Ojcowa, gdzie dwa samochody maja spore
    trudnosci sie minac, kiedy stamtad prowadzi wlasciwie prosta droga.
    Niech bedzie, ze to przez korki wyladowalem na jakichs rondach, zamiast
    na prostej jak drut drodze od samego parku.
    Takie rzeczy dzieja sie w czasie jazdy. Niby wszystko ustawione, Trasa
    przejrzana, a w trakcie wychodza takie kwiatki. Jest sie wtedy totalnie
    zaskoczonym na zatloczonej, kilkupasmowej jezdni w obcym miescie, stojac
    na lewym pasie a nawigacja mowi skrec w prawo.
    Na zdjeciach telefon Honor 8 bez chipsow.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2017-08-29 15:04:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 14:47:21 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > na lewym pasie a nawigacja mowi skrec w prawo.
    > Na zdjeciach telefon Honor 8 bez chipsow.

    Na pl.misc.samochody w ostatnich dniach kilka dość obszernych tematów jest o
    nawigacji gogle i raczej większość osób pisze że omijanie korków i tego typu bajery w
    GM działają delikatnie mówiąc słabo
    I z moich obserwacji wychodzi podobnie.

  • 80. Data: 2017-08-29 15:31:29
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-08-29 o 15:04, Kris pisze:

> [...]
    nawigacji gogle i raczej większość osób pisze że omijanie korków i tego typu bajery w

    Nawet nie wiedzialem, ze sa jeszcze takie drogi, na ktorych dwa
    samochody nie moga sie minac. Do tego podjazdy po 12%, na gorze
    wygwizdow jak bys byl na koncu swiata. Juz sobie wyobrazam skracanie
    drogi w ten sposob w czasie zimowej zawieruchy. Zreszta przejazd chocby
    noca moze dostarczyc wielu atrakcji, jak jest sie w takim miejscu
    pierwszy raz.

    Pozdro.. TK