  • 51. Data: 2018-03-31 22:38:14
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko ze zadanie bylo w stylu zaprowadzenia pokoju na calym swiecie. Ty mozesz uwazac
    ze nie klamales nie piszac wszystkiego ja moge uwazac ze jednak klamales pomijajac
    siedmiuset uratowanych a uwypuklajac stu siedemdziesieciu ktorzy umarli od gazu
    usypiajacego. Dla mnie klamstwem jest rowniez umieszczenie razem ze stu trzydziestoma
    pechowcami czterdziestu bandytow?

  • 52. Data: 2018-04-01 08:43:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 marca 2018 21:29:16 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
    > Uszanowanie

    Młody jesteś to pewnie nie pamiętasz
    Gadali przed chwilą w tv że w kwietniu 1922 w Twojej okolicy było minus 19stC

  • 53. Data: 2018-04-01 17:15:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 20:56, maniek4 pisze:

    > No ale kurna sam zakladasz, ze to jakas koniecznosc. No i ciagle
    > oczekuje dowodu, ze sklamalem. Mozesz miec inny poglad, ale wez sie
    > opanuj i nie wmawiaj mi, ze klamie, albo kogos nie lubie.
    > Moj poglad jest taki, ze wykonczyli terrorystow akceptujac ofiary.
    > Bardziej pokazali, ze sa gotowi na ofiary, byle nie odpuscic
    > terrorystom. Czy to dobrze czy zle to juz inna sprawa. Wez tez pod
    > uwage, ze przewrotnie piszac, gdyby chcieli uratowac wszystkich to
    > mogli spelnic rzadania i rozprawiac sie pozniej. To tez jest wyjscie z
    > ktorego nie skorzystano. Akcja byla pokazowa i tyle.

> [...]

    Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą.
    Zauważ, że w takiej Rosji zamachy i terroryzm jest niewielki, choć od
    cholery i jeszcze trochę mają islamistów gotowych poderżnąć gardło
    każdemu, kto myśli inaczej niż oni. Wiedzą, że Putin nie negocjuje, a
    kto mu podpadnie to będzie skrócony o głowę, choćby i nawet kosztem
    części zakładników.
    Tam, gdzie się negocjuje i cacka z bandytami bez przerwy są problemy, bo
    bandyci czują się bezkarnie. Wiedzą, że zanim ich odstrzelą będą
    negocjacje i mają możliwość wymuszenia tego co chcą.
    Bandytów można podzielić na 2 kategorie:
    1. Tych co są gotowi poświęcić swoje życie np. dżichadyści. Z takimi
    jakakolwiek negocjacja to tylko strata czasu, a ilość ofiar można tylko
    i wyłącznie ograniczyć poprzez szybkie unicestwienie takiego bandyty.
    2. Tych co chcą coś osiągnąć i przeżyć. Tu bandyci muszą być pewni, że
    żadnych negocjacji nie będzie i że zostaną unicestwieni choćby nawet
    kosztem ofiar części zakładników. Tylko w taki sposób można powstrzymać
    plany takich bandytów. Tacy bandyci będą się pojawiali tak długo jak
    długo będą mieli choćby cień nadziei, że są w stanie cokolwiek wynegocjować.

    Na ten temat świetnie się kiedyś wypowiedział Janusz Korwin Mikke
    https://www.youtube.com/watch?v=CU5r_Wtb8qU&feature=
    youtu.be

    Wielu osobom to może się nie mieścić w głowie, ale prawda jest taka, że
    większe szanse na przeżycie ma zakładnik z którego porywaczem się nie
    negocjuje. Z resztą historia zna wiele takich przypadków, że
    najskuteczniejszą metodą uwolnienia zakładników było wyznaczenie nagrody
    za głowę porywacza.
    Prawda jest taka, że porywacz domagający się okupu i tak zrobi to co
    będzie uważał za lepsze, a martwy zakładnik już nic nie powie.
    Wielokrotnie się zdarzało w historii, że został zapłacony okup, a ciała
    zakładników odnajdowano po kilku dniach.
    Dlatego ja także jestem za tym, żeby nie negocjować tylko możliwie przy
    jak najmniejszych stratach w zakładnikach, unicestwić porywaczy.
    Jeżeli chodzi o jakiekolwiek negocjacje to powinny one wyglądać tak:
    Masz 10 minut, aby się poddać i jeżeli dobrowolnie się oddasz w
    przeciągu 10 minut to za to dostaniesz tylko 1 rok więzienia. Jeżeli
    poddasz się po 10 minutach masz już 10 lat odsiadki. Po kolejnych 10
    minutach wchodzą antyterroryści z poleceniem zabicia. Przy czym
    antyterrorystów wpuszczam do akcji natychmiast, kiedy będą tylko gotowi
    bez czekania na odpowiedź porywaczy. Jeżeli akcja antyterrorystów
    potrzebuje więcej czasu to należy rozmowy przeciągać choćby w taki
    sposób, że potrzeba czasu do skontaktowania się z osobą decyzyjną w
    danej sprawie.

  • 54. Data: 2018-04-01 20:32:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.04.2018 17:15, Uzytkownik wrote:

    > Wielu osobom to może się nie mieścić w głowie, ale prawda jest taka, że
    > większe szanse na przeżycie ma zakładnik z którego porywaczem się nie

    Trzeba terrorystów zabijać bez żadnych negocjacji. Strzelać nawet jak w
    końcu podniosą ręce.
    Tak samo zdrajców ojczyzny napeży eliminować.

  • 55. Data: 2018-04-02 11:07:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2018 17:16:18 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Na ten temat świetnie się kiedyś wypowiedział Janusz Korwin Mikke
    > https://www.youtube.com/watch?v=CU5r_Wtb8qU&feature=
    youtu.be
    Powielasz korwinowkie zerojedynkowe bzdury dla gawiedzi
    "jeśli nie zapłace to zabiją jeśli wypłacę okup to też zabiją"
    Idiota Korwin pomija drobny aspekt POMIĘDZY wypłacę a nie wypłacę
    Myślę że np palec córki w kopercie pewnie by zmienił Twój punkt widzenia odnośnie nie
    negocjowania z terrorystami

  • 56. Data: 2018-04-02 18:52:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 11:07, Kris pisze:

> [...]
    > Myślę że np palec córki w kopercie pewnie by zmienił Twój punkt widzenia odnośnie

    Jeżeli już mówisz o Korwinie to łaskawie wyrażaj się Pan Korwin, bo
    idiotą to jesteś ty, a nie on. Powtarzasz frazesy za tymi krętaczami,
    którzy pieprzą głupoty o JKM tylko dlatego, że się go boją, bo gdyby
    doszedł do władzy to im zlikwiduje koryta i zmusi do uczciwej pracy, a
    złodziei i cwaniaków wsadzi do pierdla.

    http://www.newsweek.pl/polska/okup-albo-smierc,15132
    ,1,1.html

    Jak widzisz okup wcale nie oznacza uwolnienia, a nierzadko podwyższanie
    okupu, a w ostateczności i tak śmierć ofiary.

    Co ciekawsze najmniejszy odsetek porwań jest w USA, gdzie w wielu
    stanach za porwanie grozi krzesło elektryczne, a z porywaczami się nie
    negocjuje okupu. Jeżeli już ktoś się porywa na porwanie to tylko
    desperaci, którzy liczą się z tym, że zostaną zabici.

    Natomiast tam, gdzie płaci się okupy, a państwo nie karze surowo, jest
    ich najwięcej.

    Niestety w Polsce za porwanie i śmierć zakładnika grozi tylko 12 lat
    pierdla - śmiech na sali.

    Prawo w tej materii powinno zostać zmienione i za uprowadzenie i śmierć
    lub trwałe okaleczenie zakładnika powinna być tylko i wyłącznie
    szubienica. Tak samo jak któryś z zakładników straci śmierć na skutek
    działań grup antyterrorystycznych.

  • 57. Data: 2018-04-02 19:11:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.04.2018 o 18:52, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli już mówisz o Korwinie to łaskawie wyrażaj się Pan Korwin,

    1 kwietnia był wczoraj.
    O takich jak on nie mam zamiaru mówić "pan" (tym bardziej z wielkiej
    litery)!
    Swoim chamstwem nie zasługuje na jakikolwiek szacunek.

    > bo idiotą to jesteś ty, a nie on.

    Jesteś nim ty bo dałeś się mu "przerobić"

    --
    Czarek

  • 58. Data: 2018-04-02 19:24:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli juz to nie pan Korwin bo to nic nie znaczy. Korwin to nazwa herbu. To slepowron
    odwrocony. Ten co o nim napisales to Janusz Mikke herbu Slepowron odwrocony lub
    krocej Janusz Korwin Mikke. A najprosciej Janusz Mikke

  • 59. Data: 2018-04-02 19:50:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2018 18:52:35 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Jeżeli już mówisz o Korwinie to łaskawie wyrażaj się Pan Korwin,

    No
    <bo idiotą to jesteś ty, a nie on.

    Albo Ty

    >Powtarzasz frazesy za tymi krętaczami,
    > którzy pieprzą głupoty o JKM tylko dlatego, że się go boją, bo gdyby
    > doszedł do władzy to im zlikwiduje koryta i zmusi do uczciwej pracy, a
    > złodziei i cwaniaków wsadzi do pierdla.
    Powtarzaz ez zrozumienia bxdury które JKM tworzy dość intensywnie
    Gówno pewnie w życiu widziałeś i na lep sie zlapać dajedz

    > Jak widzisz okup wcale nie oznacza uwolnienia, a nierzadko podwyższanie
    > okupu, a w ostateczności i tak śmierć ofiary.

    Czy tak jak idiota Korwin radzi gdyby Tobie dzieciaka porwali to jak idiota korwin
    radzi na wczasy bys wyjechał na 2 tygodnie?
    A Kto odebrał by list z odcietym paluchem Twojego dzieciaka?

> [...]
    > lub trwałe okaleczenie zakładnika powinna być tylko i wyłącznie
    > szubienica. Tak samo jak któryś z zakładników straci śmierć na skutek
    A ty sie z Tobą zgodzą

  • 60. Data: 2018-04-03 14:42:56
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

> [...]
    gazu usypiajacego. Dla mnie klamstwem jest rowniez umieszczenie razem ze stu
    trzydziestoma pechowcami czterdziestu bandytow?

    Zenek nie wydziwiaj. Klamstwo jest wtedy, gdy ktos opowiada o
    nieistniejacych rzeczach a nie o tym co Tobie nie pasuje. Smierc z
    powodu gazu jest faktem i o tym nie ma co dyskutowac.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.