  • 31. Data: 2018-03-30 21:05:27
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie ma zadnych dowodow ze ruscy otruli czy chcieli otruc. To ze jakies gazety pisza
    nie jest dowodem.
    Gadasz jak ruski troll, płacą Ci za to?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2018-03-30 21:16:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 21:05 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Gadasz jak ruski troll, płacą Ci za to?

    Od trolli idź Zenka wyzywaj na pręgierzu lub polityce. Tutaj dawaj
    argumenty za tym, że jest "ruskim trollem". Wg mnie nie ma żadnych podstaw
    do takiej opinii.
    Inny pogląd niż serwowany w naszych mediach na dane wydarzenie nie jest wg
    mnie żadnym argumentem.

    TG

  • 33. Data: 2018-03-30 21:39:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 23:29 maniek4 <r...@a...tyb> pisze:

    > Trudno sie z tym nie zgodzic. Powody dzialania Rosji z grubsza nawet
    > jestem w stanie zrozumiec, tylko mi chodzilo jednak o cos innego. Krym
    > jest przykladem jakby schematu dzialania Rosjan. Nie kto inny, tylko oni
    > mowili, ze ich wojsk tam nie ma i nie bylo. W sprawie angielskiego
    > szpiega to dowod na to, ze zajmujac Krym pletli trzy po trzy i robia to
    > za kazdym razem, przez co w ogole nie sa wiarygodni. Moga sobie mowic co
    > chca, czasem moze i prawde, tylko jak mozna w co kolwiek wierzyc?

    Masz rację, tyle tylko, że ja zakładam, że wszyscy kłamią - Polacy,
    Niemcy, Francuzi, Amerykanie i oczywiście Rosjanie. Pamiętasz
    podsłuchiwanie Niemców przez USA? - prywatny telefon Merkel był na
    podsłuchu CIA. Czym to się różni od kłamstw Rosji? - niczym. Czy
    Amerykanie są bardziej wiarygodni? - wg mnie wszyscy są na tym samym
    poziomie - poziomie ścieków. Taka jest międzynarodowa polityka.

    > Piszesz, ze Blair sie przyznal. I dobrze.Kiedy przyznala sie Rosja?

    Został przyparty do muru, to się wygadał, amator. Teraz na tapecie jest
    Sarkozy. Okazuje się, że jego serdeczny przyjaciel ("morderca",
    "dyktator", "ludobójca") Kadafi wyłożył sporą sumkę na kampanię
    Sarkoziego. Po ilu latach o tym się dowiadujemy? - jak to się ma do
    "koalicji" szerzącej demokrację w Libii? - to jest cały czas ten sam
    poziom szamba. Putin, Sarkozy, Bush, Blair, Merkel - to ta sama liga.

    > Trzyma, trzyma. To celowe dzialanie wlasnie po to zeby wszyscy wiedzieli
    > jak Rosja rozprawia sie ze szpiegami. Na zasadzie zabijemy szpiega na
    > waszym terenie w taki sposob, ze bedziecie wiedziec kto i dlaczego.

    Jak by go powiesili na krześle w motelu na jakimś zadupiu - wszyscy
    zainteresowani i tak by wiedzieli, że to robota ruskich. Rozpylanie broni
    chemicznej w centrum handlowym to działanie psychopatów lub idiotów. Co bo
    o ruskich nie mówić to jednak idiotami nie są. Wg mnie to się kupy nie
    trzyma.

    > Ludzie z branzy zastanowia sie dwa razy zanim zrobia w przyszlosci cos
    > podobnego i zaden kraj nie bedzie schronieniem.

    Ludzie z branży jak nikt inny już od czasów rzymskich wiedzą, że taka
    zdrada jest ryzykowana.

    TG

  • 34. Data: 2018-03-30 23:13:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie lubisz ruskich, moge to zrozumiec. Klamiesz, nie moge zrozumiec. Uzyli gazu
    bojowego w teatrze. Uzyli takiego co zdrowym dawal 100% szans na przezycie. Gdyby nie
    uzyli to nikt nie mial szansy na przezycie. To nalezy ich za uzycie gazu ganic czy
    pochwalic?

  • 35. Data: 2018-03-30 23:58:32
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.03.2018 10:44, maniek4 wrote:

    > My to mozemy sobie tylko gdybac...

    No tak ale to był zdrajca. Zdrajcom ojczyzny należy się kara śmierci.
    każdy kto zdradza z dowolnej strony żelaznej kurtyny powinien się liczyć
    z tym, że nie zna dnia i godziny.
    Zdrajcy to najpodlejsi ludzie bez względu co i kogo zdradzają.

  • 36. Data: 2018-03-31 00:00:58
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.03.2018 10:44, maniek4 wrote:

    > Z drugiej strony od lat dziwi mnie naiwnosc wladz UK. Niedlugo caly
    > Londyn bedzie rosyjski i nikomu to nie przeszkadza.

    Bo to są dranie. Za pieniądze sprzedadzą sznur, na którym ich później
    powieszą.
    Mój dziadek w czasie wojny był tam 7 czy 8 lat i mówił, że to dranie nie
    naród. Wrócił do komuny i był przesladowany przez UB ale było to lepsze
    niż robić na tych szubrawców jak określał.

  • 37. Data: 2018-03-31 00:02:38
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.03.2018 11:50, quent wrote:

    > Zatrucie w UK bardziej pasuje do USA niż do Rosjan.
    > Ten otruty w rosji dostał ponoć zaledwie 13 lat więzienia ale w końcu
    > został wymieniony np. jakiegoś porozumienia.
    > CIA prze do wojny od lat. Wiadomo, że nie będzie to wojna na terenie USA
    > tylko na naszym. Taka prowokacja bardzo jest im na rękę.
    > Poza tym, to o czym pisał Kugutek - autor tego specyfiku mieszka w USA!

    Przy dzisiejszej technice każdy może zsyntetyzować Noviczoka, kto
    dysponuje laboratorium. na każdym uniwerku...

  • 38. Data: 2018-03-31 00:11:45
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.03.2018 00:58, maniek4 wrote:

    > Mam mieszane uczucia co do zachowania polskiego rzadu. Osobiscie zalecal
    > bym powsciagliwosc. Przede wszystkim Brytyjczycy troche sami sobie sa
    > winni. Naiwnie za bardzo sie otworzyli, liczac pewnie na to, ze reszta
    > swiata jest jednakowo cywilizowana. Ale niestety sa kraje, ktore od
    > zawsze we krwi maja wewnetrzna potrzebe ciaglego mieszania w kotle i
    > wykorzystaja kazda okazje by wyrwac jakis kawalek.

    To chyba naród wybrany masz na myśli :-)

  • 39. Data: 2018-03-31 00:26:08
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.03.2018 20:34, Zenek Kapelinder wrote:
    > A co koga zrobic w sytacji w jakiej sie znalezli. Angole wrzeszcza ze zrobili to
    Rosjanie.

    Ja myślę, że technika się zmieniła. Opryskali te drzwi czy co to tam
    było z małego drona., a dron poleciał później prosto do pieca żeby nie
    skazić nic więcej. Na kamerkach monitoringu mogą niewiele znaleźć.

  • 40. Data: 2018-03-31 00:28:29
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.03.2018 21:05, Janusz wrote:
    > Gadasz jak ruski troll, płacą Ci za to?

    To wcale nie musieli zrobić Rosjanie. Tak jak w Aleppo niby Asad używał
    gazu bojowego co było raczej operacją pod fałszywą flagą.
    Terroryści z Al Nusra sami używali gazu przeciw cywilom - swoim na dodatek.